Η Korean Air εγκαινιάζει νέο branding μετά την εξαγορά της Asiana αξίας 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Η Korean Air εγκαινίασε την Τρίτη το νέο χρώμα των αεροσκαφών και το εταιρικό branding που θα εισαχθεί σε ολόκληρη την αεροπορική εταιρεία, καθώς συνδυάζεται με τη νοτιοκορεατική ανταγωνίστρια Asiana Airlines για να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της Ασίας.

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Νότιας Κορέας ολοκλήρωσε τον Δεκέμβριο την εξαγορά των δύο τρίτων της Asiana, ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία θα λειτουργήσει ως θυγατρική για δύο χρόνια πριν ενσωματωθεί με το όνομα και την εταιρική ταυτότητα της Korean Air.

Στα αεροπλάνα του αερομεταφορέα θα αναγράφεται πλέον η λέξη «Korean», αντί για «Korean Air», με μεγαλύτερη, εκσυγχρονισμένη, απλοποιημένη σκούρα μπλε γραμματοσειρά, ενώ το πάνω μισό της ατράκτου θα είναι βαμμένο γαλάζιο, με νέο μεταλλικό εφέ.

«Το ανανεωμένο λογότυπο ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες και παγκόσμιες μινιμαλιστικές τάσεις του branding, διατηρώντας παράλληλα την ξεχωριστή ταυτότητα της αεροπορικής εταιρείας», δήλωσε η εταιρεία.

Τα αεροπλάνα της Korean Air από το 1984 έχουν διακριτικά μπλε και λευκά σώματα και ουρές διακοσμημένες με ένα στυλιζαρισμένο taeguk, ένα παραδοσιακό μπλε και κόκκινο κορεατικό σύμβολο για την αρμονία μεταξύ αντιμαχόμενων δυνάμεων που χρησιμοποιείται στη σημαία της χώρας.

Ο νέος σχεδιασμός της ουράς περιλαμβάνει ένα απλοποιημένο taeguk μόνο σε σκούρο μπλε χρώμα.

Το πρώτο αεροπλάνο με το ανανεωμένο χρώμα είναι ένα Boeing 787-10 που παραδόθηκε καινούργιο στην Korean Air πέρυσι.

Η Korean Air, ιδρυτικό μέλος της αεροπορικής συμμαχίας SkyTeam, ιδρύθηκε το 1969 όταν η κρατική Korean Air Lines εξαγοράστηκε από τον νοτιοκορεατικό όμιλο Hanjin Kal.

Η εξαγορά της Asiana διέσωσε τον χρεωμένο αερομεταφορέα, ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα ακόμη και πριν από την κατακόρυφη πτώση της ταξιδιωτικής ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Η συμφωνία, η οποία ολοκληρώθηκε περισσότερα από τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη πρόταση, παρεμποδίστηκε από ανησυχίες για τον ανταγωνισμό και έγινε η μεγαλύτερη σε διάρκεια συγχώνευση αεροπορικών εταιρειών που ολοκληρώθηκε ποτέ.

Ο συνδυασμένος όμιλος της Korean Air θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει λίγο περισσότερο από το ήμισυ της επιβατικής ικανότητας της Νότιας Κορέας και θα γινόταν ο 12ος μεγαλύτερος αερομεταφορέας στον κόσμο με βάση τη διεθνή χωρητικότητα, όπως προκύπτει από ανάλυση των στοιχείων των αεροπορικών εταιρειών από το Reuters.

Η Korean Air έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει έναν ενιαίο αερομεταφορέα χαμηλού κόστους συνδυάζοντας τους οικονομικούς αερομεταφορείς της Asiana, Air Busan και Air Seoul, με την Jin Air της Korean Air.

Lisa Barrington, Reuters

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο