Δεν ικανοποίησαν τα οικονομικά αποτελέσματα Q3 της Zalando

Zalando

Οι μετοχές της Zalando (ETR:ZALG) υποχώρησαν την Τρίτη μετά από αυτά που οι αναλυτές της J.P. Morgan περιέγραψαν ως «στερεά» αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, αλλά δεν είχαν τη δυναμική να εμπνεύσουν μια θετική αλλαγή στην απόδοση των μετοχών.

Στις 4:03 π.μ. (0903 GMT), το Zalando διαπραγματευόταν 2,7% χαμηλότερα στα 27,29 €.

Τα ίδια τα αποτελέσματα έδειξαν ανάπτυξη σε βασικές μετρήσεις, με τον ακαθάριστο όγκο εμπορευμάτων να αυξάνεται κατά 7,8% σε ετήσια βάση και μια μέτρια αύξηση εσόδων κατά 5%, συμπληρωμένα από περιθώριο κερδών προ τόκων και φόρων (EBIT) 3,9%.

«Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη της ZAL θα επιταχυνθεί από εδώ, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να δαπανά για μάρκετινγκ και να ενισχύει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στις υπηρεσίες. Τα βελτιωμένα οικονομικά στοιχεία της μονάδας, ιδιαίτερα για παραγγελίες Χονδρικής, θα της επιτρέψουν να επενδύει σταδιακά, ενώ παράλληλα θα προσφέρει βελτίωση του περιθωρίου», ανέφεραν σε σημείωμα οι αναλυτές της RBC Capital Markets.

Αυτοί οι αριθμοί αντανακλούσαν τις προηγούμενες ενημερώσεις που παρείχε ο Zalando, αφήνοντας λίγα περιθώρια για εκπλήξεις. Ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους επωφελήθηκε από ένα βελτιωμένο μείγμα πωλήσεων πλήρους τιμής, το αυξημένο κόστος μάρκετινγκ αντιστάθμισε μέρος αυτού του κέρδους.

Οι δαπάνες μάρκετινγκ ήταν υψηλές, αυξάνοντας περίπου στο 9,1% των εσόδων, ένα επίπεδο που σημειώνει η J.P. Morgan μπορεί να διατηρηθεί καθώς η εταιρεία επιδιώκει επενδύσεις ανάπτυξης.

Οι αναλυτές ανέφεραν επίσης ότι οι τρέχουσες συναλλαγές παραμένουν χλιαρές, ιδιαίτερα με μια αναμενόμενη σταθερή ανάπτυξη GMV για τον Οκτώβριο, η οποία ευθυγραμμίζεται με τα ευρύτερα δεδομένα της αγοράς.

«Παρά το γεγονός ότι τα πρωτοσέλιδα στοιχεία έχουν προδημοσιευτεί, βλέπουμε ότι η θετική εξέλιξη στο μεικτό περιθώριο κέρδους του Ομίλου και η εκπλήρωση παράλληλα με τη βελτιωμένη δραστηριότητα B2C είναι πιθανό να ληφθούν θετικά, ειδικά μετά τη συντηρητική προσαρμογή του 4ου τριμήνου. Καθοδήγηση EBIT», ανέφεραν σε σημείωμα αναλυτές της UBS.

Αν και ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος αναμένεται να παρουσιάσουν κάποια βελτίωση από έτος σε έτος, η σταθερή ανάπτυξη αυτού του μήνα είναι ένα πιθανό μειονέκτημα.

Η Zalando συνεχίζει να δίνει έμφαση στις επενδύσεις σε τομείς μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, όπως οι πρωτοβουλίες δέσμευσης πελατών και οι επεκτάσεις logistics, ωστόσο οι αναλυτές της J.P. Morgan πιστεύουν ότι αυτά μπορεί να μην επηρεάσουν άμεσα την αποτίμηση των μετοχών.

Για παράδειγμα, το κόστος μάρκετινγκ μπορεί να παραμείνει υψηλό το επόμενο έτος, καθώς η Zalando προσαρμόζει τα προγράμματα πιστότητας και επεκτείνει το ευρωπαϊκό της δίκτυο logistics.

«Αναμένουμε ότι η ZAL θα επιστρέψει στην GMV και στην κορυφαία ανάπτυξη το FY24E, η οποία θα πρέπει να επιταχυνθεί περαιτέρω από το FY25E καθώς σταθεροποιείται το λιανικό εμπόριο, ενώ η συνεργαζόμενη επιχείρηση και οι υπηρεσίες (ZEOS και ZMS) κερδίζουν ακόμη περισσότερο ρυθμό», ανέφεραν οι αναλυτές της Stifel σε σημείωμα.

πηγή:www.investing.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο