Η Etihad συμπιέζει υπερμεγέθη πολυτελείς παροχές στο μικρότερο αεροσκάφος της

Όταν η Etihad Airways παρέλαβε τα πρώτα της αεροσκάφη Airbus SE A380 πριν από μια δεκαετία, η αεροπορική εταιρεία εξόπλισε το μπροστινό μέρος του γιγαντιαίου διώροφου αεροσκάφους με έναν πραγματικό πολυτελή χώρο αναψυχής που ονόμασε «Residence», με τρία δωμάτια που διαθέτουν διπλό κρεβάτι, καθιστικό και ντους — όλα με προσωπικό μπάτλερ στη διάθεση των επιβατών.

Τώρα, η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Αμπού Ντάμπι θέλει να συμπιέσει την premium προσφορά της σε πολύ πιο περιορισμένους χώρους: τα στενά όρια ενός αεροσκάφους Airbus SE A321 μακρινών αποστάσεων που θα ενταχθεί στον στόλο της τους επόμενους μήνες. Ενώ η Etihad έχει καταργήσει τους υπηρέτες της Residence με τα φράκα και τα λευκά βαμβακερά γάντια, η αεροπορική εταιρεία υπόσχεται ανέσεις όπως συρόμενες πόρτες για ιδιωτικότητα, καθίσματα που γίνονται κρεβάτια και μεγάλες οθόνες, όλα σε ένα αεροσκάφος που δεν είναι πλατύτερο από ένα αστικό λεωφορείο.

Η φιλόδοξη διαρρύθμιση της καμπίνας της Etihad υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο τα αεροσκάφη που αποτελούν το «αλογάκι» της βιομηχανίας — η οικογένεια Airbus A320 και η Boeing Co. 737 — εισέρχονται όλο και περισσότερο σε τομείς που κάποτε ήταν προνόμιο των μεγάλων αεροσκαφών. Το A321LR και το αδελφό του μεγαλύτερης εμβέλειας, το A321XLR, έχουν κατασκευαστεί για μακρινές διαδρομές, όπως από την Ευρώπη στην Ινδία ή πέρα από τον Ατλαντικό, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιβάτες αναμένουν ανέσεις που συνήθως απολαμβάνουν όταν πετούν με πολύ μεγαλύτερα αεροσκάφη.

Ενώ η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Wizz Air Holdings Plc επέλεξε να ακολουθήσει την προσέγγιση χωρίς περιττά εξτρά με τα στενά αεροσκάφη μακρινών αποστάσεων, άλλες αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη αυτά για να επεκτείνουν τις υπηρεσίες premium σε μακρύτερες διαδρομές χωρίς να χρειάζεται να γεμίζουν τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου που καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο και είναι μερικές φορές υπερβολικά μεγάλα. Η ισπανική αεροπορική εταιρεία Iberia και η JetBlue Airways Corp. χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη αυτά στην κερδοφόρα διατλαντική διαδρομή και προσφέρουν business class με καθίσματα που γίνονται κρεβάτια.

Η Etihad προχωρά ένα βήμα παραπέρα με την προσφορά πρώτης θέσης, η οποία καταλαμβάνει την πρώτη σειρά του A321LR. Οι επιβάτες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε μια υπηρεσία «land and leave» για να παρακάμψουν τον ιμάντα αποσκευών, καθώς και σε λιμουζίνα που θα τους μεταφέρει στο αεροσκάφος για να αποφύγουν το λεωφορείο όταν το αεροσκάφος είναι σταθμευμένο μακριά από το κτίριο αναχώρησης.

Η αεροπορική εταιρεία πρόκειται να παραλάβει 10 A321LR φέτος και θα τα χρησιμοποιήσει σε προορισμούς όπως το Παρίσι, το Πουκέτ, το Ριάντ και η Ζυρίχη.

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο