Lufthansa: Θέλουμε τον μισό ηλεκτρισμό της Γερμανίας για να φτιάξουμε πράσινο στόλο

MUNICH, GERMANY - FEBRUARY 02: Carsten Spohr, Chairman of German airline Lufthansa, sits in the pilot's seat in the cockpit of the German airline's first ever Airbus A350-900 passenger plane during a roll-out event at Munich Airport on February 2, 2017 in Munich, Germany. The Airbus A350 series of planes is the latest generation of passenger planes the company offers. Lufthansa is currently increasing its cooperation with Etihad Airways, which has a significant stake in Lufthansa rival Air Berlin. (Photo by Alexander Hassenstein/Getty Images)

Μεγάλες δυσκολίες κρύβει η προσπάθεια μείωσης των εκπομπών άνθρακα από τις αερομεταφορές. Η παραγωγή επαρκούς πράσινης κηροζίνης θα απαιτούσε τη μισή ηλεκτρική ενέργεια της χώρας, επισημαίνει ο CEO της αεροπορικής εταιρείας.

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας θα χρειαζόταν το ήμισυ της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας για να μετατρέψει τον στόλο της σε πράσινο, χρησιμοποιώντας καύσιμα όπως η ηλεκτρονική κηροζίνη, δήλωσε ο Carsten Spohr, διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις και δυσκολίες όσον αφορά τη μείωση εκπομπών από τις αερομεταφορές.

Lufthansa-Chef Carsten Spohr über die Milliardenhilfe vom Staat

  • «Θα χρειαζόμασταν περίπου τη μισή ηλεκτρική ενέργεια της Γερμανίας για να δημιουργήσουμε αρκετά καύσιμα», δήλωσε ο Spohr σε διάσκεψη στο Αμβούργο. «Δεν νομίζω ότι ο κ. Χάμπεκ θα μου τη δώσει», πρόσθεσε αναφερόμενος στον «πράσινο» υπουργό Οικονομίας.

Χάμπεκ: Κάθε κιλοβατώρα ενέργειας μετράει - Οικονομικός Ταχυδρόμος - ot.gr

Η αεροπορική βιομηχανία επιχειρεί να δημιουργήσει μια αγορά κηροζίνης ουδέτερης από άνθρακα για την τροφοδοσία των περισσότερων σύγχρονων αεροσκαφών. Η πράσινη κηροζίνη προέρχεται από το νερό και, κατά την παραγωγή της, απορροφά το διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα. Η διαδικασία, που απαιτεί τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας παραγόμενης από ανανεώσιμες πηγές για να διασφαλιστεί η ουδετερότητα άνθρακα, διασπά το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο, το οποίο στη συνέχεια συνδυάζεται με άνθρακα.

  • Τα συνθετικά καύσιμα θεωρούνται από στελέχη της αεροπορίας, όπως ο Spohr, ως ο μόνος προς το παρόν τεχνικά βιώσιμος τρόπος για την απαλλαγή των αεροπορικών ταξιδιών από άνθρακα. Οι κυψέλες μπαταριών που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν διαθέτουν την ενεργειακή πυκνότητα ώστε να απογειώσουν εμπορικά αεροσκάφη.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο