Η Amazon προσθέτει chatbot για τους πωλητές της, ενισχύοντας την αυτοματοποίηση

Η Amazon.com ανακοίνωσε την Πέμπτη μια νέα εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης που λέει ότι θα βοηθήσει τους ανεξάρτητους πωλητές της με μετρήσεις πωλήσεων, συντήρηση αποθέματος και διαφήμιση προϊόντων, μεταξύ άλλων.

Η κίνηση είναι μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας Big Tech για χρήση της τεχνολογίας για μεγαλύτερη αυτοματοποίηση.

  • Το λογισμικό, που ονομάζεται Amelia, μπορεί να παρέχει στιγμιαίες απαντήσεις σε γενικές ερωτήσεις, όπως πώς να προετοιμαστείτε για τις διακοπές και πώς αποδίδει η επιχείρηση ενός πωλητή, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων που πωλήθηκαν και της επισκεψιμότητας του ιστότοπου.

Αργότερα, λέει η εταιρεία, το λογισμικό θα μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων των πωλητών, όπως καθυστερημένες αποστολές, χωρίς πρόσθετη ανθρώπινη παρέμβαση.

  • Σε μια επίδειξη του λογισμικού για το Reuters, η Amazon έδειξε πώς η Amelia μπορεί να καλέσει γρήγορα μετρήσεις για έναν πωλητή, όπως δεδομένα πωλήσεων. Έκανε επίσης προτάσεις για την προετοιμασία για μεγάλες διακοπές εκπτώσεων, συμπεριλαμβανομένων των προωθήσεων και της αγοράς διαφημίσεων στο Amazon.com.

Η Amelia προορίζεται να προσφέρει στους πωλητές «τον δικό τους εξατομικευμένο εμπειρογνώμονα στις πωλήσεις στο Amazon», δήλωσε ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος των υπηρεσιών συνεργατών παγκόσμιων πωλήσεων στην Amazon. «Πρέπει να είναι βαθιά ειδικός σε όλα αυτά τα βασικά μέρη της λειτουργίας της επιχείρησής σας».

  • Η Amazon, η οποία βασίζεται σε τρίτους για την παροχή περισσότερων από τρεις στις πέντε μονάδες που πουλάει, έχει κατά καιρούς μια δοκιμαστική σχέση με τους πωλητές, ιδιαίτερα όσον αφορά τις χρεώσεις.

Με την αυτοματοποίηση ορισμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών πωλητή, η Amazon μπορεί να είναι σε θέση να χειρίζεται πιο οικονομικά παράπονα και άλλες δυσκολίες που διαφορετικά θα απαιτούσαν ανθρώπινη παρέμβαση.

  • Ο λιανοπωλητής του Σιάτλ ανακοίνωσε την Amelia κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του στη γενέτειρά του, όπου πολλοί από τους περίπου 450.000 ανεξάρτητους πωλητές στις ΗΠΑ συγκλίνουν για συμβουλές και κόλπα και για να μάθουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Η Amelia ακολουθεί την ανακοίνωση νωρίτερα φέτος του Rufus, μιας μηχανής αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργείται, η Amazon που προστέθηκε στον ιστότοπό της για να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν περισσότερα προϊόντα.

  • Έκτοτε, η Amazon άρχισε να πουλά διαφημίσεις στο Rufus, υποδηλώνοντας ότι μπορεί να επιτρέψει στους εμπόρους να πληρώσουν με αντάλλαγμα τη σύσταση του λογισμικού.

Έχει επίσης κυκλοφορήσει ένα εταιρικό chatbot και εργάζεται για να βελτιώσει τον φωνητικό βοηθό Alexa ενημερώνοντάς τον με ένα πιο συνομιλητικό AI.

  • Η Amazon αύξησε τις κεφαλαιουχικές δαπάνες το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε περίπου 16,5 δισ. δολάρια από 14 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο, σε μεγάλο βαθμό λόγω επενδύσεων σε τεχνητή νοημοσύνη.

Από την κυκλοφορία του ChatGPT στα τέλη του 2022, η Silicon Valley έχει δει μια επενδυτική φρενίτιδα σχετικά με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη που μπορεί να δημιουργήσει πλήρεις απαντήσεις σε προτάσεις ή να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες ή ήχους.

Ωστόσο, το λογισμικό παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να εφεύρει απαντήσεις, γνωστές ως παραισθήσεις, όταν δεν διαθέτει επαρκή δεδομένα εκπαίδευσης. Η Mehta είπε ότι η Amelia μπορεί να έχει παραισθήσεις και τέτοιες περιπτώσεις θα αντιμετωπίζονται ανάλογα με τη σοβαρότητα του λάθους.

  • Είπε ότι η Amazon δεν σχεδιάζει να προσφέρει διαφημίσεις εντός της Amelia. Η υπηρεσία δεν θα είναι διαθέσιμη με την τρέχουσα μορφή της σε μεγάλες μάρκες όπως η Unilever, που πωλούν επίσης στο Amazon, είπε.

Η Amazon ανακοίνωσε ότι η Amelia θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε ένα μικρό υποσύνολο πωλητών και μόνο στα Αγγλικά προτού αποκτήσουν πρόσβαση σχεδόν όλοι οι πωλητές των ΗΠΑ τον επόμενο μήνα.

Τ.Σ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο