Σε ματαίωση του τμήματος 4 του διαγωνισμού για την προμήθεια 100 επιπλέον ηλεκτρικών λεωφορείων 12 μ. και ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ. προχώρησε το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Αυτό καθώς με την ίδια απόφαση αποκλείστηκε η προσφορά της κινεζικής BYD που ήταν και η μοναδική που συμμετείχε στην τελική φάση του διαγωνισμού.
- Ο λόγος που αποκλείστηκε η ΒΥD, όπως αναφέρεται είναι πως η τεχνική προσφορά της εταιρείας δεν συμφωνεί με τους όρους του συγκεκριμένου διαγωνισμού. Ωστόσο η εταιρεία που εκπροσωπείται από την Π.Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχει το δικαίωμα σε προσφυγή κατά της απόφασης.
Επί της ουσίας είναι το δεύτερο τμήμα διαγωνισμού για την προμήθεια αστικών λεωφορείων που ξεκίνησε το 2021 που προέβλεπε 750 λεωφορεία σε 5 διαφορετικά τμήματα. Το 2022 είχε κηρυχθεί άγονος και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 120 υβριδικών λεωφορείων. Έτσι πλέον τα λεωφορεία που αναμένεται να κυκλοφορήσουν ανέρχονται πλέον σε 550.
- Πως προχωρούν τα υπόλοιπα τμήματα
Τον Σεπτέμβριο του 2023 υπεγράφη η σύμβαση για την προμήθεια 250 ηλεκτρικών λεωφορείων με την κινεζική Yutong Bus που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Κοπελούζου. Σύμφωνα με τις δηλώσεις της ηγεσίας του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, τα νέα λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης στα τέλη Απριλίου.

