
Η τελευταία έκθεση της British Retail Consortium (BRC) και της KPMG αποκάλυψε μια μέτρια αύξηση στις λιανικές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο για τον Φεβρουάριο.
Αυτή η ανάπτυξη σημειώθηκε παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές που γνωρίζουν τον προϋπολογισμό τους απέφευγαν σημαντικά έξοδα, ακόμη και με την ώθηση από τις πωλήσεις του Αγίου Βαλεντίνου.
Η έκθεση, που κυκλοφόρησε την Τρίτη, δείχνει ότι οι συνολικές λιανικές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο για τις τέσσερις εβδομάδες πριν από την 1η Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 1,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η άνοδος αυτή υποχωρεί κάτω από τον μέσο όρο τριμήνου του 2,4%. Υποαποδίδεται επίσης έναντι του μέσου ρυθμού ανάπτυξης 0,8% 12 μηνών, σύμφωνα με την BRC.
Η αύξηση των λιανικών πωλήσεων οφείλεται κυρίως στον κλάδο των τροφίμων, ο οποίος σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 2,3%. Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις εκτός τροφίμων παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
πηγή: investing.com

