Το νέο Temerario ακολουθεί τα βήματα του Revuelto με τεράστιες ποσότητες υβριδικής ισχύος.
Pras Subramanian
- Pras Subramanian
Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, πιθανότατα θα μείνει στην ιστορία ως ένας από τους ηγέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή στην ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελείας.
Από το λανσάρισμα του supercar Gallardo στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μέχρι την εισαγωγή του SUV της Urus στην αγορά περίπου 15 χρόνια αργότερα σε μια συντριπτική επιτυχία πωλήσεων, πολλά έχουν συμβεί όλα αυτά τα χρόνια, στις δύο θητείες του στη Lamborghini.
Τώρα με το πολυαγαπημένο supercar Huracán να βγαίνει στα βοσκοτόπια, η τελευταία κυκλοφορία του Winkelmann είναι το Temerario, ο διάδοχος του Huracán.
Αν και το Temerario δεν διαθέτει τον πολύ αγαπημένο ατμοσφαιρικό κινητήρα V-10 που τροφοδοτούσε την Huracán, ο Winkelmann πιστεύει ότι η εξέλιξή του θα φέρει ακόμα το πάθος για τους πιστούς της Lamborghini. Ο νέος V8 bi-turbo κινητήρας του Lambo εξακολουθεί να ανεβάζει στροφές στις εκπληκτικές 10.000 σ.α.λ. Αυτό σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες – δύο στον μπροστινό άξονα, έναν μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων – παρέχουν 907 ίππους, ανεβάζοντας το Temerario από το μηδέν στα 60 mph σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 212 mph.
“Πρέπει να είσαι πιο αποδοτικός από την προηγούμενη γενιά, και αυτό συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς χειρισμού, οπότε ο λόγος βάρους προς ισχύ είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία για εμάς, επειδή αυτή είναι μια από τις ιδιαιτερότητες της Lamborghini”, δήλωσε ο Winkelmann στο Yahoo Finance από το περίπτερο της Lamborghini στην εκδήλωση Quail, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτοκινήτου του Monterey.
Ο Winkelmann πιστεύει ότι η ικανότητα του υβριδικού κινητήρα να μειώσει τις εκπομπές μέσω του συστήματος μπαταριών και να βελτιώσει την απόδοση με τους ηλεκτροκινητήρες είναι «η σωστή κατεύθυνση για τη Lamborghini».
Είναι η συνταγή που ακολουθεί η εταιρεία με την επιτυχία του hypercar Revuelto, του μεγάλου αδελφού του Temerario που διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης V12. Το Revuelto έχει εξαντληθεί τουλάχιστον για το επόμενο έτος παραγωγής, αν όχι περισσότερο.
***
Η νέα Lamborghini Temerario στο Pebble Beach της Καλιφόρνια. (πίστωση: Lamborghini) (Lamborghini)
Ενώ η εισαγωγή ενός ολοκαίνουργιου, πρωτοποριακού supercar είναι μια μεγάλη επιτυχία για την αυτοκινητοβιομηχανία, έρχεται καθώς ο καταναλωτής πολυτελείας έχει χτυπήσει κάποια χτυπήματα ταχύτητας. Οι ανησυχίες για επιβράδυνση στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, οι παγκόσμιες εντάσεις και τα υψηλά επιτόκια έχουν το τίμημά τους.
Ο Winkelmann και η ομάδα του αποκαλύπτουν το Temerario στην εκδήλωση Quail στο Carmel της Καλιφόρνια. (πίστωση: Lamborghini). (Lamborghini)
Ο Winkelmann αναγνωρίζει αυτές τις ανησυχίες, αλλά για τη συγκεκριμένη πελατεία του, εξακολουθούν να αγοράζουν.
«Από το τέλος του covid, έχουμε αυτό το φαινόμενο “YOLO” – ζεις μόνο μία φορά – το οποίο, παρά την παγκόσμια κρίση που έχουμε εδώ, ή την κρίση που έχουμε εδώ και εκεί, στις αγορές, η γεωπολιτική αλλάζει, εξακολουθούμε να είμαστε ισχυροί και οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα και έχουμε μεγάλο χρόνο αναμονής, », είπε όταν ρωτήθηκε για τους αγοραστές του.
Ενώ τα δάχτυλά του είναι «σταυρωμένα», είπε, τα στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι η ιταλική εταιρεία – μέρος της αυτοκρατορίας Volkswagen (VWAGY) – είναι μία από τις λίγες επιτυχίες στον κόσμο της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δεν χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς τα βήματα ενός ιστορικού αντιπάλου όπως η Ferrari, αν μπορεί να χτίσει το δικό της οργανικό πάθος μέσω τολμηρού σχεδιασμού για τα supercars της όπως το Temerario και κινητήρων αιχμής που μετρούν τώρα την υβριδική ισχύ σε όλα τα οχήματά της. Ο Winkelmann έχει δείξει από την κυκλοφορία του Gallardo πριν από περίπου 20 χρόνια, ότι αυτό είναι πράγματι δυνατό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ – ΑΠΟΔΟΣΗ
Τατιανή Σάγιεχ