Η “ΥΣΤΕΡΙΑ” για την AI έχει κάπως μειωθεί, αλλά παραμένει ισχυρή.
- Η Jefferies συγκέντρωσε τον αριθμό των φορών που αναφέρθηκε η τεχνητή νοημοσύνη στις κλήσεις κερδών σε όλο το σύμπαν του διαδικτύου B2C.
Διαπιστώθηκε ότι η εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη παρέμεινε αυξημένη με την πάροδο του χρόνου, με μέσο όρο 6 αναφορών ανά εταιρεία τα τελευταία 4 τρίμηνα.
Τα ονόματα που αναφέρονται περισσότερο στην τεχνητή νοημοσύνη ανά τρίμηνο ήταν τα BKNG (17), EBAY (15) και ABNB (13), ενώ οι υποτομείς που ανέφεραν την τεχνητή νοημοσύνη περισσότερο ήταν τα διαδικτυακά ταξίδια (12) και το ηλεκτρονικό εμπόριο (10).
Ακολουθήστε το
στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
