
Μεγάλες δυσκολίες κρύβει η προσπάθεια μείωσης των εκπομπών άνθρακα από τις αερομεταφορές. Η παραγωγή επαρκούς πράσινης κηροζίνης θα απαιτούσε τη μισή ηλεκτρική ενέργεια της χώρας, επισημαίνει ο CEO της αεροπορικής εταιρείας.
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας θα χρειαζόταν το ήμισυ της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας για να μετατρέψει τον στόλο της σε πράσινο, χρησιμοποιώντας καύσιμα όπως η ηλεκτρονική κηροζίνη, δήλωσε ο Carsten Spohr, διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις και δυσκολίες όσον αφορά τη μείωση εκπομπών από τις αερομεταφορές.
Η αεροπορική βιομηχανία επιχειρεί να δημιουργήσει μια αγορά κηροζίνης ουδέτερης από άνθρακα για την τροφοδοσία των περισσότερων σύγχρονων αεροσκαφών. Η πράσινη κηροζίνη προέρχεται από το νερό και, κατά την παραγωγή της, απορροφά το διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα. Η διαδικασία, που απαιτεί τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας παραγόμενης από ανανεώσιμες πηγές για να διασφαλιστεί η ουδετερότητα άνθρακα, διασπά το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο, το οποίο στη συνέχεια συνδυάζεται με άνθρακα.
- Τα συνθετικά καύσιμα θεωρούνται από στελέχη της αεροπορίας, όπως ο Spohr, ως ο μόνος προς το παρόν τεχνικά βιώσιμος τρόπος για την απαλλαγή των αεροπορικών ταξιδιών από άνθρακα. Οι κυψέλες μπαταριών που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν διαθέτουν την ενεργειακή πυκνότητα ώστε να απογειώσουν εμπορικά αεροσκάφη.

