Βασικά συμπεράσματα
- Οι καταναλωτές τρώνε λιγότερο έξω και βασίζονται περισσότερο στα εκπτωτικά παντοπωλεία, ενώ διαχειρίζονται το αυξανόμενο κόστος ζωής, δήλωσαν οι αναλυτές της Bank of America.
- Οι άνθρωποι μετατοπίζονται από τα casual εστιατόρια σε fast-casual μαγαζιά και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε γεύματα σε βενζινάδικα, είπαν τα στελέχη.
- Αγοράζουν επίσης μικρότερες συσκευασίες τροφίμων, σύμφωνα με τον Kenneth Casey Keller Διευθύνοντα Σύμβουλο της B&G Foods, του ομίλου που βρίσκεται πίσω από την Crisco και την Green Giant.
Η οικονομία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο τρώνε οι Αμερικανοί.
Οι πελάτες μετακινούν τα γεύματα από τα καθιστικά εστιατόρια στα fast-casual μαγαζιά, σύμφωνα με τα στελέχη μιας σειράς επιχειρήσεων, και κάνουν περισσότερες βόλτες σε σούπερ μάρκετ αξίας. Τα στοιχεία που δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα η Bank of America, δείχνουν ότι η αύξηση του κόστους ζωής ωθεί τους Αμερικανούς, ιδίως τους καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα, να γευματίζουν λιγότερο και να αναζητούν περισσότερο προσφορές για τα είδη παντοπωλείου.
Οι διακριτικές δαπάνες, όπως οι διακοπές και οι επισκέψεις σε εστιατόρια, έχουν μειωθεί εδώ και περίπου δύο χρόνια, δήλωσε η Bank of America. Και οι πωλήσεις σε εστιατόρια και μπαρ μειώθηκαν κατά 1,5% από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Απογραφής που δόθηκαν στη δημοσιότητα αυτή την εβδομάδα.
Τα εστιατόρια το έχουν παρατηρήσει, δήλωσαν στελέχη σε πρόσφατες κλήσεις για κέρδη. Η Darden Restaurants (DRI), η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την Olive Garden και το LongHorn Steakhouse, δήλωσε ότι οι casual ιδέες της εξυπηρετούν λιγότερα νοικοκυριά που βγάζουν λιγότερα από 50.000 δολάρια το χρόνο. Οι πελάτες παραγγέλνουν λιγότερα ορεκτικά, ποτά και επιδόρπια, σύμφωνα με τον Michael Spanos, διευθύνοντα σύμβουλο της Bloomin Brands (BLMN), μητρικής εταιρείας της Outback Steakhouse και της Carrabba’s Italian Grill.
«Βλέπουμε κάποια διαχείριση επιταγών με, ειδικά, εκείνα τα νοικοκυριά [που κερδίζουν] κάτω από περίπου 100.000 δολάρια», δήλωσε ο Spanos σε μια κλήση κερδών τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με ένα αντίγραφο από την AlphaSense.
Fast-Casual Spots και βενζινάδικα βλέπουν τις πωλήσεις τροφίμων να αυξάνονται
Η πίεση για εξοικονόμηση ωφελεί την Cava (CAVA), μια fast-casual μεσογειακή αλυσίδα που πιστεύει ότι προσελκύει πελάτες που περιορίζουν τις επισκέψεις σε casual dining spots, δήλωσε ο CEO Brett Schulman σε τηλεδιάσκεψη για τα κέρδη τον περασμένο μήνα.
Η Cava αποκτά «ανθρώπους που ανταλλάσσουν από μια παραδοσιακή εμπειρία casual dining και μοιράζονται ένα γεύμα στην τραπεζαρία μας», καθώς και «που ανταλλάσσουν από παραδοσιακά [εστιατόρια γρήγορης εξυπηρέτησης] για 1 ή 2 δολάρια παραπάνω», δήλωσε ο Schulman.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

