Ο όμιλος InterContinental Hotels Group, ιδιοκτήτης του Holiday Inn, ανακοίνωσε αύξηση 3,2% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η ισχυρή ανάκαμψη στις Ηνωμένες Πολιτείες αντιστάθμισε την αδυναμία στην Κίνα.
Οι μετοχές της IHG, οι οποίες δέχθηκαν πιέσεις την περασμένη εβδομάδα μετά από προειδοποίηση από την αμερικανική ανταγωνίστρια Marriott και τους φόβους ύφεσης στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν κατά 4% στις πρώτες συναλλαγές.
Η IHG, η οποία κατέχει επίσης τις ξενοδοχειακές αλυσίδες Crowne Plaza, Regent και Hualuxe, δήλωσε ότι ο κλάδος έχει δει μια μετατόπιση του μοτίβου ζήτησης φέτος από τον εγχώριο τουρισμό στην Κίνα σε ταξίδια στο εξωτερικό σε άλλες χώρες της Ασίας-Ειρηνικού.
Η αύξηση των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR), ένα βασικό μέτρο απόδοσης για τον ξενοδοχειακό κλάδο, επιταχύνθηκε το δεύτερο τρίμηνο από 2,6% τους πρώτους τρεις μήνες, ανέφερε η IHG.
“Η ανάπτυξη του RevPAR επιταχύνθηκε το τελευταίο τρίμηνο, αντανακλώντας την ισχυρή ανάκαμψη των ΗΠΑ το 2ο τρίμηνο και το εύρος του παγκόσμιου αποτυπώματός μας και η αναπτυξιακή δραστηριότητα συνεχίζει να αυξάνεται”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Elie Maalouf.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής Marriott International (NASDAQ:MAR) μείωσε την περασμένη εβδομάδα την πρόβλεψή του για την αύξηση των εσόδων από τα δωμάτια του 2024, επικαλούμενος την ηπιότερη εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Η προειδοποίηση από τη Marriott είχε επίσης στείλει τις μετοχές της IHG σε πτώση την ημέρα.
Ο ξενοδοχειακός κλάδος επωφελήθηκε από την υψηλότερη ζήτηση και τιμολόγηση καθώς τα ταξίδια αναψυχής ανέκαμψαν από την πανδημία, αλλά έπρεπε να αντιμετωπίσει την αδυναμία στην Κίνα και τα ζητήματα χρηματοδότησης που εμποδίζουν τις νέες ξενοδοχειακές εξελίξεις στις ΗΠΑ.
Το RevPAR της IHG στην Κίνα μειώθηκε κατά 7% το δεύτερο τρίμηνο, ενώ αυξήθηκε κατά 2,5% στις Ηνωμένες Πολιτείες μετά από πτώση 1,9% τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Η IHG αύξησε το προσωρινό μέρισμα κατά 10% και ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη από προς αναφορά τμήματα ύψους 535 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο εξάμηνο, αυξημένα κατά 12%.
Η IHG δεν έδωσε ετήσια πρόβλεψη RevPAR, αλλά δήλωσε ότι ένα «πολύ απασχολημένο» δεύτερο τρίμηνο, το οποίο είδε 23% περισσότερες νέες υπογραφές ξενοδοχείων, τη διατηρεί σε καλό δρόμο για τις προσδοκίες της για αύξηση του καθαρού μεγέθους του συστήματος – ο αριθμός των νέων δωματίων που άνοιξαν μείον εκείνα που είναι κλειστά.
πηγή:www.investing.com