8.3.2024- XAA: Choices, Remarks, IN & Out, Results, Comments, Statistics etc

Autohellas

  1. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
  2. ΓΕΚΤΕΡΝΑ
  3. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
  4. ACAG
  5. ELINOIL

Autohellas

Viohalco: Στα 6,3 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2023, με Ev/Ebitda 7,8 και netdebt/ebitda 4,3

Η ενοποιημένη λειτουργική κερδοφορία ανήλθε σε €537 εκατ. το 2023 έναντι €649 εκατ. το προηγούμενο έτος. Κατά €184 εκατ. μειώθηκε ο καθαρός δανεισμός. Με…
****

Autohellas: Μία πρώτη γεύση από τα αποτελέσματα χρήσης 2023

Η Autohellas κατέγραψε για 3η συνεχή χρονιά ιστορικό υψηλό τόσο σε επίπεδο Ενοποιημένου Κύκλου Εργασιών, όσο και σε επίπεδο Λειτουργικής και Προ Φόρων κερδοφορίας. Συγκεκριμένα,…
****

Eurobank Holdings: Οικονομικά Αποτελέσματα 2023 – υπερβαίνουν σημαντικά τις αρχικές προσδοκίες- Καθαρά κέρδη ανά μετοχή €31 σεντς & Επιχειρηματικό Πλάνο 2024-2026

❖υπερβαίνουν σημαντικά τις αρχικές προσδοκίες ✓ Καθαρά κέρδη ανά μετοχή €31 σεντς ✓ Απόδοση ενσώματων ιδίων κεφαλαίων 18,1% ✓ Ενσώματα ίδια κεφάλαια ανά μετοχή αυξημένα κατά 21,1%…
****
Autohellas
IN
  1. TITC
  2. MOTOR OIL
  3. ΓΕΚΤΕΡΝΑ
  4. QUALITY
  5. ΙΛΥΔΑ
  6. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
  7. ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
OUT
  1. REVOIL
  2. KOΡΔΕΛΛΟΥ
  3. IAΤΡΙKO
  4. IKTINOΣ
  5. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
  6. CAIROMEZZ
  7. PVMEZZ

Autohellas

ΚΟΥΑΛ: Είπαμε, τα λεφτά και ο βήχας δεν κρύβονται. Οι καινούργιοι θα δώσουν ρέστα που λέμε εμείς οι λιμανίσιοι… Αυτά που έρχονται τώρα από έγκυρες πηγές απλά δεν γράφονται. Οι ίδιες πηγές, μας είχαν προαναγγείλει το deal λίγες ώρες πριν ανακοινωθεί. Είναι και ο κλάδος πολύ Hot, είναι και πολύ μέσα στα πράγματα. Οπότε αντιλαμβάνεστε…
  • Απλά μην ανοίγεστε ποτέ… Μέχρις εκεί που σας σκεπάζει το πάπλωμα… Πολύ νωρίς για ρευστοποιήσεις κι αφήστε τους να γράφουν για θεμελιώδη κλπ… Και σας το γράφω εγώ που είναι φανατικά υπέρ τους. Αλλά όλοι οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις τους…
ΙΛΥΔΑ: Οταν θα διαβάσετε αυτά που έχω συγκεντρώσει θα αντιληφθείτε γιατί όλη αυτή η κίνηση. Δεν είμαι άλλωστε ο μοναδικός που τα γνωρίζει. Ούτε εξυπνάδες σας πουλάω, να σας βοηθάω όπου μπορώ είναι ο σκοπός μου…
**
ΣΧΟΛΙΟ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΝΟΣ: Με αφορμή τα αποτελέσματα γράφονται πολλά περί CENERGY Και ΕΛΧΑ… Μια και μοναδική άποψη έχω με τις μυρωδιές της Πυθίας…διάβασα καλά τα δεδομένα για
  • α) ΕΛΧΑ 3,239 δις πωλήσεις, με το 4% των εξαγωγών της χώρας, καθαρά παραγωγική καθετοποιημένη με μηχανολογική και τεχνολογική υπεροχή…. Εταιρία πρωτογενούς παραγωγής με τέτοιο ποσό εργασιών δεν έχουμε απλά… Ελληνικά Βιομηχανία και Εμπορία.
  • β) CENERGY πάει πολύ μακριά και μια σημείωση…Αύξησε το περιθώριο κέρδους και μείωσε δανεισμό με ανεκτέλεστο 3,2 Δις εκ των οποίων 2,5 Δις τα καλώδια…τα λοιπά μπορείτε να διαβάσετε…
  • γ) Και κυρίαρχο οι ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΙ ξέρουν μπορούν και θα συνεταιριστούν (Άποψη μου χωρίς μυρωδικά)

Autohellas

ΛΕΒΚ: Συν τοις άλλοις δεν ξέρουν και να διαβάζουν… Φήμες είναι ότι η αποτίμηση του παρέμενε κάτω και από τα 2 εκατ. ευρώ; Και όταν παρατηρείς αυτά που γίνονται στο ταμπλό, λογικό δεν είναι να σχολιάσεις ότι αν συνεχισθεί το πάρτι κάποιος θα ενδιαφερθεί πληρώνοντας εισιτήριο εισόδου και να μην περιμένει στις ουρές;; Για ποια διοχέτευση φημολογιών μπορεί να ομιλεί κανείς; Ελα Θεέ και Κύριε… (Υπάρχει και κάτι άλλο, αλλά δεν το γράφω, καθότι ευγενής και θαυμαστής του θηλυκού φύλου).

*

ΚΑΛΑ κρασιά, μόνον παίκτες δεν είναι όσοι ασχολούνται με την ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ. Και δεν περίμεναν τώρα για να ασχοληθούν… Ξεκίνησαν από τα 1,1000 και μάζευαν μεθοδικά μέχρι τα 1,3000… Αν και στα 1,8000 ευρώ τώρα, δεν πρόκειται να την αποχωριστούν. Το δείχνει και το ταμπλό άλλωστε…

Autohellas

ΤΑΜΠΛΟ: Οταν πιέζονται οι τραπεζικές υποφέρουν αρκετά και πολλές εκ των υπολοίπων. Γιατί οι traders και οι παίκτες κυρίως ασχολούνται με αυτές (δεν κόβεται αυτό το χούι), οπότε όταν δεν τους βγαίνει η ζαριά και για να καλύψουν τις απώλειες τους υποχρεωτικά ρευστοποιούν και μετοχές που είναι σταθερές στα χαρτοφυλάκια τους… Γίνεται δηλ. ένα ντόμινο. Και μακριά από μας αυτά…

  • ΜΕΖΖ: Ολα καλά και ωραία, όμως εκείνο που δεν λαμβάνουν υπόψη οι περισσότεροι είναι το κόστος διακράτησης. Να μην ανεβαίνουν δηλ. οι τιμές κι ακόμα χειρότερα να υποχωρούν και την ίδια ώρα να χάνονται μεγάλες ευκαιρίες… Τα ΜΕΖΖ δεν είναι για ΜΕΣΑ – ΕΞΩ…

Στις μεγάλες διαφυγές τους καλό είναι να κλειδώνονται κάποια κέρδη, ενώ οι κάτοχοι τους πάντα να έχουν μεσοπρόθεσμο ορίζοντα… Και πάνω από όλα να μην έχουν το 50%, το 70% ή ακόμα και το 100% του χαρτοφυλακίου τους τοποθετημένο αποκλειστικά σε αυτά. Ελεος, κάπου…  (Το πολύ πολύ ένα 30%)

  • ΒΙΟΚΑ (αρκετά τα ερωτήματα): παιδιά μην ασχολείστε με τι θα δημοσιεύσει το 2023 ο όμιλος, τι θα κάνει το 2024 κλπ κλπ. Το δικό της μυστικό – που θα την απογειώσει – είναι καλά κρυμμένο στην… ΕΡΗΜΟ. Κάποια στιγμή θα φανερωθεί, γιατί δεν θα γίνεται αλλιώς… Βέβαια και χωρίς αυτό μια χαρά θα είναι, αλλά με αυτό θα μιλάμε για την δική της απογείωση… Αν προλάβω το βράδυ θα σας το κάνω πιο λιανά…

ΦΡΙΓΟ (αρκετά και εδώ!!): Δεν έχω σχόλια , απλά καλή σας τύχη… Ο τζόγος είναι κι αυτός ένα συστατικό των αγορών… Αρκεί να μπορείτε να ελέγχετε τις δυνάμεις σας… Ολα μπορούν να συμβούν σε μία ΑΓΟΡΑ.

Autohellas

ΠΟΙΕΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΥΨΗΛΑ 52 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ, ΕΣΤΩ ΕΝΔΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ

Autohellas

Autohellas

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ: Η μετοχή της ΕΥΡΩΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΣΥΜΒ έκλεισε στα 1,175 ευρώ πτώση 0,42%, χωρίς να καταφέρει να διατηρήσει τα κέρδη που κατέγραφε κατά την διάρκεια της συνεδρίασης, με το σήμα αγοράς να παραμένει. Η αντίσταση βρίσκεται στα 1,21 ευρώ και η στήριξη στα 1,13 ευρώ, με τις εισροές στην μετοχή να σημειώνουν αύξηση. Μ.Ο όγκου τριών μηνών 31,66 χιλ. τεμάχια.

Η μετοχή έχει σταθεροποιηθεί στις τελευταίες συνεδριάσεις πάνω από τον εκθετικό ΚΜΟ50 ημερών (1,15 ευρώ), αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες για υψηλότερες τιμές.

Autohellas

*****

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ: Η μετοχή της ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΙΑΤΡ  έκλεισε  στα 1,79 ευρώ με πτώση 2,19%, παραμένοντας σε κατάσταση συσσώρευσης, με το σήμα αγοράς να διατηρείται. Η αντίσταση βρίσκεται στα 1,94 ευρώ και η στήριξη στα 1,76 ευρώ, με τις εκροές στην μετοχή να πραγματοποιούν αύξηση. Μ.Ο όγκου τριών μηνών 9,46 χιλ. τεμάχια.

  • Αυξημένο όγκο πραγματοποίησε σήμερα η μετοχή, η οποία παραμένει σε κατάσταση συσσώρευσης, με την προσοχή να εστιάζεται στην ανοδική διάσπαση του εκθετικού ΚΜΟ50 ημερών (1,82 ευρώ) και την σταθεροποίηση της πάνω από αυτόν, προκειμένου να αυξηθούν οι πιθανότητες για υψηλότερα επίπεδα.

Autohellas****

Autohellas

ΑΓΟΡΑ Χ.Α: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 

  1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΧΡΗΣΗ Stop Loss
  2. ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΕΥΝΟΕΙ Η ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΤΧ
  3. ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΤΙΜΕΣ
  4. Αγοράζουμε μόνον σε πτωτικά γυρίσματα την μετοχή που μας ενδιαφέρει…

ΣΧΟΛΙΟ: Στις αγορές δεν χωρούν συναισθηματισμοί, δεν είναι ποδοσφαιρικές ή αθλητικές ομάδες για να μην αλλάζουμε τις… αγάπες μας. Οι μετοχές είναι αναλώσιμες… Και Long θα βγεις και Short θα γίνεις, αν το επιβάλλουν ή συνηγορούν σε κάτι τέτοιο οι συνθήκες.

  • Η αγορά θέλει καθημερινή πολύωρη ενασχόληση, όποιος δεν μπορεί να την μελετά και να την παρακολουθεί τότε πολύ δύσκολα θα βγει στο τέλος κερδισμένος από αυτήν. Απαιτείται πολύ διάβασμα, διεισδυτικότητα στις λεπτομέρειες και στα ψιλά γράμματα που κρύβουν οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύουν οι εταιρείες.

Χρειάζονται συχνά γρήγορες κινήσεις, ρευστοποιήσεις θέσεων ακόμα και με ζημιά (για να προλάβουμε πολύ μεγαλύτερη αργότερα), όχι κυνήγι του υποσχόμενου εύκολου κέρδους που δεν (υπο)στηρίζεται από πουθενά και μία ροπή προς τα Θεμελιώδη της κάθε υπό εξέταση περίπτωσης.

  • Τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε κινητής αξίας.

Bασίλης Παπαθεοδώρου

Autohellas

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο