Οι δραστηριότητες πληρωμών της Apple υποτιμώνται σε μεγάλο βαθμό μεταξύ των επενδυτών, ανέφεραν οι αναλυτές της Evercore ISI σε σημείωμα, επικαλούμενοι θετικά σχόλια από τις συνομιλίες τους με έναν εμπειρογνώμονα που εργάστηκε προηγουμένως στην κατασκευή προϊόντων πληρωμών στην Apple (NASDAQ: AAPL).
“Η κλήση προστέθηκε στην πεποίθησή μας ότι η Apple έχει κάποιο σταθερό διάδρομο ανάπτυξης γύρω από το Apple Pay, τις πληρωμές B2C και ενδεχομένως τις πληρωμές B2B μακροπρόθεσμα”, σημείωσαν οι αναλυτές της Evercore.
“Το Apple Pay παραμένει το κύριο επίκεντρο και οι περισσότερες από τις κινήσεις που κάνουν στο χώρο οδηγούνται από την επιθυμία να αυξήσουν την υιοθέτηση του Apple Pay”, πρόσθεσαν.
Αυτό περιλαμβάνει πρόσφατες προσπάθειες συνεργασίας με εταιρείες για την αντικατάσταση των σημάτων των υπαλλήλων με το Apple Pay, παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο η Apple συνεργάστηκε με παρόχους συγκοινωνίας για να αντικαταστήσει τις κάρτες ΜΜΜ με τη λειτουργία Apple Pay.
Οι πρωτοβουλίες πληρωμών B2C της Apple επικεντρώθηκαν κυρίως στο tap-to-pay, στοχεύοντας τους μικροεμπόρους και επιτρέποντάς τους να μετατρέψουν τα iPhone τους σε συσκευές σημείου πώλησης.
Τώρα, ο τεχνολογικός γίγαντας συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Stripe για να παρέχει στις επιχειρήσεις μια πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία πληρωμών. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, ο ειδικός πιστεύει ότι η Apple μπορεί να στοχεύσει να χειριστεί ολόκληρη τη στοίβα πληρωμών εσωτερικά, δήλωσε η Evercore.
“Ο εμπειρογνώμονας σημείωσε επίσης ότι η Apple θα μπορούσε να αξιοποιήσει την αυξανόμενη παρουσία της στον επιχειρηματικό χώρο για να επιτρέψει περισσότερες λειτουργίες B2B με την πάροδο του χρόνου, αντί να συνεχίσει να επικεντρώνεται αποκλειστικά στο B2C”, ανέφεραν οι αναλυτές.
Ένας τομέας όπου η Apple Pay ακολουθεί πίσω από συνομηλίκους όπως η PayPal (NASDAQ: PYPL) είναι στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, επεσήμανε η Evercore.
PayPal είναι ευρέως αποδεκτό από πάνω από το 70% των διαδικτυακών λιανοπωλητών, ενώ το Apple Pay έχει πολύ χαμηλότερο ποσοστό αποδοχής. Ωστόσο, η ανακοίνωση της Apple για μια υπηρεσία Buy Now, Pay Later (BNPL) θα μπορούσε να βοηθήσει να κλείσει αυτό το κενό, καθώς πολλοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές επιδιώκουν να προσφέρουν ένα ψηφιακό πορτοφόλι και BNPL μέσα σε μια ενιαία λύση.
«Εάν η Apple μπορεί να μειώσει αυτό το χάσμα, πιστεύουμε ότι ένα μεγάλο μέρος των χρηστών iPhone 1B+ θα προτιμούσε απλώς να συνδεθεί στο Apple Pay όταν κάνει μια αγορά αντί να εισάγει ξανά στοιχεία πληρωμής σε κάθε ιστότοπο που χρησιμοποιεί», κατέληξε η επενδυτική εταιρεία.
πηγή:www.investing.com

