14.3.2024- ΧΑΑ: Αυτό το αλλά…- Δεν αντέχετε άλλο αυτή η παραμυθολογία… (από τον ΟΑΚ)

Αν το αλλά ήταν ξύλινη σανίδα θα είχε κάνει τον ποπό σας κόκκινο από το βούρδουλα που σας έχουνε ρίξει. Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο έντονα πρέπει κανείς να γράφει, για να ξυπνήσει ο κοσμάκης που τον έχουν πεθάνει στις ξυλιές και ακόμα δεν λέει να ξυπνήσει 

Καλός ο ΜΥΤΙΛ αλλά έχει θέματα με τις πρώτες ύλες και τις τιμές ενέργειας. Και με αυτό το αλλά, δώσατε όλα τα χαρτιά σας στα 15 ευρώ και τώρα με ρωτάτε αν θα πάει 45.

Καλή η ΜΟΗ αλλά τα κέρδη είναι πρόσκαιρα και μη επαναλαμβανόμενα. Στα 12,15,17 ξεφόρτωμα, τώρα με ρωτάτε αν θα πάει 35. Ε θα πάει ρε παιδιά. Το 22 πέταξε, το 23 θα πετάξει ( αν και λιγότερα από τα μυθικά του 22 αλλά και πάλι μυθικά σε σχέση με την κεφαλαιοποίηση του ) και το 24 όπως φαίνεται θα εξακολουθεί να πετάει…

Φοβερές οι τράπεζες αλλά έχουν κόκκινα δάνεια και αναβαλλόμενη φορολογία.  Την συνέχεια την είδατε…

Καλός ο ΟΠΑΠ αλλά έχει μοιράζει τα πάντα και δανείζεται και από πάνω.  Φυσικά η μείωση του χρέους του και τα μερίσματα ρεκόρ δεν το επαλήθευσαν αυτό. 

Και τα νεότερα αλλά που ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη γιατί μερικοί δεν χόρτασαν να σας τα πάρουν όλα και σας τα μαδάνε λίγα λίγα. 

ΓΕΚΤΕΡΝΑ στα τοπ 5 του 2024 εκ μέρους μου, έχει σαρώσει όλη την αγορά. Αττική οδό, Εγνατία οδό, ΒΟΑΚ, Data Center Microsoft, Σκουπίδια, Ελληνικό, Καζίνο τι άλλο να γράψω ρε παιδιά ? Άλλους προμοτάρουν για hot story στον κατασκευαστικό κλάδο αλλά άλλον βλέπω να μαζεύει όλη την αγορά.  Και εδώ ένα αλλά… Υψηλό χρέος. Που το είδαν το υψηλό χρέος οι άφραγκοι συμβουλάτορες δεν ξέρω. Εσείς φυσικά δεν αγοράζετε, γιατί και εδώ καλή μεν αλλά δεν. Θα με ρωτάτε κάποια μέρα και εδώ. 

ΑΡΑΙΓ, το πλέον μεγάλο Αλλά, και μάλιστα πολλαπλό. Καλά νούμερα αλλά υψηλές τιμές καυσίμων. Και πήγαν στον πάτο τα καύσιμα και οι «αλλάκιδες» τσιμουδιά. Φυσικά ξεχάσανε τα καύσιμα και θυμήθηκαν το τεράστιο πρόβλημα των κινητήρων. Ρε ζώα ποιοι κινητήρες ?

  • Έχετε καταλάβει ότι η Aegean έχει τέτοια δυναμική που παρόλο το πρόβλημα που όντως θα δημιουργήσει κάποιες καθυστερήσεις σε αεροπλάνα που λόγο ελέγχου θα μένουν στο συνεργείο για κάποιο διάστημα, συνεχίζει να αυξάνει τις διαθέσιμες θέσεις ?
  • Τι μας είπε χτες ο κ. Βασιλάκης ? το 2024 θα αυξήσει τις διαθέσιμες θέσεις του κατά 1.1 εκατομμύρια. Παρόλο το πρόβλημα του επανελέγχου θα αυξηθεί η διαθεσιμότητα. Προφανώς αν δεν υπήρχε το πρόβλημα θα αυξανόταν ακόμα παραπάνω.  Και εσείς πάτε τώρα και αντι να τιμολογήσετε την εταιρία βάση πραγματικής δυναμικής την τιμολογείτε λές και μειώθηκε η διαθεσιμότητα λόγο τεχνικών προβλημάτων. Τι άλλο να γράψω ?

Όχι, θα γράψω δηλαδή γιατί δεν αντέχετε άλλο αυτή η παραμυθολογία.  Η εταιρία με ρεκόρ κερδοφορίας, με ρεκόρ τζίρου, με ρεκόρ διαθέσιμων θέσεων, με τον Βασιλάκη να λέει ότι θα πάρουμε και πίσω ότι αεροπλάνα είχαμε μισθώσει γιατί δεν μας φτάνουν, και με το τεχνικό πρόβλημα να ρυθμίζετε εσείς πουλάτε μια εταιρία με 1.1 ΔΙΣ κεφαλαιοποίηση η οποία στην χρήση που πέρασε αύξησε ουσιαστικά την περιουσία της κατά 0.4 ΔΙΣ.

Δεν θα είναι επαναλαμβανόμενη η χρήση ? Από που και ως που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα μιας και όλες οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ρεκόρ τουρισμού πάλι ? και τι άλλο μας είπε ο Βασιλάκης, ότι τα βρήκαν σχετικά με την αποζημίωση.

  • Μικρότερη της ζημίας μεν, αλλά αυτό που δεν σας είπε όμως είναι ότι η μεν ζημιά απορροφήθηκε και απορροφάται από την έκρηξη ανόδου της εταιρίας, η δε αποζημίωση που ακόμα δεν εισπράχθηκε δεν έχει λογιστικοποιηθεί κάπου.

Δηλαδή αν ο Βασιλάκης το 2024 αυξήσει τις διαθέσιμες θέσεις κατά 1.1 εκατομμύρια ( αντί μιας άλλη αύξησης αν δεν είχε τον επανέλεγχο ) θα αποτιμάμε μεν την εταιρία με τα νέα δεδομένα αλλά η αποζημίωση θα έρθει ως έσοδο να προστεθεί στον κουμπαρά.  

  • Μήπως είδατε εσείς καμία πρόβλεψη στον ισολογισμό για αποζημίωση ? Γιατί εγώ δεν είδα. Και όταν ανακοινωθεί το νουμεράκι, μήπως πέσουμε από τα σύννεφα ? Γιατί ο Βασιλάκης ποιος ξέρει τι λογαριασμό είχε στείλει όταν έχει πληρότητα 84% στα αεροσκάφη του.

Μέχρι τότε όσοι μας ακολουθούν απολαύστε το μέρισμα μαμούθ που σύμφωνα με τους αλλάκιδες θα ήταν μερικές δεκάδες του λεπτού και τελικά σχεδόν έφτασε το ευρώ και εδώ είμαστε να απαντάμε για τον επόμενο προβληματισμό τους. 

  • Συστάσεις δεν κάνουμε, ερασιτεχνικά γράφουμε, θέσεις έχουμε σε όλες τις παραπάνω, με τα αεροσκάφη της Aegean πετάμε αν και ο Βασιλάκης δεν δίνει ούτε εισιτήριο δώρο, αλλά πετάμε γιατί είναι Νρ 1 αεροπορική στην εξυπηρέτηση των πελατών της ( ούτως η αλλιώς σκύλο δεν έχουμε να τον χάσουν ), για συμβουλές στους ειδικούς παιδιά.

Μην υποτιμάμε την αξία όσων ανθρώπων κάνουν την δουλειά αυτή επαγγελματικά που πρέπει να τους ακούμε όπως κάθε επαγγελματία.  Δεν υποκαθιστούν οι ερασιτέχνες του διαδικτύου ανθρώπους γνώσεων και αξίας. 

Φιλικά

αλλά

ΟΑΚ  

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο