ΗΠΑ: Πώς μια αλλαγή εταιρικού φορολογικού συντελεστή θα μπορούσε να επηρεάσει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις των εταιρειών

Πώς μια αλλαγή εταιρικού φορολογικού συντελεστή θα μπορούσε να επηρεάσει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις των εταιρειών

Οι εκλογές του Νοεμβρίου ενδέχεται να φέρουν μια προσαρμογή στην τρέχουσα εισφορά 21%. Οι επικεφαλής των οικονομικών εξετάζουν τις πιθανές επιπτώσεις τόσο μιας αύξησης όσο και της μείωσης.

Jennifer Williams, The Wall Street Journal

Τα στελέχη παλεύουν με το αν οι εκλογές του Νοεμβρίου θα εμποδίσουν τα επενδυτικά και αναπτυξιακά τους σχέδια. Μια κεντρική μεταβλητή: Πόσο υψηλός ή χαμηλός μπορεί να φτάσει ο εταιρικός φορολογικός συντελεστής.

Οι ιλιγγιώδεις πολιτικές εξελίξεις αυτού του καλοκαιριού καθιστούν δύσκολο τον εντοπισμό του τι θα μπορούσε να συμβεί με τον εταιρικό φορολογικό συντελεστή. Η αντιπρόεδρος Καμάλα Χάρις υποστήριξε την αύξηση της εισφοράς, επί του παρόντος στο 21%, στο 28%, απηχώντας αυτό που έχει προτείνει η κυβέρνηση Μπάιντεν.

  • Ο Ρεπουμπλικανός υποψήφιος για την προεδρία Ντόναλντ Τραμπ, εν τω μεταξύ, είπε πρόσφατα σε στελέχη ότι ήθελε συντελεστή εταιρικού φόρου 20% και έχει επιβάλει εισφορά έως και 15%. Κανένας από τους δύο δεν μπορεί να λάβει τα αντίστοιχα ποσοστά εάν το κόμμα τους δεν αποκτήσει την πλήρη εξουσία του Κογκρέσου.

Καθώς οι εκλογές απομένουν λιγότερο από τρεις μήνες, μια κορυφαία ερώτηση από τους γνώστες της εταιρείας είναι ποιος συντελεστής πρέπει να βασίζεται, λένε οι φορολογικοί σύμβουλοι. Η τρέχουσα απάντησή τους: περίπου 25%.

Ένας υψηλότερος φορολογικός συντελεστής τώρα θα ήταν πιο τιμωρητικός από ό,τι θα ήταν πριν από 10 χρόνια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η περικοπή του 2017 στο 21% διεύρυνε τη φορολογική βάση, που σημαίνει ότι περισσότερα εισοδήματα φορολογούνται σε ένα συγκεκριμένο όριο.

  • Οι διευθυντές οικονομικών εξετάζουν τις πιθανές επιπτώσεις μιας υψηλότερης εισφοράς στους ισολογισμούς των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των ταμειακών ροών, των επενδυτικών στρατηγικών και εάν οι τιμές των καταναλωτικών προϊόντων θα αυξηθούν για να αντισταθμίσουν τους μεγαλύτερους φορολογικούς λογαριασμούς, λένε οι CFO και οι φορολογικοί σύμβουλοι.

«Κάθε δολάριο που πληρώνετε σε φόρους μειώνει τον συντελεστή απόδοσης μετά τη φορολογία σε οποιαδήποτε επένδυση», δήλωσε ο John Gimigliano, υπεύθυνος του ομοσπονδιακού ομίλου φορολογικών νομοθετικών και ρυθμιστικών υπηρεσιών στην KPMG.

  • «Και αν έχετε πέντε πιθανές επενδυτικές επιλογές, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε σήμερα πώς οι αλλαγές στο επιτόκιο θα μπορούσαν να επηρεάσουν είτε ακολουθείτε την επιλογή Α είτε την επιλογή Ε», είπε.

Για ορισμένες εταιρείες, οι υψηλότεροι φόροι ενδέχεται να επιβραδύνουν τα σχέδια ανάπτυξης.

Οι φόροι αποτελούν ήδη ένα «σημαντικό» μέρος των μετρητών της Vera Bradley που είναι διαθέσιμα για επενδύσεις, δήλωσε ο Chief Financial Officer Michael Schwindle. «Όταν βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου βρισκόμαστε στο μέσο έως το ανώτερο 20% με βάση τον πραγματικό φορολογικό συντελεστή, αυτό έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στις ταμειακές ροές μας», είπε. «Προφανώς υψηλότεροι φορολογικοί συντελεστές σημαίνουν λιγότερα διαθέσιμα».

  • Η εταιρεία, γνωστή για τις καπιτονέ τσάντες και τα σακίδια της, ανέφερε έσοδα σχεδόν 81 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 4 Μαΐου, μειωμένα σχεδόν κατά 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο πραγματικός φορολογικός συντελεστής της Vera Bradley ήταν 25% για το τρίμηνο.

Ο λιανοπωλητής τσαντών επικεντρώνεται στην ενημέρωση των καταστημάτων της μάρκας και στην επέκταση του ψηφιακού και φυσικού του αποτυπώματος, με στόχο να ανοίξει περίπου εννέα νέα καταστήματα και τοποθεσίες outlet φέτος, είπε η CFO. Ένας υψηλότερος φορολογικός συντελεστής επηρεάζει άμεσα το διαθέσιμο κεφάλαιο για την επιδίωξη αυτού του είδους της επέκτασης, είπε.

«Η ανάπτυξη καταστημάτων είναι μια δραστηριότητα υψηλής κατανάλωσης κεφαλαίου για έναν έμπορο λιανικής», είπε ο Schwindle. «Και έτσι αυτό το είδος της κατανάλωσης σίγουρα θα μειωθεί από τις φορολογικές πολιτικές».

  • Μια υψηλότερη εισφορά μπορεί να πέσει στους καταναλωτές, δήλωσε ο Anthony Gruber, οικονομικός διευθυντής της Mama’s Creations. Εάν ο φορολογικός συντελεστής του κατασκευαστή έτοιμων τροφίμων – ο οποίος ήταν 24,5% για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Απριλίου – αυξηθεί, ο Οικονομικός Διευθυντής είπε ότι θα αναζητήσει τρόπους για να αντισταθμίσει τον υψηλότερο λογαριασμό. Μια επιλογή θα ήταν η αύξηση των τιμών για τα κεφτεδάκια, τις ελιές και άλλες προσφορές φαγητών της εταιρείας.

«Δεν λέω ότι το κάνουμε αυτό, αλλά προφανώς αυτό θα ήταν ένα μέρος για να κοιτάξω και μετά θα έψαχνα σε άλλες περιοχές για κάποιες ευκαιρίες για εξοικονόμηση», είπε ο Γκρούμπερ. Τα έσοδα της Mama’s Creations αυξήθηκαν κατά 29% για τους τρεις μήνες έως τον Απρίλιο, σε σχεδόν 30 εκατομμύρια δολάρια.

  • Οι εταιρείες θα μπορούσαν επίσης να δουν χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή μετά τις εκλογές, κάτι που θα απελευθερώσει μετρητά για επενδύσεις, δήλωσαν οι επικεφαλής των οικονομικών. Οι ευνοϊκοί φορολογικοί συντελεστές δίνουν κίνητρα στις εταιρείες να διατηρήσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στις ΗΠΑ, αντί να εξετάζουν τις διεθνείς επιλογές ως τρόπο δυνητικού περιορισμού της φορολογικής έκθεσης, είπε ο Gruber.

Ορισμένες εταιρείες δεν σχεδιάζουν να αλλάξουν επενδυτικές αποφάσεις, ακόμη και αν αυξηθεί η φορολογική τους υποχρέωση.

  • Ο οικονομικός επικεφαλής της Chipotle Mexican Grill, Jack Hartung, προτιμά χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή. Ωστόσο, η εταιρεία δεν θα αποσύρει τις επενδύσεις σε εγκαίνια εστιατορίων, προσωπικό και συστατικά για τα μπολ, τα μπουρίτο και τα τάκο της αλυσίδας, αν το ποσοστό αυξηθεί, δήλωσε ο Hartung, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος στρατηγικής, χρηματοδότησης και εφοδιαστικής αλυσίδας της Chipotle.

«Έχουμε έναν τόσο ισχυρό ισολογισμό που ακόμα κι αν χρειαστεί να πληρώσουμε περισσότερους φόρους, αυτό δεν πρόκειται να επηρεάσει τη στρατηγική μας», είπε ο Hartung.

  • Τα καθαρά έσοδα της Chipotle για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου αυξήθηκαν 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 456 εκατομμύρια δολάρια και τα έσοδα αυξήθηκαν 18% στα 2,97 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Τίποτα από αυτά που θα συμβεί τον Νοέμβριο δεν πρόκειται να αλλάξει τη στρατηγική μας», είπε η CFO.

  • Ενώ οι επικεφαλής των οικονομικών και άλλοι εμπιστευτικοί παράγοντες των εταιρειών προσπαθούν να κατανοήσουν τις επιπτώσεις μιας αλλαγής του εταιρικού φορολογικού συντελεστή, είναι πολύ νωρίς για πολλούς να αναλάβουν δράση.

Η Conagra Brands διαμορφώνει διαφορετικούς φορολογικούς συντελεστές, όπως κάνει για άλλες εξελίξεις που επηρεάζουν τα οικονομικά της, δήλωσε ο CFO Dave Marberger.

  • Ο κατασκευαστής του κέτσαπ Hunt’s, των κατεψυγμένων γευμάτων Healthy Choice και των ραβδιών κρέατος Slim Jim εκτελεί προβλέψεις τριών και πέντε ετών για την επιχείρηση, οι οποίες, εάν δικαιολογούνται, θα περιλαμβάνουν διαφορετικούς φορολογικούς συντελεστές για να κατανοήσουν τον αντίκτυπο στις ταμειακές ροές, είπε.

Ο Marberger πρόσθεσε: “Λέτε κάπως, “Εντάξει, αν ο φορολογικός συντελεστής άλλαζε σε X, θα επηρεάσει αυτό το ποσό που θα επενδύαμε σε κεφάλαιο;”

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο