Την 64η νίκη της καριέρας του και πρώτη μετά το περσινό Κατάρ κατέκτησε το Max Verstappen με την επετειακή Red Bull προς τιμήν της Honda, στον τρίτο φετινό αγώνας της F1, στην Ιαπωνία. Ο Ολλανδός πρωταθλητής μετά από μια καλή και προσεκτική εκκίνηση, στην οποία ήταν πρώτος συνέχισε αλάνθαστος και δεν έδειξε σε καμία περίπτωση να απειλείται από τις δύο McLaren που έδειξαν σε ορισμένα σημεία πως είχαν καλύτερο ρυθμό.
Ο νικητής
Η νίκη αυτή είναι αρκετά σπουδαία τόσο για τον Verstappen που είναι η τέταρτη συνεχόμενη στην πίστα της Suzuka, όσο και για την Honda που είναι ουσιαστικά η τελευταία της Honda εντός έδρας σε αυτήν την πρωταθληματική συνεργασία με την Red Bull.
Στη μάχη των δύο papaya μονοθεσίων πίσω του, ο Lando Norris παρέμεινε δεύτερος, αντέχοντας στην πίεση του Oscar Piastri, η οποία προς το τέλος του αγώνα έγινε αρκετά πιο έντονη. Η διοίκηση της McLaren πάντως δεν ευαισθητοποιήθηκε ιδιαίτερα οπότε ο ΒΡετανός δεν έκανε στην άκρη για τον Αυστραλό.
Δεν ήταν όμως μόνο το βάθρο που έμεινε απαράλλαχτο σε σχέση με την κατάταξη του Σαββάτου. Ο Charles Leclerc με την Ferrari έμεινε 4ος εμπρός από τις δύο Mercedes μεταξύ των οποίων μπροστά ήταν ο George Russell. O Lewis Hamilton με την άλλη Ferrari SF25 ήταν ο μοναδικός που άλλαξε θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα, όταν στην αρχή του αγώνα προσπέρασε τον Isack Hadjar, ενώ Alex Albon και Ollie Bearmann ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Ο νεότερος leader
Με τις ανακατατάξεις που συνέβησαν όταν άρχισαν οι επισκέψεις στα pits ο Kimi Antonelli βρέθηκε επικεφαλής, όπου και διατηρήθηκε για αρκετούς γύρους μάλιστα μέχρι να έρθει η ώρα του για pit stop στον 32ο γύρο. Αυτή ήταν μια στιγμή που μας χάρισε επίδοση ρεκόρ καθώς ο 18χρονος Ιταλός έγινε ο νεότερος πρωτοπόρος στην ιστορία της F1. Δυνητικά μάλιστα μπορεί να είναι και ιστορική στιγμή καθώς ο Antonelli θα είναι πιθανότατα κάποια στιγμή πρωταγωνιστής στο σπορ.
Αργότερα στον αγώνα ο νεαρός ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, “δίνοντας τα πάντα”, όπως χαρακτηριστικά είπε στον μηχανικό του, κάτι που αποδείχτηκε όταν βγήκε με πολύ κόπο από το μονοθέσιό του στο τέλος του αγώνα. Πάντως το γεγονός πως ολοκλήρωσε με τον ταχύτερο γύρο του χαρίζει μια επίδοση η οποία τον φέρνει στα βιβλία της ιστορίας του σπορ, καθώς είναι ο νεότερος που το καταφέρνει αυτό.
Οι χαμένοι
Ο Yuki Tsunoda στον πρώτο του αγώνα με την Red Bull αναδείχθηκε οδηγός του αγώνα, χωρίς να καταφέρει να πετύχει το ελάχιστο που ήταν αν μπει στους βαθμούς και να προσφέρει στην νέα του ομάδα. Μπορεί η Liberty Media να του έκανε την χάρη για τον άτυπο τίτλο της ημέρας αλλά σίγουρα δεν ήταν ό,τι καλύτερο είδαμε σήμερα.
Χαμένος ήταν και ο Liam Lawson που επίσης δεν κατάφερε να δείξει για ποιο λόγο έχει μια αγωνιστική θέση στην F1. Δεν μπόρεσε να διεκδικήσει θέσεις, αλλά ας πούμε πως αυτό ήταν ένα πρόβλημα για όλους σήμερα, συνεπώς το σημαντικότερο είναι πως έμεινε εννέα ολόκληρες θέσεις πίσω από τον Isack Hadjar που πήρε τους πρώτους του βαθμούς στην F1.
Η στιγμή του αγώνα
Με τις λιγότερες δυνατές συγκινήσεις διαθέσιμες σε αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο η μοναδική στιγμή που ανέβασε τους παλμούς μας ήταν η ταυτόχρονη έξοδος του Verstappen με τον Norris από τα pits, όταν άλλαξαν τα ελαστικά τους. Ο Βρετανός εκβίασε λίγο το προσπέρασμα, ο Ολλανδός διατήρησε την ψυχραιμία του με τον μοναδικό του τρόπο και το αποτέλεσμα ήταν να μην αλλάξει τίποτα και ο Norris να κινδυνέψει πατώντας στο βρεγμένο γρασίδι.
Η Suzuka παρά την ομορφιά της ως πίστα και ως περιβάλλον και χωρίς βροχή, ακόμη και αν αναμενόταν σε κάποιο σημείο, μας έδωσε έναν μάλλον ανιαρό αγώνα, χωρίς προσπεράσεις και συγκινήσεις. Εκτος από την δεκάδα που δεν περιλάμβανε αλλαγές, είναι χαρακτηριστικό πως είχαμε λίγες προσπεράσεις και μόνο στις πίο πίσω θέσεις του αγώνα.

