Η L’Oréal αξιοποιεί την τεχνολογία της Nvidia για να ενισχύσει τις προσπάθειές της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης

Οι εταιρείες θα συνεργαστούν αρχικά σε δύο τομείς: τις διαφημίσεις και τις προτάσεις προϊόντων της L’Oréal που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη

Κύρια σημεία

  • Η L’Oréal συνεργάζεται με την Nvidia για την επέκταση των προσπαθειών της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και των προτάσεων προϊόντων.
  • Η L’Oréal θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα AI Enterprise της Nvidia για τη διαχείριση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας τις ταχύτερες και πιο ασφαλή.
  • Οι μικρουπηρεσίες της Nvidia θα εφαρμοστούν στην πλατφόρμα CreAItech της L’Oréal για υλικό μάρκετινγκ genAI και σε έναν νέο μηχανισμό προτάσεων προϊόντων με τεχνητή νοημοσύνη για την Noli, μια αγορά προϊόντων ομορφιάς που ιδρύθηκε και υποστηρίζεται από την L’Oréal.

Η L’Oréal συνεργάζεται με την Nvidia για να επεκτείνει τις προσπάθειές της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων και των προτάσεων προϊόντων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη.

Η L’Oréal θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα AI Enterprise της Nvidia για τη διαχείριση των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας τις ταχύτερες και ασφαλέστε
Οι μικρουπηρεσίες της Nvidia θα εφαρμοστούν στην πλατφόρμα CreAItech της L’Oréal για υλικό μάρκετινγκ genAI και σε έναν νέο μηχανισμό προτάσεων προϊόντων με τεχνητή νοημοσύνη για την Noli, μια αγορά προϊόντων ομορφιάς που ιδρύθηκε και υποστηρίζεται από την L’Oréal.

Η L’Oréal ανακοίνωσε την Τετάρτη τη συνεργασία της με την Nvidia για την επέκταση των προσπαθειών της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, σε τομείς όπως οι διαφημίσεις που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και οι προτάσεις προϊόντων.

Ο γαλλικός κολοσσός ομορφιάς και το οικοσύστημα των συνεργατών του θα χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα AI Enterprise της Nvidia, μια σουίτα μικρουπηρεσιών που θα βοηθήσει στη διαχείριση των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας τις ταχύτερες, ακριβέστερες και ασφαλέστερες, δήλωσε η Asmita Dubey, Chief Marketing Officer της L’Oréal.

«Τώρα είναι η ώρα να επεκταθούμε», δήλωσε η Dubey, προσθέτοντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει ραγδαία το καταναλωτικό τοπίο. «Η αναζήτηση προϊόντων αλλάζει. Οι αγορές αλλάζουν. Η αφοσίωση αλλάζει. Τόσα πολλά πράγματα αλλάζουν με την τεχνητή νοημοσύνη».

Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.

Οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων σε όλους τους τομείς αγωνίζονται να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενσωματώνοντας την τεχνολογία σε όλες τις επιχειρηματικές λειτουργίες, από το σχεδιασμό των προϊόντων έως το μάρκετινγκ.

Οι μικρουπηρεσίες της Nvidia, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίζουν ότι οι εφαρμογές εκτελούνται σε GPU με τον πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο, είναι έτοιμες να βοηθήσουν, ειδικά τις εταιρείες που αναπτύσσουν τις δικές τους εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης.

Αρχικά, οι μικρουπηρεσίες της Nvidia θα εφαρμοστούν σε δύο τομείς της δραστηριότητας της L’Oréal: στην πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου τεχνητής νοημοσύνης και σε έναν νέο μηχανισμό προτάσεων προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης.

Η πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου γενετικής τεχνητής νοημοσύνης της L’Oréal, γνωστή ως CreAItech, μπορεί να εισάγει τρισδιάστατες απεικονίσεις προϊόντων και στη συνέχεια να χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργεί φωτορεαλιστικές εικόνες και βίντεο για σκοπούς μάρκετινγκ.

Επί του παρόντος, η CreAItech χρησιμοποιεί μια σειρά μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, μεταξύ των οποίων το Stable Diffusion της Stability AI, το Imagen της Google και το Firefly της Adobe. Δεδομένου ότι τα περισσότερα μοντέλα λειτουργούν σε GPU της Nvidia, οι μικρουπηρεσίες τους μπορούν να προσφέρουν μεγάλη βελτίωση όσον αφορά την αποτελεσματικότερη κλιμάκωση της πλατφόρμας, δήλωσε ο Dubey.

Η συνεργασία παρέχει επίσης έναν μηχανισμό σύστασης προϊόντων με τεχνητή νοημοσύνη στην Noli, μια νεοφυή επιχείρηση με έμφαση στην τεχνολογία που δραστηριοποιείται στον τομέα της ομορφιάς, η οποία ιδρύθηκε και υποστηρίζεται από την L’Oréal. Ο νέος μηχανισμός, που κατασκευάστηκε από την Accenture, συνεργάτη της L’Oréal, χρησιμοποιώντας τις μικρουπηρεσίες της Nvidia, θα είναι ταχύτερος και ακριβέστερος από τον παλιό μηχανισμό της Noli, προσφέροντας στους πελάτες υπερ-εξατομικευμένες προτάσεις με βάση παράγοντες όπως ο τύπος του δέρματος, ο τύπος των μαλλιών και οι προτιμήσεις, δήλωσε η Dubey.

Η L’Oréal θα επεκτείνει τη χρήση των μικρουπηρεσιών της Nvidia σε άλλους τομείς της δραστηριότητάς της με την πάροδο του χρόνου, είπε: «Θα υπάρξουν περισσότερα καθώς η συνεργασία και η σύμπραξη θα αναπτυχθούν».

L’Oréal

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο