Todd Maiden, Freight Waves
- Η ανάπτυξη της μεταφορικής ικανότητας επιταχύνθηκε τον Αύγουστο, ενώ οι αυξήσεις των τιμών επιβραδύνθηκαν, αποκάλυψε έρευνα για το κλίμα την Τρίτη.
Ο δείκτης Logistics Managers’ Index, μια μηνιαία δημοσκόπηση των στελεχών της εφοδιαστικής αλυσίδας, επέστρεψε 56,7 τιμές για τη μεταφορική ικανότητα τον Αύγουστο, 5,8 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερη από τον Ιούλιο και την υψηλότερη ένδειξη από τον Μάιο. (Το LMI είναι ένας δείκτης διάχυσης στον οποίο μια ένδειξη πάνω από 50 υποδηλώνει διαστολή ενώ μία κάτω από 50 σηματοδοτεί συστολή.)
- Η έκθεση ανέφερε ότι η αυξημένη άποψη για τη χωρητικότητα θα μπορούσε να συνδέεται με την επιστροφή μικρότερων αερομεταφορέων στην αγορά καθώς βελτιώνονται οι ναύλοι και δεδομένης της προσδοκίας για εποχική αύξηση της ζήτησης ναύλων.
«Τα σημάδια νέας ζωής στην αγορά εμπορευμάτων, μαζί με την αναμονή της παραδοσιακής αύξησης της ζήτησης που ακολουθεί τις αργίες της Εργατικής Πρωτομαγιάς, πιθανότατα προκαλούν την επανεισαγωγή στην αγορά ορισμένων από την παραγωγική ικανότητα που είχε παραμεριστεί τα τελευταία δύο χρόνια. αντιπροσωπεύοντας την ήπια αύξηση της διαθέσιμης χωρητικότητας», ανέφερε η έκθεση.
- Η αύξηση των τιμών των μεταφορών (61,6) μειώθηκε κατά 2,2 μονάδες από τον Ιούλιο. Αυτός ήταν ο πρώτος μήνας από τον Απρίλιο, ο υποδείκτης δεν αυξήθηκε διαδοχικά. Το σύνολο δεδομένων βρισκόταν σε περιοχή επέκτασης σε όλους τους μήνες, εκτός από έναν μήνα μέχρι στιγμής, το 2024. Οι ερωτηθέντες αναμένουν ότι ο υποδείκτης τιμολόγησης θα επεκταθεί καλά σε ένα χρόνο από τώρα, επιστρέφοντας μια ένδειξη 76,6.
«Οι τιμές εξακολουθούν να είναι πουθενά κοντά στα υψηλά του 2020-2021, αλλά είναι μια αξιοσημείωτη μετατόπιση από τους 18 διαδοχικούς μήνες συρρίκνωσης από τον Ιούλιο του 2022 έως τον Δεκέμβριο του 2023», ανέφερε η έκθεση.
- Η χρησιμοποίηση των μεταφορών (59,5) συνέχισε να αυξάνεται τον μήνα, αλλά παρέμεινε σε στενό εύρος (περιθώριο 4,5 μονάδων) φέτος.
Το συνολικό LMI (56,4) παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητο τον μήνα, καθώς «ο κλάδος των logistics συνέχισε την αργή, σταθερή επέκτασή του». Ο δείκτης 8 ετών βρίσκεται σε περιοχή επέκτασης από τον Δεκέμβριο, αλλά παραμένει εκτός του μέσου όρου όλων των εποχών των 61,8. Ο δείκτης ήταν 51,2 πριν από ένα χρόνο.
- Τα επίπεδα αποθεμάτων (55,7) αυξήθηκαν 6,1 μονάδες και επανήλθαν σε επέκταση μετά από τρεις μήνες συρρίκνωσης.
«Αυτό υποδηλώνει ότι μετά την εξάντληση των αποθεμάτων, οι εταιρείες τα φτιάχνουν ξανά εν αναμονή του τέταρτου τριμήνου», ανέφερε η έκθεση. «Αυτό υποδηλώνει μια επιστροφή στα παραδοσιακά πρότυπα εποχικότητας που δεν έχουμε δει από την προ-COVID».
- Ανοδικές εταιρείες, όπως κατασκευαστές και χονδρέμποροι, επέστρεψαν μέτρηση 59,4 για τα αποθέματα κατά τη διάρκεια του μήνα σε σύγκριση με τις μεταγενέστερες εταιρείες όπως οι λιανοπωλητές (46,3).
«Η διχοτόμηση στα Επίπεδα Αποθέματος είναι πιθανώς ενδεικτική του ότι οι λιανοπωλητές διατηρούν τα αποθέματα άπαχα για τον έλεγχο του κόστους, ενώ οι ανάντη προμηθευτές τους δημιουργούν αγαθά εν αναμονή των παραγγελιών που θα έρθουν», αναφέρει η έκθεση.
- Είπε επίσης ότι η μεταφορά εμπορευμάτων στα λιμάνια θα μπορούσε να εξηγήσει ορισμένες από τις διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων, κάτι που θα ήταν ευνοϊκό σημάδι για τη μελλοντική ζήτηση φορτίου, καθώς τα εμπορεύματα θα πρέπει να μεταφερθούν στην ενδοχώρα.
Το Κόστος Αποθέματος (69) αυξήθηκε 3,3 μονάδες και παρέμεινε πάνω από 60 όλο το χρόνο.
Η χωρητικότητα της αποθήκης (59,5) αυξήθηκε κατά 5 μονάδες από τον Ιούλιο στην υψηλότερη τιμή από τον Μάρτιο. Ως αιτία για την αντιληπτή αύξηση του διαθέσιμου χώρου αποθήκης αναφέρθηκαν τα χαμηλότερα επίπεδα αποθεμάτων σε εταιρείες κατάντη. Η χρησιμοποίηση των αποθηκών (57,6) παρέμεινε σταθερή τον μήνα ενώ οι τιμές αποθήκης (63,8) αυξήθηκαν 2,8 μονάδες.
- Οι τιμές των αποθηκών παραμένουν καλά σε περιοχή επέκτασης ακόμη και μετά από πτώση 11,2 μονάδων σε σχέση με πριν από δύο χρόνια. Οι ερωτηθέντες αναμένουν ότι οι τιμές θα αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό (68,8) σε ένα χρόνο από τώρα.
Το LMI είναι μια συνεργασία μεταξύ του Arizona State University, Colorado State University, Florida Atlantic University, Rutgers University και του University of Nevada, Reno, που διεξάγεται σε συνεργασία με το Συμβούλιο Επαγγελματιών Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Τ.Σ