Γιατί οι μάρκες κινητής τηλεφωνίας με ονόματα διασημοτήτων είναι παντού

Είναι εύκολο να βάλεις ένα διάσημο όνομα σε μια υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας, αλλά το να την κάνεις επιτυχημένη μπορεί να είναι πιο δύσκολο.

Κύρια σημεία

  • Η Trump Org. θα λανσάρει το Trump Mobile, προσχωρώντας σε άλλες μάρκες με ονόματα διασημοτήτων στην αγορά της ασύρματης τηλεφωνίας, και σχεδιάζει ένα smartphone κατασκευασμένο στις ΗΠΑ.
  • Η SmartLess Mobile, από τους παρουσιαστές του podcast SmartLess, προσφέρει προγράμματα χαμηλού κόστους μέσω της T-Mobile, απευθυνόμενη σε χρήστες με τακτική πρόσβαση σε Wi-Fi.
  • Τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας που υποστηρίζονται από διασημότητες έχουν ανάμεικτη επιτυχία. Η Mint Mobile του Ryan Reynolds εξαγοράστηκε από την T-Mobile για 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τι κοινό έχουν ο ηθοποιός Ryan Reynolds, το ESPN, η οικογένεια Trump και οι παρουσιαστές του podcast SmartLess; Όλοι έχουν λανσάρει τις δικές τους εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Μάρκες που υποστηρίζονται από διασημότητες εισέρχονται στον κόσμο της ασύρματης τηλεφωνίας, παρά το γεγονός ότι είναι ένας πολυσύχναστος και ανταγωνιστικός κλάδος. Η Trump Organization ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα λανσάρει την Trump Mobile και σχεδιάζει να προσφέρει ένα smartphone κατασκευασμένο στις ΗΠΑ αργότερα αυτό το καλοκαίρι. Η κυβέρνηση του Προέδρου Τραμπ έχει εμπλακεί σε διαμάχες με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σχετικά με τις πρωτοβουλίες τους για την ποικιλομορφία και έχει πιέσει κατασκευαστές τηλεφώνων, συμπεριλαμβανομένης της Apple, να μεταφέρουν την παραγωγή τους στις ΗΠΑ.

Την περασμένη εβδομάδα, οι ηθοποιοί πίσω από το δημοφιλές podcast SmartLess ανακοίνωσαν τη δική τους υπηρεσία SmartLess Mobile. Η Trump Organization δήλωσε ότι θα λειτουργεί μέσω των τριών μεγαλύτερων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Η SmartLess συνεργάζεται με την T-Mobile.

Αυτά τα ασύρματα έργα δεν απαιτούν τεράστια επένδυση και μπορούν να αποφέρουν σημαντικά κέρδη σε περίπτωση εξαγοράς. Μπορούν επίσης να προσφέρουν στις διασημότητες μια νέα πλατφόρμα για να επικοινωνούν με τους θαυμαστές τους ή να προωθούν άλλα έργα. Ωστόσο, δεν αποτελούν σίγουρη επένδυση ως αυτόνομες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

«Αν ο στόχος είναι να κερδίσουμε χρήματα από την πώληση συνδρομών τηλεφώνου, θα ήμουν επιφυλακτικός», δήλωσε ο Jonathan Chaplin, διευθύνων εταίρος της εταιρείας έρευνας μετοχών New Street Research. Οι πιο επιτυχημένες μάρκες κινητών τηλεφώνων λευκής ετικέτας κατακτούν μια θέση στην αγορά που δεν μπορούν να καλύψουν οι εθνικοί πάροχοι, πρόσθεσε.

Οι μεγάλοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας πωλούν την πλεονάζουσα χωρητικότητα των δικτύων τους, απλοποιώντας τη διαδικασία για άλλους που θέλουν να λανσάρουν τις δικές τους μάρκες κινητής τηλεφωνίας. Οι αγοραστές είναι γνωστοί ως πάροχοι εικονικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας.

«Διαπραγματεύεσαι ένα συμβόλαιο, βάζεις το όνομά σου και είσαι έτοιμος», δήλωσε ο Craig Moffett, ανώτερος αναλυτής έρευνας στη MoffettNathanson. Ωστόσο, η διαχείριση του μάρκετινγκ, της εξυπηρέτησης πελατών, των πελατών που καθυστερούν τις πληρωμές και της αντικατάστασης τηλεφώνων είναι πιο δύσκολη. Ο Moffett δήλωσε ότι οι περισσότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν με αυτές τις συμφωνίες εικονικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας αποτυγχάνουν, ανεξάρτητα από το αν υποστηρίζονται από διασημότητες ή όχι.

τηλεφωνίας

Οι Έρικ Τραμπ, Ντον Χέντρικσον, Έρικ Τόμας, Πάτρικ Ο’Μπράιεν και Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ, από αριστερά προς τα δεξιά, στην ανακοίνωση του Trump Mobile στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: RICHARD DREW/ASSOCIATED PRESS

Οι νεοσύστατες μάρκες συχνά επικεντρώνονται σε προγράμματα χαμηλού κόστους για χρήστες που δεν χρησιμοποιούν πολύ το κινητό τους. Αυτό είναι ελκυστικό, εν μέρει επειδή οι μάρκες συχνά πληρώνουν τον πάροχο ανάλογα με την ποσότητα των υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται, δήλωσε ο Ahmed Khattak, διευθύνων σύμβουλος της US Mobile, ενός παρόχου που χρησιμοποιεί τα δίκτυα των T-Mobile, Verizon και AT&T.

Η SmartLess Mobile, που υποστηρίζεται από τους ηθοποιούς Will Arnett, Jason Bateman και Sean Hayes, δήλωσε ότι προσφέρει προγράμματα χαμηλού κόστους για να βοηθήσει τους ανθρώπους με τακτική πρόσβαση σε Wi-Fi να σταματήσουν να πληρώνουν για δεδομένα που δεν χρησιμοποιούν.

Τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας που υποστηρίζονται από διασημότητες και μάρκες υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Το ESPN ξεκίνησε μια υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας στο δίκτυο της Sprint το 2005. Ωστόσο, δυσκολεύτηκε να κερδίσει χρήστες και ανακοίνωσε ότι θα κλείσει την επόμενη χρονιά. (Η T-Mobile εξαγόρασε την Sprint το 2020.) Το MTV επένδυσε στην Amp’d Mobile, η οποία ξεκίνησε το 2005 στο δίκτυο της Verizon και παρουσίαζε διαφημιστικές καμπάνιες στο μουσικό κανάλι που απευθύνεται σε νέους. Η Amp’d υπέβαλε αίτηση για προστασία από πτώχευση το 2007.

Ο Reynolds πέτυχε ένα χαρούμενο τέλος στο Χόλιγουντ με την Mint Mobile, μια μάρκα προπληρωμένων καρτών χαμηλού κόστους που λειτουργούσε στο δίκτυο της T-Mobile. Ο Reynolds αγόρασε μερίδιο στην εταιρεία το 2019 και πρωταγωνίστησε σε μια διαφημιστική καμπάνια που γρήγορα έκανε το πρόσωπό του συνώνυμο της υπηρεσίας. Η T-Mobile ανακοίνωσε συμφωνία το 2023 για την εξαγορά της εταιρείας έναντι 1,35 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

τηλεφωνίας

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο