Ο όμιλος BMW παρέδωσε ελαφρώς λιγότερα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο, καθώς η ισχυρή ανάπτυξη στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ δεν κατάφερε να αντισταθμίσει πλήρως την πτώση της ζήτησης στην Κίνα.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία στεγάζει την ομώνυμη μάρκα της, καθώς και τις μάρκες Mini και Rolls-Royce και μια επιχείρηση μοτοσικλετών, δήλωσε ότι οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 1,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 586.149 οχήματα.
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπαταρίας του ομίλου σημείωσαν αύξηση άνω του 32%, με την Ευρώπη να είναι ιδιαίτερα ισχυρή, καθώς παρέδωσε 109.516 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW, Mini και Rolls-Royce.
«Τα προϊόντα μας κερδίζουν τους πελάτες παγκοσμίως σε όλες τις τεχνολογίες κίνησης, με θετική δυναμική που οφείλεται, ιδιαίτερα, στα νέα μοντέλα Mini – ειδικά στις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις», δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για τους πελάτες, τις μάρκες, τις πωλήσεις.
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

