Η ισπανική εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας Mango ανακοίνωσε τη Δευτέρα αύξηση των πωλήσεων κατά 8% το 2024 στα 3,33 δισεκατομμύρια ευρώ (3,62 δισεκατομμύρια δολάρια), καθώς επωφελήθηκε από μια διεθνή επέκταση με έμφαση στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρόμοια με αυτή που επιδιώκει η ανταγωνίστριά της μάρκα Zara.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μόδας της Ισπανίας, η οποία έχει τοποθετηθεί ως premium λιανοπωλητής που εστιάζει στα ρούχα για πάρτι και με υψηλότερες τιμές από εκείνες της Zara που ανήκει στην Inditex, δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει σε πωλήσεις 4 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2026.
Τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 27% στα 219 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους έφτασε το 60,7% το 2024.
Η μη εισηγμένη εταιρεία ανέφερε ότι το 78% των συνολικών πωλήσεών της προέρχεται από τα διεθνή καταστήματά της και ότι επένδυσε 219 εκατ. ευρώ για να προσθέσει 260 νέα καταστήματα στο δίκτυο των 2.800 καταστημάτων της το 2024.
Η Mango έχει ένα συνεχιζόμενο σχέδιο για την επέκταση των καταστημάτων της στις ΗΠΑ, μία από τις 5 μεγαλύτερες αγορές της, ανοίγοντας περισσότερα από 60 καταστήματα μεταξύ 2024 και 2025, μετά την επιστροφή της στη χώρα με το πρώτο της κατάστημα-ναυαρχίδα στη Νέα Υόρκη το 2022.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Toni Ruiz επιβεβαίωσε το σχέδιο επέκτασης των καταστημάτων στις ΗΠΑ αφού ανέλαβε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, αντικαθιστώντας τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Mango, Isak Andic, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε ατύχημα στο βουνό τον περασμένο Δεκέμβριο.
(1 δολάριο = 0,9202 ευρώ)
Reuters
Επιμέλεια – Απόδοση: Τατιανή Σάγιεχ

