Η Apple ακύρωσε τις εργασίες για το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, δήλωσε μια πηγή εξοικειωμένη με το θέμα στο Reuters την Τρίτη, μια δεκαετία αφότου ο κατασκευαστής iPhone ξεκίνησε το έργο.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 0,7% στις απογευματινές συναλλαγές, έχοντας περιορίσει κάποιες απώλειες από νωρίτερα την ημέρα διαπραγμάτευσης.
Αρκετοί υπάλληλοι που εργάζονται στο έργο ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μεταφερθούν στο τμήμα τεχνητής νοημοσύνης (AI) της εταιρείας, σύμφωνα με το Bloomberg News, το οποίο ανέφερε πρώτο την εξέλιξη.
“Εάν είναι αλήθεια, η Apple (NASDAQ:AAPL) θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην GenAI και αυτό θα δώσει στους επενδυτές περισσότερη αισιοδοξία σχετικά με τις προσπάθειες της εταιρείας και την ικανότητά της να ανταγωνιστεί σε επίπεδο πλατφόρμας στην AI”, δήλωσε ο Ben Bajarin, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Creative Strategies.
Η Apple έχει μέχρι στιγμής αποφύγει οποιεσδήποτε μεγάλες κινήσεις στην τεχνητή νοημοσύνη, σε πλήρη αντίθεση με άλλους τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Alphabet (NASDAQ:GOOGL) και η Microsoft (NASDAQ: MSFT), οι οποίες έχουν το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης στην ενσωμάτωση της πρωτοποριακής τεχνολογίας.
Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει.
Τα υψηλά επιτόκια για να δαμάσουν τον πληθωρισμό έχουν επιδεινώσει το καταναλωτικό κλίμα και οδήγησαν σε επιβράδυνση της ζήτησης για συνήθως ακριβότερα ηλεκτρικά οχήματα, ωθώντας τη βιομηχανία να μειώσει τις θέσεις εργασίας και να μειώσει την παραγωγή.
Αρκετές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένου του ηγέτη της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων Tesla (NASDAQ: TSLA), αποφάσισαν να αποσύρουν τις επενδύσεις, με ορισμένα σχέδια να μετατοπίζονται για να επικεντρωθούν σε υβριδικά αντί για αυτοκίνητα που κινούνται πλήρως με μπαταρία.
Η Apple ξεκίνησε το Project Titan, όπως ήταν γνωστή η προσπάθειά της για αυτοκίνητα εσωτερικά, πριν από μια δεκαετία, καθώς ένα κύμα ενδιαφέροντος για τα αυτόνομα οχήματα σάρωσε τη Silicon Valley.
Το Reuters ανέφερε το 2020 ότι η Apple σκεφτόταν να κυκλοφορήσει ένα όχημα μόλις το 2024 ή το 2025.
Ωστόσο, η πρόοδος ήταν άνιση ακόμη και πριν η πανδημία COVID-19 διαταράξει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Apple είχε απολύσει 190 εργαζόμενους από τον όμιλο το 2019 μετά την ανανέωση της προσέγγισης λογισμικού της.
Ο σχεδιασμός του πρωτότυπου αυτοκινήτου άλλαξε επίσης, από ένα ριζοσπαστικό αυτόνομο όχημα χωρίς τιμόνι που θα ήταν μια απόκλιση από τον παραδοσιακό σχεδιασμό αυτοκινήτων, σε ένα πιο συμβατικό αυτοκίνητο με προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού.
πηγή:www.investing.com

