Πέρα από τα διαφημιστικά της έσοδα, η Wall Street εξακολουθεί να προσπαθεί να καθορίσει πόσο ακόμα η Meta θα χρειαστεί να επενδύσει χρήματα στην τεχνητή νοημοσύνη προτού δει κάποιο είδος απόδοσης εσόδων.
Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg ανακοίνωσε το τελευταίο μοντέλο ανοιχτού κώδικα (LLM) της Meta που ονομάζεται Llama 3. 1. Επιπλέον, ο ιδρυτής του Facebook δήλωσε ότι η βιομηχανία θα πρέπει να επικεντρωθεί στην τεχνητή νοημοσύνη ανοιχτού κώδικα και όχι σε μοντέλα κλειστού κώδικα όπως το ChatGPT της OpenAI.
Το τμήμα Reality Labs της Meta, το οποίο περιλαμβάνει το υλικό και το λογισμικό μικτής πραγματικότητας, σημείωσε έσοδα 353 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο έναντι προσδοκιών 376 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό είναι καλύτερο από ό, τι ανέφερε η εταιρεία το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, αλλά ο τομέας συνεχίζει να αιμορραγεί μετρητά.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΕΦΕΤΟΣ

Έσοδα β’ τριμήνου πολύ καλύτερα των προσδοκιών της αγοράς ανακοίνωσε η Meta Platforms, καταδεικνύοντας ότι οι σημαντικές επενδύσεις της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης συμβάλλουν καταλυτικά στην παροχή πιο στοχευμένων και προσωποποιημένων διαφημίσεων.
Η μητρική των Facebook και Instagram ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 39,1 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών για πωλήσεις 38,34 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.

Η εταιρεία ανέφερε ότι χρησιμοποιεί AI για τη βελτίωση του διαφημιστικού περιεχομένου που προσφέρει στους χρήστες της, ενισχύοντας την ιδιαίτερα προσοδοφόρα αυτή δραστηριότητά της.







