Η Google προτείνει περαιτέρω αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Ευρώπη

Η εταιρεία δήλωσε ότι πρέπει να προβεί σε ουσιαστικές αλλαγές για να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ

Η Google της Alphabet πρότεινε περαιτέρω αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των αποτελεσμάτων αναζήτησης στην Ευρώπη για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των ανταγωνιστών και των ρυθμιστικών αρχών.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ψηφιακές αγορές, η Google δήλωσε ότι πρέπει να προβεί σε ουσιαστικές αλλαγές στις υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει στη Γηραιά Ήπειρο, συμπεριλαμβανομένου του επανασχεδιασμού ορισμένων χαρακτηριστικών και της αφαίρεσης άλλων για να διασφαλίσει ότι οι δικές της υπηρεσίες δεν ευνοούνται έναντι των ανταγωνιστών της.

Η εταιρεία έκανε αρκετές αλλαγές στην αναζήτηση Google Search για να ενισχύσει την προβολή των ιστοσελίδων σύγκρισης σε κατηγορίες όπως οι πτήσεις, τα ξενοδοχεία και οι αγορές.

Ενώ πολλές από αυτές τις αλλαγές ωφέλησαν τους μεγάλους διαδικτυακούς συσσωρευτές ταξιδιών και τους ιστότοπους σύγκρισης, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και μικροί λιανοπωλητές χάνουν κίνηση και αγωνίζονται να προσεγγίσουν πελάτες, με ορισμένους να αναφέρουν πτώση 30% στα κλικ άμεσων κρατήσεων, όπως αναφέρεται.

Για να προσπαθήσει να το μετριάσει αυτό, η Google δήλωσε ότι προτείνει περαιτέρω αλλαγές που θα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέγουν μεταξύ αποτελεσμάτων που τους οδηγούν σε ιστότοπους σύγκρισης και αποτελεσμάτων που τους οδηγούν απευθείας σε ιστότοπους προμηθευτών όταν αναζητούν προϊόντα, εστιατόρια, πτήσεις ή ξενοδοχεία.

Επιπλέον, θα προσφέρει νέες μορφές που θα επιτρέπουν στους ιστότοπους σύγκρισης και στους προμηθευτές να εμφανίζουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι υπάρχει στους ιστότοπούς τους, όπως τιμές και εικόνες, καθώς και νέες μονάδες διαφημίσεων για τους ιστότοπους σύγκρισης.

«Πιστεύουμε ότι η τελευταία πρόταση είναι ο σωστός τρόπος για την εξισορρόπηση των δύσκολων συμβιβασμών που περιλαμβάνει η DMA», δήλωσε την Τρίτη ο νομικός διευθυντής της Google, Όλιβερ Μπέθελ.

Στη Γερμανία, το Βέλγιο και την Εσθονία, η Google σχεδιάζει επίσης να αφαιρέσει μια λειτουργία χαρτογράφησης που δείχνει πού βρίσκονται τα ξενοδοχεία με αποτελέσματα από κάτω, στο πλαίσιο μιας σύντομης δοκιμής για να κατανοήσει πώς η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο την εμπειρία του χρήστη όσο και την κίνηση στους ιστότοπους.

«Είμαστε πολύ απρόθυμοι να κάνουμε αυτό το βήμα, καθώς η αφαίρεση χρήσιμων χαρακτηριστικών δεν ωφελεί τους καταναλωτές ή τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη», δήλωσε ο Μπέθελ.

Dominic Chopping, The Wall Street Journal

Τ.Σ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο