Leasing – Πωλήσεις αυτοκινήτων/Τουρισμός OW/TP: €17. 05
ΥΠΕΡ
– Η δυναμική του τουρισμού στην Ελλάδα παραμένει άθικτη– Η AUTOHELLAS σε καλή θέση για να κατακτήσει ένα σημαντικά M/S τόσο στη βραχυπρόθεσμη όσο και στη μακροπρόθεσμη μίσθωση αυτοκινήτων.
– Ενισχυμένο διεθνές αποτύπωμα – Νέα επένδυση στην Πορτογαλία (Hertz Portugal) για να προσθέσει περισσότερα από 75 εκατ. ευρώ το 2023 (80 εκατ. ευρώ το 2024) – συνέργειες και περαιτέρω εκμετάλλευση αναμενόμενη, καθώς η τρέχουσα δραστηριότητα της Πορτογαλίας περιλαμβάνει μόνο χρηματοδοτική μίσθωση STC.
– Ελκυστική μερισματική πολιτική –σταθερή διανομή μερίσματος μέσω ικανοποιητικών DPO‘s
(>45%) – άλλο ένα κοινό μέρισμα 0,78 ευρώ/μετοχή Μάιος 2024.
– Ισχυρή και έμπειρη ομάδα διαχείρισης – Ηγέτης της αγοράς στην Ελλάδα σε RAC και στόλο
διαχείριση – αποκλειστική συμφωνία με την Aegean για συνεργασία στα κύρια POS
- Εκτεταμένο δίκτυο διανομής (παρουσία σε αεροδρόμια/POS/λιμένες/νησιά)
– Ευαισθητοποίηση της μάρκας (Hertz) με παρουσία τόσο στη βραχυπρόθεσμη όσο και στη μακροπρόθεσμη ενοικίαση αυτοκινήτων – ενεργή στην εμπορία νέων αυτοκινήτων και στις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μέσω της εκπροσώπησης πολλών δημοφιλών εμπορικών σημάτων
– Ιστορικό διψήφιο ROE, βελτιστοποιημένη μόχλευση και λειτουργική αποτελεσματικότητα
– Κρυφή αξία (μεταχειρισμένα αυτοκίνητα IV), μερίσματα από την Aegean Air (11,8%) / Trade Estates (10%)
****
ΚΑΤΑ
– Η ύφεση θα επηρεάσει τις αφίξεις τουριστών/διαθέσιμο εισόδημα/δαπάνες
– Τα υψηλά επιτόκια καθιστούν ακριβότερη την απαιτούμενη CAPEX και την ανανέωση του στόλου
– Εσωτερικό περιβάλλον λειτουργίας της εταιρικής φορολογίας (22%) έναντι άλλων ανταγωνιστικών χωρών
στον τουρισμό
– Υποτονικές επιδόσεις των διεθνών δραστηριοτήτων (ΠΓΔ/Βαλκάνια)
– Ο έντονος ανταγωνισμός μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των περιθωρίων κέρδους
– Απώλεια της επωνυμίας Hertz (2025) – απίθανο
****
ΚΙΝΔΥΝΟΙ
– Πιθανή παγκόσμια ύφεση που θα επηρεάσει τις αφίξεις τουριστών, το διαθέσιμο εισόδημα και τις διακοπές δαπάνες
– Ο ανταγωνισμός από εγχώριους και διεθνείς παίκτες θα μπορούσε να απειλήσει το μερίδιο αγοράς
– οι τοπικοί μικροί παίκτες θα μπορούσαν να επιβραδύνουν τις τιμές – να πιέσουν τα περιθώρια κέρδους.
– Οι επιχειρήσεις εντάσεως κεφαλαίου σε περιβάλλον υψηλών επιτοκίων καθιστούν τη χρηματοδότηση ακριβή
– Η πράσινη οικονομία και η προώθηση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων οδηγεί σε υπερβολικό στόλο ανανέωση και αυξημένες απαιτήσεις CAPEX
– Λήξη της σύμβασης HERTZ τον Δεκέμβριο του 2025 – δικαίωμα προαίρεσης για παράταση 2 ετών που ασκείται και από τις δύο πλευρές μέρη σε τακτική και συνεχή βάση
– Έλλειψη παραδόσεων αυτοκινήτων από τους κατασκευαστές
Beta View & Σύσταση
- Φτηνές τόσο σε σχετικούς όσο και σε απόλυτους όρους. FY:24 P/E 6,2x, EV/EBITDA 3,8x
Καθαρά κέρδη χρήσης:23 €87 εκατ. , καθαρά κέρδη χρήσης:24 €98,45 εκατ - Ισχυρή ανάκαμψη σε όλους τους τομείς (πωλήσεις, EBITDA , καθαρά κέρδη) που υποστηρίζεται από την αύξηση των εγχώριων τουριστική ζήτηση (RAC), μακροχρόνια τόνωση της ενοικίασης αυτοκινήτων και αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων σε M/S (σε περισσότερες αναπαράσταση μάρκας).
- Το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο υποστηρίζει τις προοπτικές κερδών, η γεωγραφική διαφοροποίηση σε τουριστικές χώρες
- Η μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτων βελτιώνει την κερδοφορία καθώς απολαμβάνει καλύτερο περιθώριο κέρδους
- Σταθερό διψήφιο ποσοστό ROE (>20%)
- Διψήφια (μέσα δεκαετίας) απόδοση ταμειακών ροών
- Μεσοψήφιο μονοψήφιο DY (>6%)
- Σύσταση: OVERWEIGHT TP €17. 05
Η ανωτέρω έκθεση εκδόθηκε από την BETA SECURITIES ΑΕΠΕΥ για ενημερωτικούς σκοπούςκαι μόνο για τη χρήση από τους αποδέκτες της. Η ανωτέρω έκθεση δεν προορίζεται για διανομή ή αναπαραγωγή, εν όλω ή εν μέρει, χωρίς την άδεια της BETA SECURITIES. Το υλικό που περιλαμβάνεται στην έκθεση βασίζεται σε δημόσιες πληροφορίες που θεωρούνται αξιόπιστες, ωστόσο η BETA SECURITIES δεν μπορεί να εγγυηθεί με οποιονδήποτε τρόπο την ορθότητα ή την ακρίβειά τους.
Η έκθεση δημοσιεύεται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρηθεί ως προσφορά για αγορά ή πώληση κινητών αξιών ή χρηματοπιστωτικών μέσων. Η BETA SECURITIES δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για οποιαδήποτε άμεση ή επακόλουθη ζημία που προκύπτει από οποιαδήποτε χρήση του παρόντος εγγράφου ή του περιεχομένου του. Η BETA SECURITIES μπορεί να έχει ή να είχε, για δικό της λογαριασμό, θέσεις σχετικές με το υλικό που συζητείται ανωτέρω. Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία, σχετικά με το υλικό της παρούσας έκθεσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την BETA SECURITIES.