Ji-min Park, Reuters
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας και το κυβερνών κόμμα συμφώνησαν να προωθήσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοίνωσε το κόμμα την Κυριακή, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αμβλύνουν τις ανησυχίες για τη δημόσια ασφάλεια μετά από μια σειρά πυρκαγιών που αφορούσαν ηλεκτρικά οχήματα.
- Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει το σύστημα πιστοποίησης των μπαταριών τον Οκτώβριο, νωρίτερα από το προγραμματισμένο, για να συμβάλει στην εγγύηση της ασφάλειας των μπαταριών EV, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Han Zeea, εκπρόσωπος του People Power Party.
Η κυβέρνηση συμφώνησε επίσης να απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα να ταυτοποιούν τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά τους οχήματα.
Η συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες για την ασφάλεια των ηλεκτρικών οχημάτων ακολουθεί την κίνηση της κυβέρνησης να παροτρύνει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αποκαλύψουν οικειοθελώς τις πληροφορίες μετά από πυρκαγιά EV την 1η Αυγούστου που κατέστρεψε εκατοντάδες οχήματα και προκάλεσε πανικό στο κοινό.
- Η πυρκαγιά, η οποία φαινόταν να ξεκίνησε αυθόρμητα σε ένα Mercedes-Benz EV με μπαταρίες Farasis Energy, χρειάστηκε οκτώ ώρες για να σβήσει, καταστρέφοντας 140 αυτοκίνητα και αναγκάζοντας ορισμένους κατοίκους των παραπάνω διαμερισμάτων να μετακομίσουν σε καταφύγια.
Τις τελευταίες ημέρες, ορισμένες εταιρείες αυτοκινήτων άρχισαν οικειοθελώς να κατονομάζουν τους κατασκευαστές των μπαταριών που χρησιμοποιούν.
Οι νοτιοκορεάτες κατασκευαστές μπαταριών δεν είχαν κανένα λόγο να αντιταχθούν στον προσδιορισμό του τόπου χρήσης των πηγών ενέργειας τους, αν και το κοινό δεν θα έπρεπε να θεωρεί ότι οι μπαταρίες έφταιγαν πάντα για τις πυρκαγιές των ηλεκτρικών οχημάτων, είπαν νωρίτερα στο Reuters πηγές της βιομηχανίας.
- Οι ειδικοί λένε ότι το να ζητήσουμε από τις εταιρείες αυτοκινήτων να αναγνωρίσουν τις μπαταρίες θα έδινε στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν πώς θα βελτίωνε την ασφάλεια δεδομένης της έλλειψης οριστικών δεδομένων για το ποιες μάρκες μπαταριών είναι πιο επιρρεπείς σε πυρκαγιές.
Ως μέρος των ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τους κανόνες πυροσβεστικού εξοπλισμού για να εγκαταστήσει συστήματα καταιονισμού υγρών σωλήνων σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με σταθμούς φόρτισης EV και να επεκτείνει τους φορτιστές που εμποδίζουν την υπερφόρτιση, είπε ο Han, εκπρόσωπος του κόμματος.
- Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φαίνεται να πιάνουν φωτιά τόσο όσο θα μπορούσαν να υποδηλώνουν οι πρόσφατοι τίτλοι. Τα ηλεκτρικά οχήματα διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα συμβατικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με ορισμένα στοιχεία.
Ωστόσο, οι ειδικοί στα αυτοκίνητα λένε ότι οι πυρκαγιές των EV καίγονται διαφορετικά από αυτές σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συχνά διαρκούν περισσότερο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν, καθώς έχουν την τάση να αναζωπυρώνονται.
Τατιανή Σάγιεχ