ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ (προϋπόθεση, να μην εγκλωβίζει ο τζίρος τους):
- ΥΨΗΛΗ Κ/φση: AEGEAN, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ
- ΜΕΣΑΙΑ Κ/φση: ΙΝΤΡΑΚΟΜ, ΑΛΜΥ
- ΜΙΚΡΗ Κ/ΦΣΗ: ΞΥΛΚ, ΡΕΒΟΙΛ, ΣΙΔΜΑ, ΙΚΤΙΝΟΣ
ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ: ΠΕΙΡ, ΕΤΕ, ΕΥΡΩΒ, ΚΟΥΕΣΤ, ΕΚΤΕΡ, ΚΡΙ, ΓΕΚΤΕΡΝΑ, ΕΛΑΣΤΡΟΝ
ΥΣΤΕΡΗΣΑΝ: ΚΑΡΕΛΙΑΣ, ACAG, ΛΟΥΛΗ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ, ΙΝΛΙΦ, ΠΡΕΜΙΑ
- ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ οι ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ: ΛΟΥΛΗ, ΕΥΑΘ, ΙΝΛΙΦ, ΠΡΕΜΙΑ, ΑCAG, ΟΤΕ, ΟΛΘ, ΤΕΝΕΡΓ.
ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ:
ΥΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:
- Ελλάκτωρ (γράφαμε… όργιο υποτιμητικής κερδοσκοπίας)- Είδατε, τι έγινε μετά…
- ΜΕΝΤΙΚΟΝ: Εδώ γίνονται πολύ χειρότερα, αναλογικά πάντα και συγκριτικά…
ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΖΙΡΟ
ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ
ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Για σημαντικό όφελος, που θα φτάσει τα 85 εκατ. ευρώ μιλά το ΥΠΕΘΟ σε ανακοίνωσή του με αφορμή την απόφαση να ασκήσει τώρα τα warrants για την απόκτηση ποσοστού άνω των 10% της αεροπορικής εταιρείας, και την γνωστοποίηση από τη διοίκηση ότι προτίθεται να τα εξαγοράσει έναντι του παραπάνω ποσού. Ωστόσο αυτό που δεν αναφέρει η ανακοίνωση του ΥΠΕΘΟ είναι ότι για τη στήριξη της Aegean είχε διαθέσει ποσό 120 εκατ. ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι από τη συναλλαγή θα βγει με ζημιά περίπου 35 εκατ. ευρώ.