Αυξημένο το ενδιαφέρον για την μετοχή της Baidu-Προσδοκίες για το robotaxi

Baidu robotaxi

Οι μετοχές της Baidu σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε περισσότερο από ένα χρόνο και τα ανοδικά στοιχήματα δικαιωμάτων προαίρεσης αυξήθηκαν σε ρεκόρ λόγω ενδείξεων αυξανόμενης δημοτικότητας για το Apollo Go robotaxi στην Κίνα.

Η μετοχή αυξήθηκε έως και 13% στο Χονγκ Κονγκ, μετά από άνοδο 8,5% στις ΗΠΑ την Τρίτη. Περισσότερα από 48.000 calls άλλαξαν χέρια, έξι φορές περισσότερες από τον μέσο όρο των 20 ημερών και διπλάσιες από τον αριθμό των πτωτικών θέσεων.


Ο ηγέτης της αναζήτησης στο διαδίκτυο της Κίνας επενδύει στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και την αυτόνομη οδήγηση για να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της, καθώς η οικονομική ανάπτυξη του έθνους επιβραδύνει και επηρεάζει τις διαφημίσεις. Οι έμποροι στοιχηματίζουν ότι το robotaxis θα πάρει άλλη ώθηση αφού η πρωτεύουσα Πεκίνο ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι θα τους υποστηρίξει για στόλους ιππασίας και ενοικίασης αυτοκινήτων.

“Η αυτόνομη οδήγηση θα μετατραπεί σε βασικό εμπόριο τους επόμενους τρεις μήνες, με τη βοήθεια της κυκλοφορίας του robotaxi της Tesla τον επόμενο μήνα”, έγραψε σε σημείωμα ο αναλυτής της Guotai Junan International, Li Muhua. “Το Apollo Go της Baidu αναμένεται να σπάσει ακόμη και στη Γουχάν το 2024 και να είναι κερδοφόρο το 2025 με αύξηση του στόλου του στην πόλη”.


Η Tesla Inc. έλαβε πρόσφατα έγκριση για να δοκιμάσει το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού σε ορισμένους δρόμους της Σαγκάης, σύμφωνα με άτομο εξοικειωμένο με το θέμα, ανέφερε το Bloomberg τον περασμένο μήνα. Το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας δήλωσε στα τέλη Νοεμβρίου ότι θα επιτρέψει πιλοτικές οδικές δοκιμές για επιλεγμένα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα σε καθορισμένες περιοχές.

Περισσότερες δοκιμές


Το Apollo Go έχει ξεκινήσει επανδρωμένες δοκιμές σε 11 κινεζικές πόλεις και διεξάγει δοκιμές μη επανδρωμένης οδήγησης αυτοκινήτων στο Πεκίνο, το Wuhan, το Chongqing, το Shenzhen και τη Σαγκάη, έγραψε ο Li στο σημείωμα, προσθέτοντας ότι το λειτουργικό κόστος θα μειωθεί σημαντικά. Η Baidu δήλωσε τον Μάιο ότι το Apollo Go θα πρέπει να γίνει κερδοφόρο μέχρι το 2025.


Η Baidu χρειάζεται την άνοδο, με τη μετοχή της να εξακολουθεί να υποχωρεί περισσότερο από 17% φέτος, σε σύγκριση με κέρδη 2,5% στον δείκτη αναφοράς Hang Seng. Αφού ανέφεραν επιβράδυνση των εσόδων το τελευταίο τρίμηνο, οι μετοχές της Baidu υποχώρησαν στη χαμηλότερη τιμή τους από τον Νοέμβριο του 2022 νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Καθώς η μετοχή βυθίστηκε, το κόστος αντιστάθμισης έναντι περαιτέρω πτώσης μειώθηκε επίσης. Το μέτρο που είναι γνωστό ως λοξό βρίσκεται τώρα κοντά σε χαμηλό τριών ετών, ακολουθώντας παρόμοια τάση για δικαιώματα προαίρεσης στα αμερικανικά αποθετήρια έγγραφα. Στις ΗΠΑ, ο ανοδικός όγκος δικαιωμάτων προαίρεσης αυξήθηκε την Τρίτη στο υψηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο του 2021, με δύο εναρκτήριες συναλλαγές κλήσεων να στοιχηματίζουν σε άλμα 25% από το προηγούμενο κλείσιμο αλλάζοντας χέρια κατόπιν αιτήματος, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.


“Η Baidu είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους συστημάτων αυτόνομης οδήγησης”, δήλωσε ο Phil S. Lee, επικεφαλής της έρευνας Ασίας-Ειρηνικού στη Mirae Asset Global Investments στο Χονγκ Κονγκ. «Το βασικό πλεονέκτημά του είναι ότι είναι ανοιχτό σε πολλές μάρκες. Μπορεί να λειτουργήσει στην Κίνα, όπου η κυβέρνηση προωθεί την αυτόνομη οδήγηση».

πηγή:www.finance.yahoo.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο