Η Manchester United το μεγαλύτερο brand στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο

Manchester United

Παρά τις πρόσφατες οικονομικές προκλήσεις, η επωνυμία της Manchester United (LON:0Z1Q) (NYSE:MANU) παραμένει ανθεκτική και στιβαρή. Σύμφωνα με αναλυτές του Jefferies, η παγκόσμια αναγνώριση και η εκτεταμένη βάση θαυμαστών του ποδοσφαιρικού συλλόγου συνεχίζουν να αποτελούν βασικούς μοχλούς της δύναμής του, ακόμη και εν μέσω της μείωσης της οικονομικής απόδοσης και του αυξημένου λειτουργικού κόστους.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει αντιμετωπίσει οικονομικές δυσκολίες, κυρίως λόγω της αύξησης του κόστους των παικτών και των λειτουργικών εξόδων.

Για το οικονομικό έτος 2024, ο σύλλογος ανέφερε έσοδα 662 εκατομμυρίων λιρών, υπερβαίνοντας κατά πολύ την πρόβλεψή του για 660 εκατομμύρια £.

Το EBITDA του συλλόγου για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 148 εκατομμύρια £, από 155 εκατομμύρια £ το προηγούμενο έτος.

Η επιχειρησιακή αναδιάρθρωση και οι αλλαγές ηγεσίας που βρίσκονται σε εξέλιξη αναμένεται να οδηγήσουν σε εξοικονόμηση κόστους 40-45 εκατομμυρίων λιρών ετησίως μέχρι τα οικονομικά έτη 2025 και 2026​.

«Η MANU έχει >1 δις θαυμαστές παγκοσμίως και αναμένουμε ότι οι πρωτοβουλίες αφοσίωσης των θαυμαστών θα αποδώσουν μερίσματα μακροπρόθεσμα», ανέφεραν οι αναλυτές.

Η Jefferies επισημαίνει ότι παρά τις οικονομικές απώλειες, ο σύλλογος ανέφερε επίπεδα ρεκόρ προσέλευσης και πωλήσεις εισιτηρίων το 2024.

Το πρόγραμμα συνδρομών επί πληρωμή, με περισσότερα από 438.000 μέλη, παραμένει το μεγαλύτερο στον παγκόσμιο αθλητισμό. Επιπλέον, η λίστα αναμονής για εισιτήρια διαρκείας έχει αυξηθεί στις 171.000.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ανέφερε επίσης ένα ρεκόρ συλλόγου 137 εκατομμυρίων λιρών σε έσοδα από το Matchday το οικονομικό έτος 2024, παρόλο που φιλοξένησε οκτώ λιγότερους εντός έδρας αγώνες.

Αυτό το ρεκόρ προήλθε από την έντονη ζήτηση εισιτηρίων και τη συμμετοχή, τονίζοντας περαιτέρω την ικανότητα του συλλόγου να έχει έσοδα από τη βάση των θαυμαστών του ακόμη και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους​.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ διερευνά ενεργά νέες ροές εσόδων, συμπεριλαμβανομένης μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα σε συνεργασία με τη SCAYLE.

Αυτή η πλατφόρμα, η οποία προσφέρει αγορές εντός εφαρμογής, πωλήσεις ψηφιακών διαφημίσεων και ευκαιρίες ηλεκτρονικών αθλημάτων, προβλέπεται να βελτιώσει τα έσοδα λιανικής, εμπορίας και αδειών χρήσης του κλαμπ κατά 30 εκατομμύρια £.

Παρά την ισχυρή επωνυμία του συλλόγου, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομικούς κινδύνους, ιδιαίτερα από την κλιμάκωση του κόστους των παικτών. «Ο συνεχιζόμενος πληθωρισμός στο κόστος των παικτών θα μπορούσε να πιέσει την επέκταση των περιθωρίων κέρδους», ανέφεραν οι αναλυτές.

Επιπλέον, η επιχείρηση χορηγιών, μια πιο αξιόπιστη πηγή εσόδων, έχει εισέλθει σε μια πιο ώριμη φάση, με λιγότερες ευκαιρίες για νέες συμφωνίες.

Ωστόσο, ο σύλλογος παραμένει επικεντρωμένος στη μετατροπή παγκόσμιων συμφωνιών χορηγίας υψηλότερου περιθωρίου.

Οι αναλυτές της Jefferies διατηρούν μια αισιόδοξη μακροπρόθεσμη άποψη για τις δυνατότητες δημιουργίας αξίας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Επιπλέον, η αξία της επωνυμίας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η εκτεταμένη βάση θαυμαστών της διασφαλίζουν ότι παραμένει κυρίαρχη δύναμη στην παγκόσμια αθλητική βιομηχανία​.

Η κεφαλαιοποίηση του συλλόγου ανέρχεται σε 2,1 δισεκατομμύρια £ και η Jefferies έχει αξιολόγηση αγοράς με στόχο τιμής 26 $, προσφέροντας 59% ανοδική δυνατότητα από την τρέχουσα αποτίμησή της.


πηγή:www.investing.com

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο