Για να καταλάβεις τι γίνεται γύρω σου, θα πρέπει να δεις τις Χώρες ως εταιρίες

Για να καταλάβεις τι γίνεται γύρω σου, θα πρέπει να δεις τις Χώρες ως εταιρίες

Για να καταλάβεις τι γίνεται γύρω σου, θα πρέπει να δεις τις Χώρες σαν εταιρίες. Εταιρίες που έχουν για Ceo (διευθύνοντες συμβούλους) τους πρωθυπουργούς κ.λπ. τσομπαναραίους
και διοικητικό επιτελείο τους, τους βουλευτές και τα υπουργεία.

Θα πρέπει να δεις τους πολίτες σαν “Εργάτες” αλλά και “πελάτες”.

Το τμήμα μάρκετινγκ – διαφήμισης είναι τα ΜΜΕ και τα ΜΚΔ, τα οποία χειραγωγούν τους πελάτες και τους εργάτες και τους κρατούν υπνωτισμένους.

Οι Θεοί των πολιτών είναι τα “brands”. Και φυσικά οι “προσευχές” και οι θυσίες τους είναι το Χρήμα.

  • Θα πρέπει να δεις χώρια το συμφέρον του Ceo από τους πολίτες,
    γιατί το συμφέρον του Ceo είναι ταυτισμένο με το συμφέρον των ιδιοκτητών.

Η εκάστοτε χώρα είναι οικόπεδα που αγοράστηκαν
από τις εταιρίες.

  • Φαντάσου λοιπόν πως ο σκοπός των ιδιοκτητών-διαφθορέων
    όπως λένε οι ίδιοι τους
    είναι να φτιάξουν Μία και Μοναδική Μεγάλη Παγκόσμια Εταιρία
    με τους εργάτες, φτωχούς, εσώκλειστους και παντελώς ελεγχόμενους.
  • Οι χώρες- εταιρίες είναι εταιρίες ΑΕ
    οι οποίες ακόμη και να καταστραφούν οι πολίτες τους
    ο Ceo, απλώς απολύεται όμως οι ιδιοκτήτες μένουν οι ίδιοι.
  • Μετακινούν αθόρυβα τα κεφάλαια τους
    και την έδρα τους σε άλλες χώρες
    και κανείς από τους πολίτες δεν αντιλαμβάνεται τι έχει γίνει.
  • Αλλά καλείται να πληρώσει ο ίδιος τα σπασμένα της ανοησίας του.

Οι ιδιοκτήτες αγοράζουν με τις άλλες εταιρίες τους τα πάντα κοψοχρονιά απ’ ότι έμεινε από το ψοφίμι.

Ο κύριος “καθώσπρέπει” πολίτης σε κάθε χώρα, που βλέπει δωρεάν τηλεόραση,
χρησιμοποιεί τα δωρεάν social media και έχει την ταμπέλα του “Είμαι Αξιοπρεπής Πολίτης” αγκαλιά, έχει δεχτεί εδώ και δεκαετίες να δουλεύει στην εκάστοτε εταιρία, να υπακούει στα “πλαστά” συμφέροντα της και για όσο αυτή “ανθούσε”, αγόραζε τα καλούδια της “αγοράς” (καρότο).

Ευχαρίστως έχει ξεχάσει πως κάποτε είχε άλλου είδους αξίες και έπεσε στα τάρταρα του ερπετοειδούς εγκεφάλου του κάπου στην άκρη της σπονδυλικής του στήλης.

Όσο η εταιρία δεν πάει καλά και ο πολίτης – υπάλληλος αρχίζει να πιθανολογεί τι γίνεται, η εκάστοτε εταιρία χρησιμοποιεί το “μαστίγιο”, τον τρόμο δηλαδή.

  • Πανδημίες,
  • ψευτοπολέμους,
  • κλιματικές αλλαγές,
  • ενεργειακές κρίσεις.

Με έναν πόλεμο ξεχνάς τα πάντα: Ο κύκλος είναι γνωστός από την ιστορία

Ο κάθε κύριος “καθώσπρέπει” ακολουθεί πιστά τα μέσα χειραγώγησης,
γιατί δεν έχει ιδέα από social engineering.

Δεν έχει ιδέα πως για κάποιους είναι αναλώσιμος και δεν έχει καμία απολύτως αξία. Πως είναι ένα νούμερο σε καρτέλες θνησιμότητας από διάφορες αιτίες.

Η μόνη ελπίδα είναι ένας πραγματικός “τρόμος” να ξεπεράσει τους πλαστούς
και να κάνει το “χειραγωγούμενο ζώο” να ξυπνήσει από τον λήθαργο.

Yannis Bakman

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο