Η Estée Lauder προχωρά σε αναθεώρηση του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων της, καθώς η εταιρεία καλλυντικών βρίσκεται σε φάση μετάβασης ηγεσίας και προσπαθεί να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία συνεργάζεται με την Evercore για την αξιολόγηση της στρατηγικής της, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε πώληση ορισμένων εμπορικών σημάτων.
Η Estée Lauder, με έδρα τη Νέα Υόρκη, διαθέτει εμπορικά σήματα όπως Clinique, Smashbox, Tom Ford και Aveda. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη L’Oréal και νέους παίκτες της αγοράς που προσαρμόζονται γρήγορα στις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, η ζήτηση από την κινεζική αγορά, σημαντική πηγή εσόδων, αργεί να ανακάμψει από την πανδημία.
Η πτώση στη μετοχή και η νέα ηγεσία
Η μετοχή της Estée Lauder έχει χάσει σχεδόν 40% της αξίας της τον τελευταίο χρόνο, με την εταιρεία να εκτιμάται πλέον στα 29,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Τον Οκτώβριο, ο Stéphane de La Faverie ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, με την ελπίδα να αναστρέψει την πτωτική πορεία και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών.
Πιθανές πωλήσεις και επιρροή της οικογένειας Lauder
Οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν σε πωλήσεις. Παράλληλα, η οικογένεια Lauder, η οποία κατέχει περίπου το 38% των μετοχών και το 86% της δύναμης ψήφου, συνεχίζει να ασκεί ισχυρή επιρροή στην εταιρεία. Ο William Lauder παραμένει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου.
Εκπρόσωποι της Estée Lauder και της Evercore δεν σχολίασαν τις εξελίξεις, ενώ παραμένει ασαφές ποια εμπορικά σήματα ενδέχεται να πωληθούν. Η αναθεώρηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της Estée Lauder να επανατοποθετηθεί στην αγορά και να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες προκλήσεις.

