3 επικρατέστερες μετοχές ανάπτυξης για αγορά αυτή τη στιγμή χωρίς κανένα δισταγμό
John Ballard, Jeremy Bowman, and Jennifer Saibil, The Motley Fool
Η χρηματιστηριακή αγορά έχει αποφέρει μέσες ετήσιες αποδόσεις περίπου 10% που πηγαίνουν πίσω δεκαετίες, το οποίο είναι αρκετό για να διπλασιάσει τα χρήματά σας κάθε επτά χρόνια. Αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να αυξήσετε τα χρήματά σας γρηγορότερα με καλά επιλεγμένες μετοχές ανάπτυξης.
Για να σας δώσουμε μερικές ιδέες, τρεις συνεργάτες του Motley Fool πιστεύουν ότι η On Holding (NYSE: ONON), η MercadoLibre (NASDAQ: MELI) και η Dutch Bros (NYSE: BROS) μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε αποδόσεις άνω του μέσου όρου. Να γιατί.
Ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό
Jennifer Saibil (On Holding): Η On έχει διακριθεί ως κορυφαία premium μάρκα που προκαλεί ονόματα όπως η Nike και η Lululemon Athletica. Ξεχωρίζει για την ραγδαία ανάπτυξή της παρά τον πληθωρισμό και μόλις ξεκίνησε. Έχει έναν τεράστιο διάδρομο ανάπτυξης καθώς χτίζει τις μάρκες της και προσελκύει πιστούς θαυμαστές και οι επενδυτές που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη πρέπει να ρίξουν μια ματιά.
Πρώτον, οι αριθμοί. Σχετικά με τα πρωτοφανή αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2024, ξεκινώντας με αύξηση πωλήσεων 29% από έτος σε έτος (ουδέτερο νόμισμα). Η κερδοφορία ήταν εξαιρετική, με το μικτό περιθώριο κέρδους να αυξάνεται από 59,5% σε 59,9% και τα καθαρά έσοδα να αυξάνονται κατά 834%.
Τα αποτελέσματα ήταν τόσο ισχυρά που η Wall Street ήταν πρόθυμη να συγχωρήσει την απώλεια κερδών της – ανέμενε κέρδη ανά μετοχή (EPS) ύψους 0,18 δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή της On διαμορφώθηκαν στα 0,17 δολάρια. Μια δεκάρα μπορεί να φαίνεται ασήμαντη, αλλά η Wall Street έχει συνθλίψει τις μετοχές για απώλειες που ήταν μικρότερες από αυτό.
Στη συνέχεια, η ευκαιρία. Η On εξακολουθεί να έχει χαμηλή παρουσία επωνυμίας σχεδόν παντού και εντυπωσιάζει τους αγοραστές καθώς αναπτύσσει το όνομά της μέσω προσπαθειών μάρκετινγκ, νέων καταστημάτων απευθείας στον καταναλωτή και συμφωνιών χονδρικής διανομής. Έχει το δάχτυλό της στον παλμό των τρεχουσών τάσεων αγορών και οι πωλήσεις αυξάνονται περίπου εξίσου μέσω καναλιών απευθείας προς τον καταναλωτή και χονδρικής.
Ενώ είναι περισσότερο γνωστή για τα παπούτσια της, πολλά από τα οποία διαθέτουν μια μοναδική σόλα που έχει γίνει το αποτύπωμά της, η premium επωνυμία της κερδίζει οπαδούς και έχει ως αποτέλεσμα το ενδιαφέρον για τα ρούχα και τα αξεσουάρ της. Όλες αυτές οι κατηγορίες αναπτύσσονται με γρήγορο ρυθμό, αλλά τα είδη ένδυσης ξεχώρισαν το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 66% σε ετήσια βάση και είναι μια ευκαιρία που αξιοποιεί η On. Πρόσφατα ξεκίνησε μια συνεργασία με τη διασημότητα Zendaya, για παράδειγμα, ως είδωλο τρόπου ζωής και μόδας, καθώς και μια επώνυμη συλλογή τένις.
Η On αναμένει ότι η αύξηση των πωλήσεων για ολόκληρο το έτος θα αυξηθεί τουλάχιστον στο 30%, κάτι που πιθανότατα οδήγησε στη θετική αντίδραση της αγοράς μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και εφαρμόζει νέα μοντέλα αποδοτικότητας το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Αναμένετε ότι η μετοχή θα συνεχίσει να αυξάνεται φέτος και μακροπρόθεσμα.
Αυτή η μετοχή έχει επιστρέψει 1.600% και εξακολουθεί να είναι υποτιμημένη
John Ballard (MercadoLibre): Η Λατινική Αμερική είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως και η MercadoLibre έχει κεφαλαιοποιήσει αυτό για να προσφέρει εκπληκτικές αποδόσεις στους μετόχους τα τελευταία χρόνια.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους δημιουργεί έσοδα, γεγονός που μιλά για τις ευκαιρίες που έχει για να προσφέρει ανάπτυξη. Λειτουργεί μια αγορά για αγοραστές και πωλητές όπου κερδίζει τέλη συναλλαγής. Πωλεί επίσης το δικό της απόθεμα στους καταναλωτές από το δικό της σύστημα εκπλήρωσης. Αλλά μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες υπηρεσίες της είναι οι συναλλαγές στο κατάστημα με την προσφορά fintech.
Η αγορά συνεχίζει να παρουσιάζει απίστευτη αύξηση του ακαθάριστου όγκου εμπορευμάτων (GMV). Η Βραζιλία και η Αργεντινή — δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της — ανέφεραν αυξήσεις GMV 36% και 252% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο. Αυτό έρχεται καθώς η εταιρεία εισάγει νέες επιλογές αποστολής και επενδύσεις για να επεκτείνει τις δυνατότητες παράδοσης τελευταίου μιλίου.
Η MercadoLibre ξεκίνησε πρόσφατα ένα κέντρο εκπλήρωσης στο Τέξας, το οποίο θα επεκτείνει την επιλογή προϊόντων σε πελάτες στο Μεξικό. Είναι ένα παράδειγμα των δυνατοτήτων που έχει η MercadoLibre για να βρει τρόπους να οδηγήσει σε ισχυρή ανάπτυξη για τους μετόχους.
Το καλύτερο μέρος είναι ότι παρά την απόδοση 1.600% της μετοχής τα τελευταία 10 χρόνια, διαπραγματεύεται στη φθηνότερη αναλογία τιμής προς πωλήσεις (P/S) εδώ και χρόνια. Αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται σε πολλαπλάσιο P/S 5,6 – κάτω από τον προηγούμενο μέσο όρο 10 ετών του 10.
Με τα έσοδα της εταιρείας να εξακολουθούν να αυξάνονται με υψηλούς ρυθμούς – αύξηση 113% σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο (εξαιρουμένων των νομισματικών αλλαγών) – η μετοχή θα μπορούσε να προσφέρει αποδόσεις δημιουργίας πλούτου στους μετόχους. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει η μετοχή είναι να συνεχίσει να διαπραγματεύεται στο τρέχον πολλαπλάσιο P/S.
Ένα απόθεμα καφέ που μόλις θερμαίνεται
Jeremy Bowman (Dutch Bros): Μία από τις πιο αινιγματικές κινήσεις των μετοχών τις τελευταίες εβδομάδες ήρθε μετά την ανακοίνωση κερδών δεύτερου τριμήνου από την Dutch Bros.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη αλυσίδα καφέ drive-thru ανακοίνωσε ισχυρά αποτελέσματα με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 30% στα 325 εκατομμύρια δολάρια με αύξηση των πωλήσεων του ίδιου καταστήματος κατά 4,1%. Τα περιθώριά της βελτιώθηκαν επίσης με τα καθαρά έσοδα των γενικά αποδεκτών λογιστικών αρχών (GAAP) να υπερδιπλασιάζονται κατά 22,2 εκατομμύρια δολάρια. Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις τόσο στην κορυφή όσο και στην κατώτατη γραμμή.
Ωστόσο, παρά τα ισχυρά αποτελέσματα και την αύξηση της οικονομικής καθοδήγησης, η μετοχή της Dutch Bros βυθίστηκε στην ενημέρωση, υποχωρώντας κατά 20% στις 8 Αυγούστου.
Ο λόγος για το sell-off φάνηκε να είναι επειδή η εταιρεία δήλωσε ότι τα νέα εγκαίνια καταστημάτων για το έτος θα έρθουν τώρα προς το χαμηλότερο άκρο του εύρους καθοδήγησης των 150 έως 165. Δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος για αυτήν την ενημέρωση και δεν είναι τίποτα που θα έδειχνε μακροπρόθεσμα προβλήματα για την επιχείρηση. Είναι πιθανώς απλώς καθυστερήσεις στην κατασκευή ή την αδειοδότηση ή άλλες ιδιοτροπίες της πραγματικής βιομηχανίας.
Η τιμωρία της μετοχής για μέτρια βραδύτερη ανάπτυξη φέτος φαίνεται υπερβολική και παράλογη, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία αύξησε την καθοδήγησή της για τα έσοδα ολόκληρου του έτους από 1,215 δισεκατομμύρια δολάρια σε 1,23 δισεκατομμύρια δολάρια από 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε 1,215 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η μετοχή εξακολουθεί να διαπραγματεύεται με premium μετά την έκπτωση, αλλά δείχνει επίσης ότι η επιχείρηση είναι παρεξηγημένη, καθώς η εταιρεία ήταν σε θέση να επιταχύνει την αύξηση των εσόδων ακόμη και με την οπισθοδρόμηση σε νέα καταστήματα, ένα επίτευγμα που πρέπει να ανταμειφθεί.
Η Dutch Bros έχει λιγότερα από 1.000 καταστήματα σήμερα και έναν μακρύ διάδρομο ανάπτυξης μπροστά της, δεδομένου ότι οι καθιερωμένες αλυσίδες καφέ όπως η Dunkin και η Starbucks έχουν αρκετές χιλιάδες τοποθεσίες στις ΗΠΑ.
Οι επενδυτές θα πρέπει να επωφεληθούν από το sell-off και να αγοράσουν ένα κομμάτι αυτής της ταχέως αναπτυσσόμενης αλυσίδας εστιατορίων που πυροδοτεί όλους τους κυλίνδρους.
Μην χάσετε αυτή τη δεύτερη ευκαιρία σε μια δυνητικά προσοδοφόρα ευκαιρία
Τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε κινητής αξίας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ – ΑΠΟΔΟΣΗ
Τατιανή Σάγιεχ