Σε θετικό έδαφος έκλεισαν την τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας τα περισσότερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, με τις μετοχές του τραπεζικού κλάδου να σημειώνουν την μεγαλύτερη άνοδο.
Ανοδικές τάσεις επικράτησαν σήμερα στα περισσότερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, με το κλίμα να βελτιώνεται στο δεύτερο μισό της συνεδρίασης, κυρίως λόγω της μείωσης του γεωπολιτικού ρίσκου στην Μέση Ανατολή, αλλά και μιας πιθανής εμπορικής συμφωνίας μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.
Η μετοχή της Barclays κατέγραψαν υψηλό 15 ετών. Η μετοχή διαπραγματεύτηκε για τελευταία φορά στο σημερινό επίπεδο τον Απρίλιο του 2010, μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση.
Οι αναλυτές της Bank of America προτείνουν ότι η μετοχή είναι «φθηνότερη» μεταξύ των ομολόγων της λόγω των ισχυρών κερδών της.
Η μετοχή της Deutsche Bank έφθασε στο υψηλότερο επίπεδο εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Οι μετοχές διαπραγματεύτηκαν για τελευταία φορά στα 25,84 ευρώ (30,27 δολάρια) τον Αύγουστο του 2015.
Οι αναλυτές της JPMorgan δήλωσαν ότι εξακολουθούν να υπάρχουν «αρκετοί οδηγοί bottom-up για την επιχείρηση στο μέλλον».
Σημαντικά κέρδη για τις μετοχές των ευρωπαϊκών εταιριών αθλητικών ειδών
Στα κυριότερα μακροοικονομικά νέα:
Στην Γαλλία, η Καταναλωτική Δαπάνη για τον μήνα Μάιο ενισχύθηκε 0,2% έναντι εκτιμήσεων των οικονομολόγων για αύξηση 0,1% από αύξηση 0,3% τον προηγούμενο μήνα. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία, ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή για τον μήνα Ιούνιο ενισχύθηκε 0,3% έναντι εκτιμήσεων των οικονομολόγων για αύξηση 0,1% από μείωση 0,1% τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο Εναρμονισμένος Δείκτης Τιμών Καταναλωτή ενισχύθηκε 0,4% έναντι εκτιμήσεων των οικονομολόγων για αύξηση 0,2% από πτώση 0,2% τον προηγούμενο μήνα.
Στην Ισπανία, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή σε ετήσια βάση ενισχύθηκε 2,2% έναντι εκτιμήσεων των οικονομολόγων για αύξηση 2% από αύξηση 2% το προηγούμενο έτος, ενώ ο Εναρμονισμένος Δείκτης Τιμών Καταναλωτή σε ετήσια βάση παρουσίασε αύξηση 2,2% έναντι εκτιμήσεων των οικονομολόγων για αύξηση 2% από αύξηση 2% το προηγούμενο έτος.
Η ιταλική κυβέρνηση προέβη στην έκδοση ομολόγου πενταετούς διάρκειας με κουπόνι 2,68% έναντι 2,73% της αντίστοιχης προηγούμενης έκδοσης, καθώς και στην έκδοση ομολόγου δεκαετούς διάρκειας με κουπόνι 3,48% έναντι 3,57% της αντίστοιχης προηγούμενης έκδοσης.
Ο δείκτης Stoxx 600 έκλεισε στις 543,32 μονάδες με άνοδο 1,09%.
Στην Φρανκφούρτη ο δείκτης DAX έκλεισε στις 24.049,82 μονάδες με άνοδο 1,78%, πραγματοποιώντας εβδομαδιαία κέρδη 2,93%, με το σήμα να μετατρέπεται από buy σε strong buy, και με την στήριξη να βρίσκεται στις 23.393 μονάδες και την επόμενη στις 22.265 μονάδες.
Μεγαλύτερη άνοδος
Μεγαλύτερη πτώση
Στο Λονδίνο ο δείκτης FTSE 100 έκλεισε στις 8.799,29 μονάδες με άνοδο 0,73%, πραγματοποιώντας εβδομαδιαία κέρδη 0,28%, με το σήμα να μετατρέπεται από sell σε neutral, και με την αντίσταση να βρίσκεται στις 8.806 μονάδες και την στήριξη στις 8.687 μονάδες.
Μεγαλύτερη άνοδος
Μεγαλύτερη πτώση
Στο Παρίσι ο δείκτης CAC 40 έκλεισε στις 7.691,55 μονάδες με άνοδο 1,78%, πραγματοποιώντας εβδομαδιαία κέρδη 1,34%, με το σήμα να μετατρέπεται από strong sell σε sell, και με την αντίσταση να βρίσκεται στις 7.808 μονάδες και την στήριξη στις 7.594 μονάδες με την επόμενη στις 7.421 μονάδες.
Μεγαλύτερη άνοδος
Μεγαλύτερη πτώση
Recommendations
Continental: Berenberg is positive on the stock with a Buy rating. The target price is reviewed upwards from EUR 75 to EUR 82.
BNP Paribas: In a research note published by Delphine Lee, JP Morgan gives a Neutral rating to the stock. The target price remains unchanged at EUR 92.
Beiersdorf: In his latest research note, analyst Wassachon Udomsilpa confirms his recommendation. The broker RBC is keeping its Neutral rating. Previously set at EUR 120, the target price is lowered to EUR 107.
Dassault Systems: Jefferies maintains its “underperform” rating on Dassault Systèmes shares with a target price maintained at €27.
Based on the experience of a Platinum reseller, the analyst cites continuing difficult market conditions and believes that this macroeconomic environment is holding back customer investment decisions, particularly for strategic projects related to 3DExperience, which are considered deferable.
The broker also points out that the launch of Gen 7 solutions is not, at this stage, leading to a significant acceleration in the migration to 3DExperience. The lack of a strong marketing campaign and confusion over the terminology used between “Gen 7” and “Version 7” are complicating customer perception and slowing adoption, it says.
Finally, the report points to the continuing slow rollout of 3DExperience, partly due to complex data migration requirements, which is hampering cross-selling opportunities.
Danone: Jefferies maintains its recommendation on the stock with an unchanged target price of €61 ahead of the publication of H1 results on 31 July.
We estimate Q2 operating profit at 3.9%, with a 1.2% increase in prices. We are raising our revenue growth forecast for fiscal 2025 to 3.4% (from 2.8%), Jefferies said.
This increase in the forecast is related to indications of cumulative sales since the beginning of the year for dairy products in China and US demand for protein.
However, Jefferies believes that organic sales growth in the second half of the year is likely to remain below 3% (compared with 3.7%), due to increased competition in the cream and protein segments, as well as a more challenging base effect on volumes in China.
Εταιρικά νέα
Unilever PLC (LON:ULVR) (NYSE:UL) has agreed to acquire U.S.-based men’s personal care brand Dr Squatch for $1.5 billion, the Financial Times reported on Friday, citing people familiar with the deal.
The company on Monday announced the acquisition from private equity firm Summit Partners, but did not reveal the financial details of the deal.
Dr Squatch, known for its natural soaps, deodorants and shampoos, sells its products directly to consumers online and through third-party retailers. The brand has gained traction with viral ad campaigns and celebrity endorsements, including actors Sydney Sweeney and Mike Tyson.
Unilever said the acquisition would help expand its premium personal care offerings globally.
The move comes as Unilever shifts focus from slower-growth food brands toward higher-margin personal care. It follows its 2023 exit from Dollar Shave Club, a previous foray into male grooming.

