Οι πωλήσεις επιβατικών οχημάτων στην Κίνα μειώθηκαν τον Αύγουστο για πέμπτο συνεχόμενο μήνα, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανίας τη Δευτέρα, αν και οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων αυξήθηκαν, χάρη στις επιδοτήσεις για τους οδηγούς που εμπορεύονται πιο ρυπογόνα οχήματα.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν 1,1% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους σε 1,92 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας. Αυτό σε σύγκριση με πτώση 3,1% τον Ιούλιο.
Ωστόσο, οι πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) αυξήθηκαν κατά 43,2% και αντιστοιχούν στο ρεκόρ του 53,5% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων, καθώς ο τοπικός πρωταθλητής EV BYD (SZ:002594) σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και ο αντίπαλος των ΗΠΑ Tesla (NASDAQ:TSLA) είχε ο καλύτερος μήνας του 2024.
Οι εξαγωγές αυτοκινήτων αυξήθηκαν 24% μετά από άνοδο 20% τον Ιούλιο.
Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν τη μείωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, με τις αγορές αυτοκινήτων για πρώτη φορά να υστερούν σε σχέση με τις συναλλαγές, δήλωσε η ένωση την περασμένη εβδομάδα.
Οι οδηγοί είναι επιλέξιμοι για επιδότηση μετρητών έως και 20.000 γιουάν (2.823 $) όταν συναλλάσσονται με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα για να αγοράσουν NEV, ενώ όσοι εμπορεύονται βενζινοκίνητα αυτοκίνητα για εναλλακτικές λύσεις μικρότερου κινητήρα δικαιούνται έως και 15.000 γιουάν.
Σύμφωνα με τη μείωση των καταναλωτικών δαπανών, οι τοπικές μεγάλες εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων Nio (NYSE:NIO) και Xpeng (NYSE:XPEV) παρουσίασαν μάρκες σε χαμηλότερες τιμές νωρίτερα φέτος.
Οι αυξανόμενες πωλήσεις EV και plug-in υβριδικών μόλις και μετά βίας βοήθησαν με τις προκλήσεις στις αντιπροσωπείες που μάχονται με τις πτώσεις των τιμών.
Περισσότερες από τις μισές αντιπροσωπείες υπέστησαν ζημιές τον Ιανουάριο-Ιούνιο, με την αναλογία να αυξάνεται κατά 7,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία από την Ένωση Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων της Κίνας.
Η China Grand Automotive Services με απώλεια χρημάτων, η δεύτερη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία, διαγράφηκε από το χρηματιστήριο της Σαγκάης τον Αύγουστο, αφού η μετοχή της διαπραγματεύτηκε κάτω από την ονομαστική αξία για 20 συνεχόμενες ημέρες.
πηγή:www.investing.com