Η Crocs απέσυρε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών παραμένει αβέβαιη εν μέσω των δασμολογικών πολιτικών, μετά την ανακοίνωση υψηλότερων κερδών και χαμηλότερων εσόδων για το πρώτο τρίμηνο.
«Το νέο παγκόσμιο εμπορικό περιβάλλον, καθώς και η αβεβαιότητα των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, καθιστούν δύσκολη την πρόβλεψη της μελλοντικής αντίδρασης των καταναλωτών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Andrew Rees.
Ο Rees δήλωσε ότι το τρέχον περιβάλλον αποτελεί ευκαιρία για την εταιρεία να κερδίσει μερίδιο αγοράς και να επικεντρωθεί σε ό,τι μπορεί να ελέγξει. Δήλωσε επίσης ότι είναι ικανοποιημένος με την απόδοση της συνολικής δραστηριότητας τον Απρίλιο.
Η Crocs είχε προηγουμένως προβλέψει αύξηση των εσόδων για ολόκληρο το έτος μεταξύ 2% και 2,5% και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή από 12,70 έως 13,15 δολάρια.
Η εταιρεία είχε προβλέψει ότι η μάρκα Crocs θα αυξηθεί κατά 4,5% και η Heydude θα μειωθεί κατά 7% έως 9%.
Η εταιρεία που κατασκευάζει σαμπό και σανδάλια ανακοίνωσε την Πέμπτη κέρδη 160,1 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 2,83 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 152,5 εκατομμύρια δολάρια, ή 2,50 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ήταν 3,00 δολάρια, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet, οι οποίες ήταν 2,48 δολάρια ανά μετοχή.
Τα έσοδα μειώθηκαν ελαφρώς σε 937,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 938,6 εκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές ανέμεναν 908 εκατομμύρια δολάρια.
Οι πωλήσεις της μάρκας Crocs αυξήθηκαν κατά 2,4% στα 762 εκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο. Τα έσοδα της Heydude, εν τω μεταξύ, μειώθηκαν κατά 9,8% στα 176 εκατομμύρια δολάρια.
Οι μετοχές αυξήθηκαν κατά 2,2% στις προ-αγοραίες συναλλαγές στα 103,40 δολάρια. Οι μετοχές έχουν μειωθεί κατά 26% τους τελευταίους 12 μήνες μέχρι το κλείσιμο της αγοράς την Τετάρτη.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

