Οι επαναλαμβανόμενες υψηλές αποσβέσεις, ο μεγάλος δανεισμός και η προσδοκία κερδών πέραν της πενταετίας ήταν οι λόγοι ώστε να κάνουν την ΙΝΤΡΑΛΟΤ νσ θεωρήσει καθαρά τυπική διαδικασία τον διαγωνισμό στο Οχάϊο.
- Το πάθημα έγινε μάθημα για την πολυεθνική και τα στελέχη της εταιρείας.
Η διοίκηση της ΙΝΤΡΑΛΟΤ έχει κάνει γνωστό ότι δεν θα διεκδικήσει έργα, εάν πρώτα δεν
τα έχει μελετήσει δίνοντας έμφαση στις δαπάνες και στο υψηλό περιθώριο υψηλού κέρδους EBITDA.
- Ο σκακιστές του Σωκράτη κινούνται στοχευμένα (δεν θέλουν να πάρουν όλους τους διαγωνισμούς, είναι αδύνατον υλικοτεχνικά και οικονομικά) αφήνοντας στους ανταγωνιστές χώρο με σκοπό να επικεντρώνονται αλλού. (Πριν δυο χρόνια άφησαν τη Μάλτα).
Πάντως κρατάμε, ότι για τα επόμενα τρία χρόνια η ΙΝΤΡΑΛΟΤ θα φτάσει περί τα εξήντα εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις από το Οχάϊο χωρίς να δαπανήσει σεντ και για
τους λύτες ας βγάλουν δίκαιη τιμή στο ταμπλό αφαιρώντας το Οχάϊο από μέσα και μετά ελάτε να μας πείτε αν είναι φθηνή η ακριβή.
Μέχρι σήμερα, τρέχουν δεκαέξι διαγωνισμοί για τους οποίους υπάρχει ενδιαφέρον από την ΙΝΤΡΑΛΟΤ. Από αυτούς τους δεκαέξι, κάποιοι βρίσκονται σε φάση ανάθεσης, ενώ εκκρεμεί η εκδήλωση των υπολοίπων.
- Δύο από τους δεκάξι αρκούν, για να φανεί η εικόνα της εταιρείας. Αν θα τους πάρει η όχι η αν πουληθεί ποσοστό σε στρατηγικό θα αφήσουμε να το δούμε στις ανακοινώσεις.
Όμως είναι λυπηρό να υπάρχουν δολοπλόκα άρθρα περί καταστροφών (το μυαλό μας πάει αλλού) όταν μέχρι πρότινος έσταζαν μέλι δίνοντας και τιμές στόχων και συμφωνιών με στρατηγικούς.
Πέρα αυτών, να μη ξεχάσουμε τα τριάντα εκατ. ευρώ plus που θα αποκομίσει από τον ιππόδρομο και τα μεγάλα οφέλη της από τις μειώσεις των επιτοκίων.
Εις το επανιδείν!
Ο μεθοδικός
- Τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε κινητής αξίας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο