Η Nissan μειώνει την παραγωγή στο κορυφαίο ιαπωνικό εργοστάσιο, λένε πηγές
Η Nissan μείωσε την προγραμματισμένη παραγωγή κατά ένα τρίτο στο κορυφαίο ιαπωνικό εργοστάσιό της αυτό το μήνα, μια κίνηση που θα μειώσει επίσης την παραγωγή ενός κορυφαίου μοντέλου crossover, δήλωσαν δύο άτομα, καθώς αγωνίζεται με την αδύναμη ζήτηση των ΗΠΑ για τη γήρανση της γκάμας της.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την Πέμπτη σχεδόν πλήρη εξάλειψη των κερδών από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο και μείωσε τις προοπτικές της για ολόκληρο το έτος, αφού αναγκάστηκε να προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις στις ΗΠΑ, υπογραμμίζοντας τον αυξανόμενο κίνδυνο που αντιμετωπίζει στη μεγαλύτερη αγορά της.

Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές Toyota και Honda, η Nissan δεν προσφέρει υβριδικά μοντέλα στις ΗΠΑ και ως εκ τούτου δεν έχει επωφεληθεί από την πρόσφατη αύξηση της ζήτησης από τους καταναλωτές των ΗΠΑ για υβριδικά, καθώς ο ενθουσιασμός γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα έχει κρυώσει.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει τώρα να παράγει κάτι λιγότερο από 25.000 οχήματα στο εργοστάσιό της στο Kyushu στη νοτιοδυτική Ιαπωνία αυτό το μήνα, σύμφωνα με δύο άτομα με γνώση της κατάστασης. Και οι δύο αρνήθηκαν να κατονομαστούν επειδή οι πληροφορίες δεν είναι δημόσιες.
Η Nissan δεν ήταν άμεσα σε θέση να σχολιάσει, δήλωσε εκπρόσωπος.
Η εταιρεία αναμένει να κατασκευάσει περίπου 10.000 από το crossover Rogue για εξαγωγή στο εργοστάσιο, το ήμισυ αυτού που είχε προγραμματίσει προηγουμένως να κατασκευάσει αυτό το μήνα του δημοφιλούς αυτοκινήτου, ανέφεραν οι πηγές.
Εκτός από το Kyushu, η Nissan κατασκευάζει επίσης μοντέλα Rogue στη Σμύρνη του Τενεσί.
Οι εργαζόμενοι στη γραμμή στο Kyushu εργάζονταν τώρα λιγότερες από τις συνηθισμένες οκτώ ώρες την ημέρα λόγω της μειωμένης παραγωγής και μετρούσαν λίγο περισσότερο από επτά ώρες την ημέρα, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους.
Η Nissan είχε μείνει με μια συσσώρευση μοντέλων του Rogue του 2023 στις ΗΠΑ και αυτά γίνονταν όλο και πιο δύσκολο να πωληθούν με την κυκλοφορία του μοντέλου του 2024, δήλωσε ένα δεύτερο άτομο.
Έπρεπε να προσφέρει επιθετικά κίνητρα για να ξεκαθαρίσει το μοντέλο του 2023, ενώ συγκρατούσε την επιθετική προώθηση του υψηλότερου περιθωρίου κέρδους το 2024, δήλωσε η πηγή.

ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΔΕΙΝΑ
Η Nissan δήλωσε τον Μάρτιο ότι θα λανσάρει 30 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια και στοχεύει να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις της κατά 1 εκατομμύριο οχήματα, μειώνοντας παράλληλα το κόστος για τη βελτίωση της κερδοφορίας.

Το 2023 πούλησε περίπου 3,4 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, αυξημένα κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ο στόχος μπορεί τώρα να είναι ένα τέντωμα, δήλωσε ο Seiji Sugiura, αναλυτής στο Tokai Tokyo Intelligence Laboratory.
«Ακόμα κι αν η Nissan προσπαθήσει να πουλήσει πολυτελή ή ακριβά αυτοκίνητα, δεν έχει αυτό το είδος της δύναμης της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μπορείτε να το δείτε αυτό όταν κοιτάζετε τις τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων», είπε. «Πρέπει να δώσουν εκπτώσεις, πρέπει να πουλήσουν με κίνητρα».
Αν και η Nissan πωλεί δύο ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ, έχει πιαστεί από το γεγονός ότι δεν προσφέρει υβριδικά σε αυτήν την αγορά, στοιχηματίζοντας αντ ‘αυτού ότι οι καταναλωτές των ΗΠΑ θα ενδιαφέρονται για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα ή EV. Αυτό είναι πιθανό να συνεχίσει να βαραίνει.







