Κύρια σημεία
- Η P&G θα απολύσει 7.000 υπαλλήλους σε μη παραγωγικούς τομείς σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα δύο χρόνια, περίπου το 15% του μη εργοστασιακού προσωπικού της.
- Η εταιρεία σχεδιάζει να περιορίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, να αποχωρήσει από ορισμένες κατηγορίες και να εκχωρήσει μικρότερα εμπορικά σήματα σε ορισμένες αγορές.
- Οι περικοπές προσωπικού της P&G αποτελούν μέρος μιας αναδιοργάνωσης που αποσκοπεί στη δημιουργία μιας καλύτερης εργασιακής δομής, με ευρύτερους ρόλους και μικρότερες ομάδες.
Η Procter & Gamble ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε περικοπές 7.000 θέσεων εργασίας, ή περίπου το 15% του μη παραγωγικού προσωπικού της σε όλο τον κόσμο, τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο κατασκευαστής των απορρυπαντικών Tide, των πανών Pampers και των χαρτοπετσετών Bounty είχε συνολικά περίπου 108.000 υπαλλήλους τον Ιούνιο του περασμένου έτους.
Τα στελέχη της P&G, μιλώντας σε συνέδριο στο Παρίσι, δήλωσαν επίσης ότι σχεδιάζουν να περιορίσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας, αποχωρώντας από ορισμένες κατηγορίες και εκχωρώντας ορισμένες μικρότερες μάρκες σε συγκεκριμένες αγορές. Η εταιρεία δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα σχέδια.
Τον Απρίλιο, η P&G ανακοίνωσε μείωση των τριμηνιαίων πωλήσεων και μείωσε τις προβλέψεις για τις πωλήσεις του οικονομικού έτους, επικαλούμενη την αβεβαιότητα των καταναλωτών και το ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον. Για να μετριάσει τον αντίκτυπο των δασμών, η εταιρεία ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο μείωσης του κόστους, αλλαγής της σύνθεσης των προϊόντων και αύξησης των τιμών σε ορισμένα είδη. Η P&G αντιμετωπίζει επίσης σκληρό ανταγωνισμό στην μάχη για μερίδιο αγοράς, καθώς οι καταναλωτές σφίγγουν τον ζωνάρι τους.
Οι περικοπές προσωπικού της P&G αποτελούν μέρος μιας αναδιοργάνωσης που αποσκοπεί στη δημιουργία μιας καλύτερης δομής εργασίας, με ευρύτερους ρόλους και μικρότερες ομάδες, σύμφωνα με την εταιρεία. Οι απολύσεις δεν γίνονται για λόγους μείωσης του κόστους, ανέφερε η εταιρεία.
Την τελευταία δεκαετία, ο γίγαντας των καταναλωτικών προϊόντων έχει μειώσει τον αριθμό των κατηγοριών στις οποίες ανταγωνίζεται, εστιάζοντας στα μεγαλύτερα προϊόντα καθημερινής χρήσης. Πέρυσι, για παράδειγμα, η P&G πούλησε τη μάρκα προϊόντων περιποίησης μαλλιών Vidal Sassoon στην Κίνα. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία προχώρησε επίσης σε εκποιήσεις μικρότερων μαρκών στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

