Η Stellantis θα αναθεωρήσει τις διαφημίσεις που λένε ότι τα αυτοκίνητά της κατασκευάζονται στην Αμερική

Ο ολλανδικός όμιλος αυτοκινήτων θα διευκρινίσει ότι τα αυτοκίνητά του συναρμολογούνται και όχι «κατασκευάζονται» σε αμερικανικά εργοστάσια

Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis τροποποιεί αρκετές νέες διαφημίσεις που περιέγραφαν τα αυτοκίνητά της ως «κατασκευασμένα» στις ΗΠΑ για να αποφευχθεί η σύγχυση και να συμμορφωθεί καλύτερα με τους κανονισμούς της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου σχετικά με τους ισχυρισμούς «κατασκευασμένα στην Αμερική», σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.

Οι νέες εκδόσεις των διαφημίσεων που θα αρχίσουν να προβάλλονται αργότερα αυτή την εβδομάδα θα αναφέρουν ότι τα αυτοκίνητα «συναρμολογούνται» στις ΗΠΑ, δήλωσε η εκπρόσωπος. Η Stellantis έχει στο μεταξύ αποσύρει τις εν λόγω διαφημίσεις από το YouTube, αν και ορισμένες συνέχισαν να εμφανίζονται σε τηλεοπτικά δίκτυα όπως το ESPN, ενώ η εταιρεία πραγματοποιεί τις αλλαγές της.

Οι μάρκες που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ως αμερικανικής κατασκευής υπό το πρίσμα των δασμών του προέδρου Τραμπ στα εισαγόμενα αγαθά έρχονται αντιμέτωπες με τα πρότυπα της FTC που απαιτούν ότι τα προϊόντα αυτά πρέπει να είναι «όλα ή σχεδόν όλα» κατασκευασμένα στις ΗΠΑ.

Η Stellantis, ένας διεθνής όμιλος αυτοκινήτων με έδρα την Ολλανδία, κυκλοφόρησε το περασμένο Σαββατοκύριακο τρεις διαφημίσεις που προωθούν τις μάρκες Jeep, Dodge και Ram σε μια καμπάνια με τίτλο «American Born».

Η διαφήμιση της Jeep υπενθυμίζει την ιστορία του σπορ-χρηστικού οχήματος στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αναφέρει ότι ορισμένα μοντέλα κατασκευάζονται σε εργοστάσια στο Οχάιο και το Μίσιγκαν και αποκαλεί τη Jeep «την πιο πατριωτική μάρκα της Αμερικής».

Μια διαφήμιση για τη μάρκα Dodge αναφέρει ότι τα αυτοκίνητά της κατασκευάζονται στο Ντιτρόιτ. Η διαφήμιση της Ram περιγράφει τα οχήματά της ως «κατασκευασμένα από την αρχή στην Αμερική».

Η ομάδα υπεράσπισης των καταναλωτών Truth in Advertising (Αλήθεια στη Διαφήμιση) έστειλε την Τρίτη στη Stellantis επιστολή με την οποία επικρίνει τους ισχυρισμούς των διαφημίσεών της.

«Η Stellantis έχει κάθε δικαίωμα να υπερηφανεύεται για τα εργοστάσια συναρμολόγησης των εμπορικών σημάτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες που δημιουργούν αμερικανικές θέσεις εργασίας και ενισχύουν την αμερικανική οικονομία, αλλά δεν μπορεί να εξωραΐζει παράνομα την ποσότητα της κατασκευής που πραγματοποιείται στην εγχώρια αγορά», αναφέρεται στην επιστολή.

Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο