Η value for money τοποθέτηση της PDD και η ανάπτυξη της αγοράς Temu βοήθησε την εταιρεία να ηγηθεί της αρένας του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, ανέφεραν οι αναλυτές, καθιστώντας την την πιο πολύτιμη εταιρεία της χώρας στον τομέα.
Η PDD Συμμετοχών ανακοίνωσε εξαιρετικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου την περασμένη εβδομάδα, στέλνοντας τις μετοχές της σε άνοδο έως και 7,5% και οδηγώντας την κεφαλαιοποίησή της πάνω από εκείνη της ανταγωνίστριας Alibaba Group. Οι μετοχές της PDD έχουν υπερδιπλασιαστεί σε αξία – αύξηση 109% – το περασμένο έτος, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.
Η PDD, η οποία κατέχει επίσης την κινεζική εφαρμογή εκπτωτικών αγορών Pinduoduo, έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 208 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με τα 196 δισεκατομμύρια δολάρια της Alibaba, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG. JD. com είναι ένα μακρινό τρίτο με κεφαλαιοποίηση αγοράς 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
“Πιστεύουμε ότι η κερδοφορία της Temu θα βελτιωθεί ταχύτερα από ό, τι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως λόγω της εισαγωγής του μοντέλου μισής αποστολής, σύμφωνα με το οποίο το κόστος εφοδιαστικής θα βαρύνει τους εμπόρους”, ανέφερε η Morningstar σε σημείωμα την Πέμπτη.
“Πιστεύουμε επίσης ότι η εγχώρια πλατφόρμα της PDD θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τη θέση της, δεδομένης της ισχυρής αντίληψης των καταναλωτών για την τοποθέτηση της αξίας για τα χρήματα”, δήλωσε ο αναλυτής της Morningstar, Chelsey Tam, προσθέτοντας ότι η PDD έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους, ενώ η JD. com και η Alibaba βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η Goldman Sachs αναβάθμισε την Παρασκευή την αξιολόγηση της PDD σε “buy” από “neutral”, σημειώνοντας τη συνεχιζόμενη δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας στα διαφημιστικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο, καθώς και τις δυνατότητες της Temu.
Η αναβάθμιση έρχεται “στο πίσω μέρος των δυνατοτήτων adtech σε συνδυασμό με τους οικονομικά ανταγωνιστικούς προμηθευτές / εμπόρους / αλυσίδες εφοδιασμού της Κίνας παράλληλα με την ευνοϊκή ανταμοιβή κινδύνου, με την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της αγοράς να υποδηλώνει ότι δεν αποδίδεται αποτίμηση στην Temu”, ανέφερε στο σημείωμα ο αναλυτής της Goldman Sachs, Ronald Keung.
Η αγορά έχει «πλέον υπερτιμολογήσει» τις δύο βασικές ανησυχίες – τον εγχώριο ανταγωνισμό και τις εντάσεις ΗΠΑ-Κίνας – οι οποίες ήταν πίσω από την προηγούμενη υποβάθμισή μας στο PDD τον Μάρτιο, δήλωσε ο Keung.
Η PDD ξεπέρασε την κεφαλαιοποίηση της Alibaba και το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, αλλά έχασε την πρώτη θέση από την Alibaba το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.
Η PDD ανέφερε την Τετάρτη ότι τα καθαρά έσοδά της που αποδίδονται στους απλούς μετόχους το τρίμηνο του Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 246% στα 3,87 δισεκατομμύρια δολάρια (27,99 δισεκατομμύρια κινεζικά γιουάν) από το προηγούμενο έτος, ξεπερνώντας την εκτίμηση της LSEG για 12,86 δισεκατομμύρια γιουάν με τεράστιο περιθώριο.
Τα έσοδα από υπηρεσίες συναλλαγών, γνωστές και ως προμήθειες εμπόρων, ανήλθαν σε 6,14 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 327% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους
“Ανταποκριθήκαμε προληπτικά στις πολιτικές προώθησης της κατανάλωσης και ξεκινήσαμε μια σειρά προωθητικών δραστηριοτήτων για να καλύψουμε τις αγοραστικές ανάγκες των χρηστών κατά τη διάρκεια του εαρινού φεστιβάλ και άλλων εποχιακών εκδηλώσεων”, ανέφερε η PDD στην κλήση κερδών της.
“Είμαστε σίγουροι για την καταναλωτική αγορά στην Κίνα”, δήλωσε η PDD.
Εν τω μεταξύ, τα καθαρά έσοδα της Alibaba που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους το τρίμηνο του Μαρτίου υποχώρησαν κατά 86% στα 3,3 δισ. γιουάν σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Alibaba διαθέτει πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως AliExpress, Alibaba. com, Taobao και Tmall.
Η πρώτη μεγάλη ώθηση του PDD στο εξωτερικό ήρθε με το Temu τον Σεπτέμβριο του 2022, του οποίου η δημοτικότητα εκτοξεύτηκε λίγο μετά την προβολή μιας διαφήμισης του Super Bowl το 2023 που καλούσε τους πελάτες να ψωνίζουν «σαν δισεκατομμυριούχος».
Οι πεινασμένοι για ευκαιρίες Αμερικανοί συρρέουν στο Temu, καθώς φαίνεται να συνεχίζει να αναπτύσσεται γρήγορα στις Η. Π. Α. Η Temu έχει επίσης επεκταθεί επιθετικά στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ισπανία, καθώς και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η BofA σε μια έκθεση νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι οι Temu, TikTok και AliExpress «αξιοποιούν την εμπειρία» των μητρικών και αδελφών εταιρειών τους, προσθέτοντας ότι θεωρεί ότι η Temu είναι «σχετικά καλύτερη θέση» μεταξύ των παρτίδων.
πηγή:www.cnbc.com

