-
Μετά τα σχόλια για την χτεσινή παρουσίαση, αποστέλλω μία επικαιροποιημένη παρουσίαση για τα πλοία, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις του 2022.
Στον πίνακα εμφανίζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του κάθε πλοίου, όπου η στήλη (LWT: Light Weight Tonnage) είναι το καθαρό βάρος του πλοίου, με βάση το οποίο υπολογίζεται η αξία του ως scrap (παλιοσίδερα, τρέχουσα αξία $15,7 εκ.).
Στην στήλη κόστος συμμετοχής περιλαμβάνονται τα συνολικά ποσά επένδυσης. Η σημαντικότερη στήλη είναι η υπεραξία, που προέκυψε από τις πετυχημένες αγορές πλοίων.
Συνοπτικά, σε λιγότερο από 3 χρόνια, η επένδυση των $39,56 εκ. απέδωσε καθαρή υπεραξία $69,06 εκ. ήτοι 174% (!!!!). H κεφαλαιοποίηση του ομίλου μόλις στα €90 εκ.
Μένει τώρα να δούμε πώς θα τα πάει με τα ακίνητα, όταν με το καλό ξεκινήσει η αξιοποίησή τους!!!!
ΑΓΟΡΑ
ΠΛΟΙΟ
ΝΑΥΠ/ΣΗ
TEU
ΣΥΜ
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜ
ΑΞΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
ΑΞΙΑ ΣΥΜ
ΥΠΕΡΑΞΙΑ
LWT
ΑΞΙΑ SCR
05/10/20
Kalmar Maersk
1998
6.690
15%
1,82
32,88
4,93
3,11
28,42
1.279
18/11/20
Kimi Maersk
1998
6.690
15%
1,63
32,88
4,93
3,30
28,42
1.279
25/11/20
Tonsberg
2001
5.551
15%
2,14
50,38
7,56
5,42
23,29
1.048
30/11/20
Zoi
2000
5.551
15%
1,63
51,25
7,69
6,06
23,29
1.048
21/12/20
Zim Haifa
2001
5.514
15%
1,99
20,88
3,13
1,14
24,45
1.100
10/01/21
Stamatis B
2004
4.226
15%
1,85
21,63
3,24
1,39
16,78
755
28/01/21
Roma
2006
9.784
85%
28,50
90,75
77,14
48,64
36,22
9.236
ΣΥΝΟΛΑ
39,56
300,63
108,62
69,06
180,88
15.745
Με βάση αποτελέσματα 2022, αξίες σε $ εκ., SCRAP $300/τον
Παρακάτω παραθέτω την χτεσινή παρουσίαση και κάποια σημερινά άρθρα.
Άρθρα:
- Ο ΑΝ@λήτης