Η Mercedes-Benz Group AG αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αποτελώντας την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που επιβραδύνει την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της ως απάντηση στις υποτονικές πωλήσεις.
Το τμήμα επιδόσεων AMG της γερμανικής εταιρείας εργάζεται πάνω σε έναν V8 νέας γενιάς, αλλάζοντας πορεία σε σχέση με μια προηγούμενη απόφαση να σταματήσει την ανάπτυξη κινητήρων που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα. Θα συνοδεύεται από μια μικρή μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα για πρόσθετη ισχύ.
Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Mercedes είχε δηλώσει προηγουμένως ότι δεν θα αναπτύξει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης πέρα από τη γενιά που έχει σχεδιαστεί για να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων. Αλλά από τότε που έβγαλε τον παλιό V8 κινητήρα από τη γκάμα των entry-level μοντέλων της, η AMG έχει παραδώσει μερίδιο αγοράς στο τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού M της BMW AG.
Η εταιρεία χαρακτήρισε την ανάπτυξη ενός νέου V8 με το λεγόμενο ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα ως «στρατηγική εξέλιξη».
Η Mercedes δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που επιστρέφει στη γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Porsche AG νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι θα δεχτεί ένα πλήγμα 800 εκατομμυρίων ευρώ (831 εκατομμύρια δολάρια) φέτος που συνδέεται με την προσθήκη περισσότερων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά μοντέλα μετά τις απογοητευτικές πωλήσεις EV.
Η Mercedes είχε ήδη σηματοδοτήσει μια αλλαγή κατεύθυνσης. Η εταιρεία ανέβαλε πρόσφατα τον στόχο της για ηλεκτροκίνηση κατά πέντε χρόνια, επιβεβαιώνοντας τις επενδύσεις σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τώρα ότι τα υβριδικά και τα EV θα αποτελούν το ήμισυ των πωλήσεων μέχρι το 2030. Ο αρχικός στόχος, που είχε τεθεί το 2021, προέβλεπε μια κατά κύριο λόγο αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2025.
William Wilkes, Bloomberg
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

