Bank of America: Το “Funflation” ήρθε για να μείνει, καθώς οι ζωντανές εκδηλώσεις τροφοδοτούν την οικονομία

ΤοFunflationείναι σε πλήρη ισχύ, σύμφωνα με την Bank of America.

Παρά τις συνεχιζόμενες απεργίες του Χόλιγουντ, οι οποίες θα μπορούσαν να εξαλείψουν περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια από την οικονομία των ΗΠΑ, υπήρχαν ακόμα αρκετά θετικά στη βιομηχανία ψυχαγωγίας αυτό το καλοκαίρι, καθώς η Taylor Swift, η Beyoncé και η εισπρακτική επιτυχία τουBarbenheimerβοήθησαν στην αύξηση της εγχώριας ανάπτυξης το τρίτο τρίμηνο.

Σύμφωνα με πρόσφατη εκτίμηση της Morgan Stanley, οι συναυλίες και οι ταινίες blockbuster του καλοκαιριού αναμένεται να προσθέσουν συνολικά 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη των ΗΠΑ το τρέχον τρίμηνο.

«Η ζωντανή ψυχαγωγία είναι σήμερα το πιο λαμπρό αστέρι στο ευρύτερο σύμπαν των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας», έγραψε η αναλύτρια της Bank of America Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα προς τους πελάτες που κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Ο Ehrlich παρουσίασε πέντε καταλύτες που θα οδηγήσουν σε βιώσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στον κλάδο: συνεχείς μετατοπίσεις δαπανών προς υπηρεσίες και εμπειρίες. υγιή τιμολογιακή δύναμη εν μέσω αυξημένης ζήτησης·

  • Θετικές τάσεις προσφοράς και ζήτησης ως κοινωνικό εγώ όπως το TikTok ενισχύουν την παγκόσμια ευαισθητοποίηση και την αύξηση των θαυμαστών. η σχετικά «ανθεκτική στη διακοπή» φύση των ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς οι εικονικές μέθοδοι παραμένουν ασύγκριτες. και την έλευση του βιωματικού μάρκετινγκ.

INGLEWOOD, CALIFORNIA - AUGUST 09: EDITORIAL USE ONLY. Taylor Swift performs onstage during
Η Taylor Swift εμφανίζεται στη σκηνή κατά τη διάρκεια τουTaylor Swift | The Eras Tour» στο SoFi Stadium στις 9 Αυγούστου 2023 στο Ίνγκλγουντ της Καλιφόρνια. Οι συναυλίες της Σουίφτ βοήθησαν να τροφοδοτηθεί η έκρηξη των ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς το «funflation» παραμένει σε πλήρη ισχύ, σύμφωνα με την Bank of America. (Kevin Winter/TAS23/Getty Images για τη διαχείριση δικαιωμάτων TAS)

  • Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πιστεύουμε ότι τα ταλέντα, ειδικά οι καλλιτέχνες που έχουν τεράστιες βάσεις θαυμαστών, θα είναι σε θέση να εξάγουν όλο και περισσότερο αυξητική αξία από το οικοσύστημα (κυρίως λόγω της αύξησης της προσφοράς και της τιμολόγησης των εισιτηρίων), ενώ οι χώροι, οι οποίοι έχουν αρκετές ανεξάρτητες ροές εσόδων, συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη αξία, δήλωσε ο Ehrlich.

Κάλεσε αρκετές εταιρείες που μπορούν να επωφεληθούν από την ανάπτυξη των ζωντανών εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένης της Live Nation (LYV), “καθώς συμμετέχουν ενεργά στις περισσότερες, αν όχι σε όλες τις πτυχές του οικοσυστήματος ζωντανών εκδηλώσεων.

  • Ο διευθύνων σύμβουλος της Live Nation, Michael Rapino, μίλησε στο συνέδριο Media, Communications and Entertainment της Bank of America την Τετάρτη και επανέλαβε ότι οι ζωντανές εκδηλώσεις είναι προϊόντα που δεν μπορούν να αντιγραφούν και θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

“It’s that important badge in [a fan’s] life to make sure that they can tell people they were at the Beyoncé show,” he explained. “Artists and what they’re able to drive with that relationship with that fan [through live] is just a bond that we’ve never seen before — especially with social media.”

In addition to Live Nation, Ehrlich said talent agencies like CAA, UTA, and WME, which is owned by Endeavor (EDR), will also benefit given their access to performers who generate significant touring income, along with venue operators like Madison Square Garden Entertainment (MSGE).

Additionally, music labels like Warner Music Group (WMG) and streaming platforms like Spotify (SPOT) should see a boom from increased streaming engagement and album sales as “touring increases fandom.”

Live entertainment ‘one of the most robust growth engines’

INGLEWOOD, CALIFORNIA - SEPTEMBER 01: (Editorial Use Only) Beyoncé performs onstage during the
Beyoncé performs onstage during the “RENAISSANCE WORLD TOUR” at SoFi Stadium on Sept. 1, 2023 in Inglewood, Calif. (Kevin Mazur/WireImage for Parkwood)

Stills, certain risks remain with Ehrlich warning, “We see the macro environment / consumers’ willingness to spend during a potential downturn and regulatory as the two biggest overhangs in the near term.”

Morgan Stanley agreed, writing in a separate note that a lack of “one-off” events like the Taylor Swift and Beyoncé tours, in addition to the “Barbenheimer” debut, could have the opposite effect on the economy in the back half of the year: “The unwinding of these events, combined with the expiration of the student loan moratorium equal 1.4% downside to real [Personal Consumption Expenditures] in 4Q23.”

But the live event economy remains robust — and is just getting started, according to Bank of America’s Ehrlich.

“The live entertainment industry has been one of the most robust growth engines of the music industry over the past 20+ years,” she said, adding that while initially it took a hit from COVID-19, “consumer demand for live entertainment has come roaring back.”

“This backdrop has supported supply and demand tailwinds which all appear to be sustainable over the next several years.”

Alexandra Canal is a Senior Reporter at Yahoo Finance. Follow her on Twitter @allie_canalLinkedIn, and email her at [email protected].

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο