Η Lamborghini κερδίζει την αντιπαλότητα στην αγορά πολυτελείας με αποτελέσματα ρεκόρ πρώτου εξαμήνου
Ο συνδυασμός ελκυστικού σχεδιασμού και ηλεκτροκίνητων κινητήρων της Lamborghini έχει απήχηση στους αγοραστές πολυτελείας. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας Lamborghini παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα το πρώτο εξάμηνο του 2024, παρά το υποτονικό περιβάλλον πωλήσεων για αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών και είδη πολυτελείας γενικότερα.
Η Lamborghini, μέρος του ομίλου Audi της Volkswagen (VWAGY) που περιλαμβάνει τις Audi, Lamborghini, Ducati και Bentley, ανέφερε έσοδα ρεκόρ 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,762 δισεκατομμύρια δολάρια) για τους πρώτους έξι μήνες του 2024, αύξηση 14,1% από πέρυσι.
Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν άλλο ένα ρεκόρ 458 εκατομμυρίων ευρώ (495 εκατομμύρια δολάρια). Η Lamborghini παρέδωσε 5.558 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο, άλλο ένα υψηλό όλων των εποχών, τροφοδοτούμενο από τις πωλήσεις του υβριδικού supercar Revuelto, του απερχόμενου διθέσιου Huracán και του SUV Urus που έρχεται τώρα σε υβριδική SE επένδυση.
Η Lamborghini ήταν μία από τις πιο επιθετικές εξωτικές αυτοκινητοβιομηχανίες που περιέγραψε ένα σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση. Το αρχικό πρόγραμμα Direzione Cor Tauri (Heart of the Bull) της εταιρείας, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2021, υποσχόταν μια "ηλεκτροκίνητη έκδοση καθενός από τα οχήματα της εταιρείας, με το πρώτο πλήρες EV, το Lanzador, να έρχεται το 2028.
Η Yahoo Finance είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την ιδέα Lanzador στα τέλη του περασμένου καλοκαιριού. «Διανύουμε μια κρίσιμη φάση, υποστηριζόμενη από τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της εταιρείας, με κύριο στόχο την επέκταση της προσφοράς των προϊόντων μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, σε δήλωσή του τη Δευτέρα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.
«Αυτή η διαδικασία απαιτεί σημαντικούς πόρους, ωστόσο αυτές οι προσπάθειες είναι απαραίτητες για να διατηρήσουμε την ανάπτυξή μας και να διασφαλίσουμε ότι η Automobili Lamborghini θα συνεχίσει να καινοτομεί και να ηγείται στον τομέα των πολυτελών σούπερ σπορ αυτοκινήτων». Τα ηλεκτροκίνητα προϊόντα της Lamborghini, όπως το υβριδικό Revuelto και το υβριδικό Urus, έτυχαν θετικής υποδοχής από την αγορά, με τον διάδοχο της Huracán, ένα άλλο υβριδικό, να βρίσκεται καθοδόν.
Η λίστα αναμονής του Revuelto έχει φτάσει τα δύο χρόνια, δήλωσε η Lamborghini, με την Urus SE να έχει ήδη ένα πλήρες έτος παραγωγής. Σαφώς, οι πελάτες της Lamborghini έχουν αποδεχθεί υβριδικά και οι πωλήσεις αυξάνονται. [Η υβριδοποίηση] ήταν δύσκολο να γίνει αποδεκτή ίσως πριν από πέντε χρόνια για έναν κατασκευαστή σούπερ σπορ αυτοκινήτων όπως εμείς δήλωσε ο Winkelmann στο Yahoo Finance τον Απρίλιο, προσθέτοντας ότι εδώ και τώρα, οι αγοραστές έχουν αγκαλιάσει ένα υβριδικό μέλλον.
«Έτσι, τα υβρίδια χωνεύονται και ξεχωνεύονται [από τους αγοραστές] επειδή υποσχόμαστε περισσότερες επιδόσεις και λιγότερες εκπομπές CO2».
Η επιτυχία των πωλήσεων της Lamborghini μέχρι στιγμής το 2024 έρχεται καθώς οι ανταγωνιστές έχουν δει κάποια.. στασιμότητα.
Η Aston Martin ανακοίνωσε παραδόσεις πρώτου εξαμήνου που μειώθηκαν κατά 32% παγκοσμίως, με τα έσοδα να μειώνονται κατά 11%.
Η Porsche ανακοίνωσε πωλήσεις πρώτου εξαμήνου που υποχώρησαν σχεδόν 5% και παραδόσεις που μειώθηκαν σχεδόν 7%.
Ο όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH ανέφερε επίσης ηπιότερες πωλήσεις, και ακόμη και ο βασιλιάς των ρολογιών πολυτελείας, Rolex, μπορεί να δει τη ζήτηση να μειώνεται στην αγορά.
Παρ;όλα αυτά, ο συνδυασμός του φανταχτερού σχεδιασμού, των ακραίων επιδόσεων (ακόμη και με ηλεκτροκίνηση) και της γοητείας της αποκλειστικότητας της Lamborghini φαίνεται να μεταφράζεται σε επιτυχία πωλήσεων.
Ο κύριος αντίπαλος της Lamborghini, η Ferrari, πρόκειται να δημοσιεύσει τα αποτελέσματά της την Πέμπτη και αν η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Maranello μπορεί να ξεπεράσει τη Lamborghini, που εδρεύει μόλις λίγες ώρες μακριά στη Sant Agata, είναι μεγάλη υπόθεση στη χώρα που τρελαίνεται με αυτοκίνητα.
Η Ferrari αναμένεται να ανακοινώσει έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,618 δισ. ευρώ (1,82 δισ. δολάρια), με τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να ανέρχονται σε 2,05 ευρώ (2,22 δολάρια), με EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων) 648,91 εκατ. ευρώ (195,8 εκατ. δολάρια), ανά Bloomberg. Το Bloomberg Intelligence εκτιμά ότι η Ferrari θα εισπράξει 181.000 ευρώ (195.800 δολάρια) EBITDA ανά όχημα, πάνω από πέντε φορές περισσότερο από την Porsche.

