Η NatWest σφραγίζει το ορόσημο της βρετανικής τραπεζικής συνεργασίας με το OpenAI

Η NatWest και η OpenAI ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν τους ψηφιακούς βοηθούς και τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών του δανειστή με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, στην πρώτη συνεργασία του είδους της με τράπεζα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο δανειστής έχει θέσει την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο βασικών στρατηγικών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, τη μείωση του κόστους και τη συμμετοχή του στη μείωση των ποσών που χάνονται από οικονομικές απάτες σε ολόκληρο τον κλάδο.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η NatWest θα έχει πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα της OpenAI και θα εξασφαλίσει έγκαιρη ορατότητα και πρόσβαση στην ανάπτυξη προϊόντων του ομίλου AI, καθώς και εξειδικευμένη συμβουλευτική και συμβολή στελεχών.

Σε ένα από τα περισσότερα από 275 έργα τεχνητής νοημοσύνης που διερευνά η τράπεζα, η NatWest θέλει να αξιοποιήσει την τεχνολογία της Open AI για να αυξήσει τις δυνατότητες του chatbot Cora που απευθύνεται στους πελάτες της και του εικονικού βοηθού της για το προσωπικό, AskArchie.

Επί του παρόντος, η πλειονότητα των πελατών προτιμούν να αναφέρουν υποψίες απάτης τηλεφωνικά, μια προτίμηση που η NatWest ελπίζει να αντιστρέψει με τη χρήση γεννητικής AI.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, λίγο πάνω από 570 εκατομμύρια λίρες (740 εκατομμύρια δολάρια) εκλάπησαν από απάτες πληρωμών στη Βρετανία, με τους απατεώνες να αναπτύσσουν όλο και πιο δημιουργικούς τρόπους για να παγιδεύσουν τα θύματα, όπως δείχνουν τα στοιχεία του UK Finance.

Με τον εξορθολογισμό της διαδικασίας αναφοράς ύποπτης απάτης με τη χρήση του Cora, η NatWest στοχεύει στην ταχύτερη διασφάλιση των ευάλωτων λογαριασμών και στην απελευθέρωση των χειριστών κλήσεων για να ασχοληθούν με άλλες ανάγκες των πελατών.

Η NatWest πιστεύει επίσης ότι οι ψηφιακοί βοηθοί της που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα τα οικονομικά τους, γεγονός που θα μπορούσε να τους βοηθήσει να προγραμματίσουν καλύτερα.

«Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει ήδη ζωτικό ρόλο στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό- βοηθά τους συναδέλφους σε όλη την τράπεζα να εξυπηρετούν τους πελάτες με πιο εξατομικευμένο και παραγωγικό τρόπο», δήλωσε ο Scott Marcar, Chief Information Officer του ομίλου NatWest.

Η λειτουργικότητα GenAI που προσφέρει το Cora έχει συμβάλει στη βελτίωση κατά 150% των επιπέδων ικανοποίησης των πελατών και στη μείωση του αριθμού των φορών που καλείται ένας ανθρώπινος σύμβουλος για να ολοκληρώσει το αίτημα, δήλωσε η τράπεζα.

«Περίπου το 80% των πελατών μας λιανικής τραπεζικής πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μαζί μας εξ ολοκλήρου ψηφιακά, γι’ αυτό και η συνεχής καινοτομία για την παροχή της καλύτερης δυνατής ψηφιακής εμπειρίας είναι αδιαπραγμάτευτη», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος λιανικής τραπεζικής της NatWest, Angela Byrne.

Η OpenAI ιδρύθηκε από τον Sam Altman και τον Elon Musk το 2015 με όραμα την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης για το καλό της ανθρωπότητας και όχι για το κέρδος των επιχειρήσεων.

Η εταιρεία προσπαθεί τώρα να μετατραπεί σε κερδοσκοπική οντότητα, κάτι που, όπως λέει, απαιτείται για να εξασφαλίσει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την ανάπτυξη των καλύτερων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης.

(1 δολάριο = 0,7698 λίρες)

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο