Μετά τα ισχυρά κέρδη του τρίτου τριμήνου, καθώς η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων επέστρεψε στην κερδοφορία για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια.
- Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο άνω του 37% στα 6,83 δολάρια, οδεύοντας προς τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση την ίδια ημέρα από την άνοδο 44% τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς Dow Jones.
Τα κέρδη των 42 σεντς ανά μετοχή ξεπέρασαν εύκολα τα 3 σεντς που ανέμενε η Wall Street, σύμφωνα με την FactSet. Ενώ τα παγκόσμια έσοδα μειώθηκαν σχεδόν κατά 4% σε σχέση με πέρυσι στα 2,48 δισεκατομμύρια δολάρια, το ποσό ξεπέρασε τα 2,39 δισεκατομμύρια δολάρια που είχαν προβλέψει οι αναλυτές.
- Το αποκορύφωμα του τριμήνου ήταν η επιστροφή της εταιρείας σε κερδοφορία κερδών ανά μετοχή για πρώτη φορά από το 2023. Η ανάκαμψη οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στις χαμηλότερες αποσβέσεις των περιουσιακών στοιχείων της Hertz – στην προκειμένη περίπτωση, των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων – όπως μετρώνται σε αποσβέσεις ανά μονάδα ανά μήνα, οι οποίες μειώθηκαν κατά 49% στα 273 δολάρια στο 3μηνο.
Η μέτρηση αντιπροσωπεύει το μέσο ποσό των εξόδων απόσβεσης και των χρεώσεων μίσθωσης ανά όχημα κάθε μήνα. Με λίγα λόγια, αποτελεί δείκτη του πόσο αποτελεσματικά διαχειρίζεται η Hertz το κόστος των οχημάτων της.
- Ένα άλλο φωτεινό σημείο ήταν το ποσοστό αξιοποίησης των οχημάτων της εταιρείας, το οποίο βελτιώθηκε κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες στο 84% από την ίδια περίοδο πέρυσι. Ένα υψηλότερο ποσοστό αξιοποίησης υποδηλώνει ότι περισσότερα αυτοκίνητα ενοικιάστηκαν αντί να παραμείνουν ακίνητα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Gil West το περιέγραψε σε τηλεφωνική επικοινωνία με επενδυτές ως «ρεκόρ υψηλού ποσοστού αξιοποίησης από το 2018». Ενώ το 2% του στόλου της εταιρείας στις ΗΠΑ βρισκόταν υπό ανάκληση, «το γεγονός ότι είμαστε σε θέση να επιτύχουμε ρεκόρ αξιοποίησης σε αυτό το περιβάλλον δείχνει ότι ακόμη και όταν οι αντίξοοι άνεμοι μας εμποδίζουν, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε ισχυρά αποτελέσματα», συνέχισε ο West.
- Η Hertz ολοκλήρωσε το τρίμηνο με ρευστότητα άνω των 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που αποτελεί απόδειξη της «πειθαρχημένης διαχείρισης του ισολογισμού» της εταιρείας, δήλωσε η Hertz.
Τον Αύγουστο, η εταιρεία παρουσίασε στρατηγική συνεργασία με την Amazon να πωλούν μεταχειρισμένα οχήματα μέσω της Amazon Autos, μιας πλατφόρμας που ξεκίνησε το 2024. Η συνεργασία είδε την Hertz να γίνεται ο πρώτος πελάτης στόλου της Amazon.
Ο West υπέδειξε ότι η στρατηγική αποδίδει καρπούς, λέγοντας κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ότι η συνεργασία με την Amazon και άλλες πρωτοβουλίες «δημιουργούν μια εμπειρία omnichannel που πιστεύουμε ότι μόνο η Hertz μπορεί να προσφέρει».





