BYD: Σε υψηλό 4ετίας η μετοχή λόγω Autopilot – Άλμα 21%

Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ μετοχή της εταιρείας κέρδισε 21% σε πέντε συνεδριάσεις, ενισχυμένη από τις προσδοκίες ότι θα παρουσιάσει την πρόοδο στο σύστημα αυτόματου πιλότου και θα εισαγάγει περισσότερα χαρακτηριστικά νοημοσύνης στα χαμηλής τιμής αυτοκίνητά της

Η μετοχή της BYD κατέγραψαν την καλύτερη εβδομάδα τους από τα τέλη του 2020, καθώς ο ενθουσιασμός των επενδυτών αυξήθηκε ενόψει της πολυαναμενόμενης ενημέρωσης της κινεζικής κατασκευάστριας εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων σχετικά με την τεχνολογία έξυπνης οδήγησης.

Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ μετοχή της εταιρείας κέρδισε 21% σε πέντε συνεδριάσεις, ενισχυμένη από τις προσδοκίες ότι θα παρουσιάσει την πρόοδο στο σύστημα αυτόματου πιλότου και θα εισαγάγει περισσότερα χαρακτηριστικά νοημοσύνης στα χαμηλής τιμής αυτοκίνητά της σε μια εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα.

Οποιαδήποτε σημαντική ανακάλυψη στις τεχνολογίες έξυπνης οδήγησης της BYD θα εντείνει περαιτέρω τον ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Κίνας, η οποία είναι ήδη η μεγαλύτερη στον κόσμο και στην οποία η εταιρεία με έδρα τη Σενζέν είναι ηγέτης. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τις προσπάθειες της BYD να διεισδύσει σε νέες αγορές, σε μια εποχή που οι βαρείς δασμοί στα κινεζικά EV που έχουν επιβληθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ πλήττουν τις προοπτικές της.

«Η επιτάχυνση της προόδου του αυτόματου πιλότου της BYD θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στην αγορά, δεδομένης της θέσης της ως ηγέτη του κλάδου, και άλλοι παίκτες, ειδικά οι μάρκες της μαζικής αγοράς, θα ακολουθήσουν», έγραψαν σε σημείωμά τους οι αναλυτές της Goldman Sachs Group Inc. μεταξύ των οποίων και η Τίνα Χου, προσθέτοντας ότι η τράπεζα αναμένει ότι η BYD θα μοιραστεί την πρόσφατη εμπειρία οδικών δοκιμών του συστήματος αυτόματου πιλότου “God’s Eye” και τα νέα μοντέλα της.

Ο αγώνας για την ανάπτυξη και την εφαρμογή τεχνολογιών υποβοηθούμενης οδήγησης θερμαίνεται στην Κίνα, με τα EV να αναδεικνύονται σε βασικό πεδίο μάχης. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδίως οι εταιρείες EV, συμπεριλαμβανομένων των Tesla Inc. και XPeng Inc., έχουν επενδύσει σημαντικά και προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές να επιλέξουν τα προϊόντα τους, τα οποία θα μπορούσαν να είναι ασφαλέστερα και πιο βολικά.

Τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν καταστεί σημαντικό σημείο πώλησης για ορισμένους πελάτες και βασικό στοιχείο διαφοροποίησης για ορισμένες από τις μάρκες αυτοκινήτων. Ενώ τα πλήρως αυτόνομα οχήματα δεν είναι ακόμη ευρέως διαθέσιμα, οι κινεζικές εταιρείες διευρύνουν τα όρια. Πολλές έχουν αναπτύξει τις λειτουργίες υποβοηθούμενης οδήγησης όχι μόνο σε αυτοκινητόδρομους αλλά και σε πιο περίπλοκους αστικούς δρόμους.

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο