Το λειτουργικό περιθώριο της μάρκας ανήλθε στο 1,5% το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας ελαφρά βελτίωση σε σχέση με το 1,1% της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, όπως ανακοίνωσε η Audi τη Δευτέρα. Οι παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων αποτέλεσαν το φωτεινό σημείο, με αύξηση 30%.
Η Audi βρίσκεται υπό πίεση, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται προς εγχώριες μάρκες, η ζήτηση στην Ευρώπη παραμένει υποτονική και οι εμπορικές τακτικές του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ απειλούν να επιβαρύνουν τις πωλήσεις στην κερδοφόρα αγορά των ΗΠΑ. Όπως και η αδελφή εταιρεία της Volkswagen Group, Porsche AG, η Audi δεν διαθέτει εργοστάσιο στις ΗΠΑ και το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις εκεί εισάγεται από το Μεξικό.
Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, η Audi σχεδιάζει να παρουσιάσει δέκα νέα μοντέλα στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώθηκαν κατά 14% το 2024. Εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να ξεκινήσει τοπική παραγωγή, με την απόφαση για την ακριβή τοποθεσία να ληφθεί εντός του έτους, όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Jürgen Rittersberger σε τηλεφωνική συνέντευξη με δημοσιογράφους.
Ο όμιλος premium μάρκας της Volkswagen με επικεφαλής την Audi — ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τις Lamborghini, Bentley και την κατασκευάστρια μοτοσικλετών Ducati — προβλέπει αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας φέτος. Αυτή η πρόβλεψη δεν περιλαμβάνει τον αντίκτυπο των δασμών ή των περικοπών κόστους που επιδιώκει στη Γερμανία, όπου η Audi καταργεί 7.500 θέσεις εργασίας για να γίνει πιο αποτελεσματική.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

