Περισσότερες προκλήσεις μπορεί να βρίσκονται μπροστά μας για εταιρείες μέσων ενημέρωσης όπως οι Netflix, Paramount, Disney και Warner Bros. Discovery.
Ήταν ένας δύσκολος Μάιος για τις μετοχές των μέσων ενημέρωσης μετά από μια σειρά από απογοητευτικά τριμηνιαία κέρδη, σε συνδυασμό με μια συνεχιζόμενη απεργία των συγγραφέων που απειλεί να ανατρέψει τον κλάδο όσο αυτή περισσότερο συνεχίζεται.
Η Paramount (PARA), η Disney (DIS) και η Warner Bros. Discovery (WBD) σημείωσαν διψήφια πτώση κατά τη διάρκεια του μήνα – περίπου 32%, 14% και 17% αντίστοιχα. Η Comcast, στην οποία ανήκει η NBCUniversal, υποχώρησε κατά 6% την ίδια περίοδο. Για σύγκριση, ο S&P 500 παρέμεινε αμετάβλητος τον μήνα.
Σε μια φωτεινή εξαίρεση, το Netflix (NFLX) κατάφερε να σημειώσει κέρδη σχεδόν 20%, καθώς έθεσε σε εφαρμογή την καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, που αποτελεί βασικό παράγοντα εσόδων, στις ΗΠΑ και πέραν αυτών, εκτός από τα θετικά στοιχεία που περιβάλλουν τη διαφημιστική κατηγορία που υποστηρίζει.
Αλλά ακόμη και το Netflix, ο θεωρούμενος ηγέτης στους πολέμους του streaming, θα αντιμετωπίσει… “πολύ θόρυβο” στο δεύτερο μισό του έτους, καθώς οι αναλυτές προειδοποιούν για μερικά ασταθή τρίμηνα μπροστά μας εν μέσω μίας αυξημένης απώλειας συνδρομητών.
Η Disney, η οποία είδε τη μεγαλύτερη πτώση της μετοχής της εδώ και έξι μήνες, αφού οι συνδρομητές δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις, αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της τελευταίας κλήσης για τα κέρδη της ότι σύντομα θα προσφέρει μια εμπειρία μίας εφαρμογής στο εσωτερικό της χώρας που θα ενσωματώνει το περιεχόμενο του Hulu μέσω του Disney+ – ένα παρόμοιο παιχνίδι με το συνδυασμό Showtime της Paramount, καθώς και την ενσωμάτωση του HBO Max και του Discovery+ στην υπηρεσία “Max” που ξεκίνησε πρόσφατα.
“Η ομαδοποίηση θα είναι όλο και περισσότερο ένα θέμα“, δήλωσε στο Yahoo Finance ο Mark Boidman, εταίρος και παγκόσμιος επικεφαλής των μέσων ενημέρωσης της Solomon Partners. “Κάποια από αυτά είναι η ενοποίηση της εμπειρίας streaming, η μείωση της αποχώρησης και η παροχή μεγαλύτερης εμπειρίας και δέσμευσης στους καταναλωτές [αλλά] αυτό θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στη διαφημιστική πλευρά, καθώς η τοποθέτηση περιεχομένου κάτω από μία εφαρμογή φέρνει περισσότερους διαφημιστές“. Η διαφήμιση, κατά την άποψη του Boidman, θα είναι το επόμενο μέτωπο