Η Ciroc θα συμμετάσχει στην επιχείρηση μαζί με το εμπορικό σήμα τεκίλας Lobos 1707, προσφέροντας μια λύση για την Diageo, η οποία επεδίωκε να ξεφορτωθεί την ετικέτα βότκας μετά από πτώση των πωλήσεων και μια νομική διαμάχη με τον πρώην χρηματοδότη της, τον μεγιστάνα της μουσικής Sean «Diddy» Combs.
Το Bloomberg News ανέφερε τον Δεκέμβριο ότι η Diageo είχε απευθυνθεί σε πιθανούς μνηστήρες, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών ποτών και εταιρειών εξαγοράς, για να μετρήσει το ενδιαφέρον τους για την Ciroc.
Η Diageo αντ’ αυτού δημιούργησε μια επιχείρηση με την Main Street Advisors Inc., μια εταιρεία επενδύσεων και συμβούλων με επικεφαλής τον Paul Wachter, ο οποίος βοηθά στη διαχείριση των περιουσιών διασημοτήτων όπως ο Arnold Schwarzenegger και ο σταρ των Los Angeles Lakers James. Η Lobos, που ιδρύθηκε το 2020, είναι μια μάρκα τεκίλας υψηλής ποιότητας που ιδρύθηκε από τον ηθοποιό Diego Osorio.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Diageo ανταλλάσσει την πλειοψηφική ιδιοκτησία της Ciroc στη Βόρεια Αμερική με πλειοψηφικό μερίδιο της Lobos 1707 παγκοσμίως. Ο βρετανικός όμιλος ποτών, στον οποίο ανήκουν επίσης εμπορικά σήματα όπως τα Guinness και Johnnie Walker, θα διατηρήσει τα δικαιώματα της Ciroc εκτός των ΗΠΑ.
Η Diageo έπρεπε να κάνει κάτι «διαφορετικό, φρέσκο και καινοτόμο» για να αποκαταστήσει το εμπορικό σήμα Ciroc, γεγονός που οδήγησε στη συνεργασία με την Main Street Advisors, σύμφωνα με τον Ed Pilkington, επικεφαλής μάρκετινγκ και καινοτομίας της Diageo North America.
Οι οικονομικοί όροι δεν αποκαλύφθηκαν, αλλά η Diageo δεν θα διατηρήσει πλειοψηφικό μερίδιο στην επιχείρηση. Η James θα παραμείνει επενδυτής στην Lobos και θα γίνει επενδυτής στην Ciroc μέσω της σύμπραξης.
Η Ciroc, που δημιουργήθηκε το 2003, κάποτε υποστηριζόταν από τον Combs, αλλά η Diageo συμφώνησε σε διακανονισμό τον Ιανουάριο του 2024 με τον μουσικό μετά από αγωγή στην οποία κατηγόρησε την εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών για ρατσισμό στην υποτιθέμενη παραμέληση της Ciroc και μιας άλλης μάρκας, της DeLeon Tequila. Αργότερα απέσυρε τους ισχυρισμούς του και οι επιχειρηματικές σχέσεις τερματίστηκαν.
Η Diageo έχει εκποιήσει περιουσιακά στοιχεία καθώς διαχειρίζεται τη σταθερά των εμπορικών της σημάτων, συμφωνώντας τον περασμένο Ιούλιο να πουλήσει το ρούμι Pampero και το λικέρ με γεύση Safari. Ενώ οι πωλήσεις της Ciroc έχουν υποχωρήσει τελευταία, η βότκα έχει ισχυρή παρουσία στα νυχτερινά κέντρα και υπάρχουν ελπίδες ότι η Main Street, μαζί με μια νέα ομάδα, θα μπορέσει να αναζωογονήσει τη μάρκα.
Ο Nick Tran, πρώην παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ της TikTok, διορίστηκε πρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ της επιχείρησης και επιφορτίστηκε με το να κάνει και τις δύο μάρκες να έχουν απήχηση σε μια ευρύτερη ομάδα καταναλωτών.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

